help als ik eindelijk dietrampolines op ben en op die draaiende blokken moet springen lukt het me niet. dus spring ik eerst op die steen er naarst. als ik dan eindelijk via die steen op het eerste blok ben gekomen val ik er of af of die vliegende paarse monsters maken me af. ik kan niet optijd met trash gooien omdat het blok draaid (en ik dus ook) hoe los ik dit op?
Welkom op ut forum Kjk anders ff op www.gamefaqs.com Bv. hier ofzo: http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/33079.html
ik denk dat je het best de tijd dan kan steelzetten, als je ff precies uitlegt waar je zit geef ik je meer info
ik heb het heel makkelijk gehaald,gewoon met je richtingtoets de hele tijd tikjes geven in de richting zodat je er niet afvalt.
replie Tis niet zo moeilijk als je met je gezicht naar die ballonnen gast staat moet je gewoon springen en knallen daarna eerst vanaf volgende blok 1 blauwe uitschakelen daarna over springen en die andere dd maken
Ja je kan die beesten heel moeilijk raken als je stilstaat op zon blok, m,aar je moet springen dan lukt t wel. En pauzes zijn hier echt je beste vriend Je hoeft overigens niet via die trampolines te gaan, je kan gewoon via die bakken drijfzand doorspringen - gebruik die dubbeljump
juwkezzz ik heb ook een probleem in die level als ge voorbij die draaiende dozen bent en al kom je een deur tegen met nog een deur voor met een slot op en die deur krijg ik niet open toch niet allebij tegerlijkertijd help me ik word daar dus zot van.
Je hebt de "power of two" nodig, oftewel je zorgt ervoor dat je 2 pauzes en 2 rec's (blauwe en groene) heb. met de rec kan je karakter nodmaals datgene doen wat je zelf net deed: dus je neemt een rec, gaat naar het eerste deurslot, neemt een pauze en ga naar het 2de deurslot gaan. Voordat je hierop gaat staan neem je weer een rec, neem daarna een pauze zodat je naar de deuren kan lopen en er doorheen gaan. Hoop dat je eruit komt. Succes!
Je hoeft geen pauzes te gebruiken hoor, 1 rec is precies genoeg. Je begint op de eerste lock (niet diegene op dat verhoogde dingetje), ga erop staan en gebruik de rec. Blijf precies 4 seconden staan en ren dan naar de andere. Als het goed is sta je nog net 1 tel op dat andere ding voor het einde van je rec. Als je nu terrugebracht wordt kun je gewoon door de deuren heenlopen.
Ik zit in wereld 7. Ik heb ergens een gelezen dat Blinx 40 levels heeft, 4 levels per wereld, dus 10 werelden (hogere wiskunde). Er is trouwens een edit-knop
Deze knop . Dan hoef je niet constant achterelkaar te posten als je nog wat wilt veranderen. Jij had net bijvoorbeeld 3 posts achterelkaar. Met de edit-knop had je, je eerste post kunnen veranderen. Dan blijft het overzichtelijk.
kan je je post bewerken zodat je niet 3x hoeft te posten zit naast quote. Jep, 10 werelden, ik zit in wereld 6, maar toen kreeg ik n ander spel Ik moet nog es verder gaan. Best cool spel hoor... tis de moeite waard
Bij mij is het precies hetzelfde. Mijn broertje kocht Blinx, een tijd lang intensief gespeeld, maar toen kocht ik MGS2 en heb ik het een tijdje niet meer gespeeld (ik heb toenet de draad weer opgepakt en zit in wereld 5).