1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Op EA forum is afgesproken hem voor 45k te sellen. Dus je zou ook voor zoveel kunnen proberen. Duurt alleen wel wat langer voordat je ze kwijt ben. Toch een kleine 30k winst per stuk.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb er maar toch 6gekocht voor 22k op ps3 verwacht dat die minimaal voor 30 zal gaan
     
  3. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga dit team bouwen als alles verkocht is.

    http://www.futhead.com/15/squads/17563427/

    Misschien Futre en pauleta wat voor jouw team als je neymar en suarez zat ben ;)
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    En voor de 3e keer achter mekaar relist die 30 spelers wel en 17 spelers blijven over en moet ik weer compleet opnieuw prijzen opzetten en dergelijke.

    Hoe frustrerend is dit zeg, alleen nog maar via de telefoon doen dus :mad:


    edit: Het zijn de hele tijd dezelfde spelers, het lijkt echt een bug dus. Niemand dit ooit gehad?
     
  5. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    bij mij werkt het prima
     
  6. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee wel dit..
    [​IMG]
     
  7. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik heb er ook last van. Enkel ik heb het met team conditie kaartjes. Ik heb er 50 op staan, maar als ik alles relist komen er 30 wel op te staan en de andere 20 niet. Het geldt zowel als ik het op de ps4 doe en op de telefoon app
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ja dat is bekend. Je kan niet relist alll doen boven de 30 spelers/items. Dat van hem is echter niet heel gebruikelijk.
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    RF is engels. Denk dat het in NL RV van Rechtsvoor is of iets dergelijks. RB is echt vanaf de flanken.
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Lol wat een faalactie dan weer, het ligt er trouwens aan wat ik precies aanklik, het is mogelijk dat de prijzen blijven staan kom ik achter.

    Wel balen dat ik niet ieder uur een klikje kan doen :mad:
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat verwachten jullie van het stijgen van de prijzen van de spelers? Zie Lewandowski en Alaba in 1 dag van 54k en 32k naar 70k en 55k gaan, als dat zo doorgaat komt er voor mij een lekkere profit aan. Punt is nu dat ik niet weet wanneer de volgende grote drop zal zijn, verwacht namelijk geen upgrade van een van mijn spelers en daarna is er pas rond de TOTS echt een grote waardeverandering denk ik zelf..
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Liggen de servers eruit ??
     
  13. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist me eerste SIF godin verkocht voor 150.000
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nice! Vind je prijs wel te laag, maar toch een degelijke profit. Wetende dat hij aan het stijgen is. 180 á 190k beschouw ik momenteel als minimum. Ze vertrekken zelfs voor 220k. Die idioot die voor 150k die SIF Godin kocht, had er waarschijnlijk ook wel 190k voor over.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    of die idioot heeft hem er nu opgezet voor 220k ;)
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Over de prijzen is het altijd lastig maar als je echt goed oplet dan kun je in elke situatie winst maken, je coins moeten eigenlijk constant in de weer zijn.

    Vorig jaar had ik bijvoorbeeld iedere nacht mijn topspelers voor een belachelijke prijs in de verkoop staan en dan is het altijd een verassing om online te komen en bij een verkoop dezelfde speler(s) meteen weer terug te kopen voor de standaard marktprijs.

    FUT14 heb ik voornamelijk verdiend met Griezmann, die had 2 zwarte kaarten en ik kocht meestal de IF en verkocht hem voor iets onder de futbin.com prijs van de SIF. (SIF lowest BIN stond dan bijvoorbeeld op 85.000 en ik verkocht me IF dus voor 78.250 met een BIN van 78.500). Ook de SIF kocht ik veel in voor maximaal 83.500 en verkocht hem voor 96.500 97.500 BIN. Als je er dan 6 hebt en constant blijft relisten dan verkoop je er sowieso iedere 5/6 keer eentje met een dikke winst.

    Tevens kun je ook gewoon random gouden spelers voor max 450 kopen, eigenlijk iedere gouden speler verkoop ik voor 950+ soms duurt het een weekje relisten maar altijd komt er wel een onwetende die het koopt.

    Het belangrijkste is toch denk ik dat je de standaard waarde van een speler (her)kent door hem te monitoren op futbin.com en futhead.com.
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Haha zou een opvallende keuze zijn. Kan natuurlijk altijd, maar is aannemelijker dat iemand die dat probeert hem gewoon voor 100k koopt. :p
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3

    Had hen erop gezet 150.000/185.000

    Maar ben er blij mee de rest omhoog gedaan 195.000/210.000
     
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Top. De spelers worden vaak pas in de laatste minuut gekocht. Dus als er sprake is van een aanzienlijk verschil tussen startprijs en BIN, ga je alleen sellen voor startprijs. Mijn buy-now ligt altijd 1000 hoger dan startprijs zodat mensen hem gewoon gelijk kopen en je precies krijgt wat je ervoor wil hebben. ;)
     
  20. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Mijn nieuwste video is online! De mooiste 'longshots' van de digitaalgras members. Is het miss een idee om dit binnenkort met de xboxworld members te overtreffen?

     

Deel Deze Pagina