Nice, zal binnenkort hier ook even naar kijken of ik dat kan doen. Heb een redelijke upload (20 mbit). Er is nog plek voor één, dus er snel bijwezen
@Maddmonkey donderdag hard raid moet ook te doen zijn voor mij! Anyways, ik ben rond 11 uur wel online, mocht iemand zin hebben in Nightfall/Weekly (kuch: 3x).
Top Hard mode (Woensdag 20.00) @Maddmonkey @bulletproof010 @Hybrid @Flayner @Ic3DFire @thiez @nawa @010 Rhoon NL Hard mode (Donderdag 20.00) @Maddmonkey @nawa @Ic3DFire @bulletproof010 @Hybrid @010 Rhoon NL @Raafie @Flayner Normal mode (Dinsdag 20.00) @bulletproof010 @thiez @Rampage @Ic3DFire @Sake1989 Normal mode (Woensdag 20.00) @NE0 ID[/QUOTE]
Mischien kennen er vnaaf twee groepen gemaakt worden voor een normale raid...?? Ik ben eventueel dan inzetbaar voor beide groepen mocht er te weing man zijn voor een tweede groep... Want volgens mij zijn er 8 man voor de normal raid vanaaf... Normal mode (Dinsdag 20.00) @bulletproof010 @thiez @Rampage @Ic3DFire @Sake1989 @010 Rhoon NL @Nightbringer @Graveheart Onder voorbehoud: @Raafie Dus twee groepen ken makkelijk...
Ben over een half uurtje online, NF, weekly, raid, maakt mij niet uit. Als ik er maar beter van kan worden.