Ben het niet met je eens Jorrie.
¯\_(ツ)_/¯
Het kan inderdaad met een headset, maar die moet je op je hoofd zetten. Batterijen, of aansluiten op je controller, zit in de weg... ideaal als het geïntegreerd wordt in één apparaat dat ook nog al die andere functies heeft.
Tsja, zo kan je alles wel dood praten , wat maakt mij die kabel nou uit, heeft me nooit dwarsgezeten
Het zou inderdaad via een knop kunnen, als je met de controller bezig bent... het hele idee is dat de Kinect je toestaat de Xbox One "on the fly" te gebruiken waar je ook bent je in woonkamer. En dan hoef je dus niet eerst je controller te pakken. Gewoon zeggen wat je wil. Instant Action.
Moet ie wel je stem herkennnen, mijn controller ligt voor me en ik druk op een knop (of twee), ik denk dat ik sneller ben.
En ook voor profielen is het zo veel handiger... je staat voor de Kinect en hij logt je in. Anders moet je eerst een controller pakken, de Guide openen en je profiel kiezen, uitloggen/inloggen. Ideaal alas de Kinect dat automatisch voor je doet.
Mijn profiel logt automatisch in en een ander profiel is ingelogd in 2 knoppen.
Wat een first world problems dat we misschien even wat langer moeten wachten
, ik heb een console om te gamen, daarvoor heb ik een controller nodig waardoor ik hem toch al in de hand heb, waarom zou ik dan ook nog eens praten? Nah, hoeft voor mij allemaal niet, heeft ook een reden dat bijna niemand zo een ding wil.
Klik om te vergroten...