1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Caceres weer wat gestegen naar 21750. Staat er bij mij nog altijd voor 30K buyout op. Verkoopt alleen voor geen drol. Beetje jammer. Wellicht prijs maar naar 25k aanpassen.
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    [​IMG]

    Geduld loont :)
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gister iets van 10 caceres verkocht idd op de prijs van 25 a 26k. Ik verkoop liever steeds wat en pak wat minder winst dan heel lang wachten op iets meer winst, houd er meer plezier in als ik weer een kaartje zie met een groen randje erom heen. Daarna weer investeren in nieuwe.
     
  4. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Thanks man!

    Zien er goed uit, ga tussen die kiezen of voor deze: http://www.futhead.com/15/squads/17978825/

    Word vaak op het middenveld snel overlopen, dus ik wil toch wel graag naast Isco twee middenvelders die enigzins sterk zijn en kunnen verdedigen.
    Heb nu meer coins dan ik dacht aangezien Aguero bijna op 400k zit. Denk dat een aanval met Neymar - Benz - Ribery wel voor genoeg goals kan zorgen.

    Twijfel alleen aan Ribery op max 7 chem. Merk je het echt als iemand op 7 chem speelt?
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    De prijzen op de ps3 stijgen ook weer vet snel zo is Bale nu bijna 900k en Neymar van 260 nu 380geworden,gelukkig stijgt mijn toty Robben ook naar 5,3 miljoen.Denk van het weekend verkopen en dan nieuw team maken van 6miljoen nog geen idee eigenlijk wat voor team
     
  6. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Als hij stijgt, moet je prijs ook omhoog. 30 is veel te laag. 40 á 45 zou ik gewoon hanteren.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja klopt maar heb ze nu 1 week maar het verkoopt helaas gewoon niet. En ik relist echt elk uur van half 8 in de ochtend tot 11 / 12 uur in de avond.
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ja, maar je eerste verkopen komen vaak ook pas na 2 weken ofzo. Je hebt niet genoeg geduld. Vorig jaar waren er mensen die 3 of 4 maanden met bepaalde spelers zaten tegen extreem hoge prijzen om daar gewoon meer dan 100% winstpercentage over te kunnen halen.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is het een algemene trend dat in het weekend de prijzen nog meer stijgen?Zag toty Robben net voor 5,5mil weggaan dus twijfel of ik hem nu moet verkopen want ben ook wel beetje klaar met dit team
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hij zal altijd flink blijven opleveren. En je vraagt nu al vaker of je hem moet verkopen of niet dus je bent niet echt blij met die speler denk ik dan? Ik zou zeggen wacht op een prijs die jij denkt dat hij waart is. Of zet hem gewoon al voor die prijs op de transfermarkt en kijk wat er gebeurd?
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Wie hier had z'n SIF Lacazette ook alweer verkocht voor 270k, omdat naar eigen zeggen te gehyped was en zou gaan dalen? Je bent al meer dan 100k misgelopen in een paar dagen. Shit happens. :p
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben zeker wel blij met Robben maar wil gewoon een xtje liga Bbva proberen,deze fut nog niet gedaan namelijk en voorhoede
    Neymar Suarez Bale lijkt me beter dan
    Reus toty Robben Aubamayang vandaar
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Waarom niet Neymar Suarez Robben? Heb ik ook alleen dan geen TOTY Robben.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Omdat ik Bale ook weleens wil proberen en volgens mij heb je met hybrids altijd wel 1 of 2 spelers die je er liever niet in wil hebben maar wel moet vanwege de chem.
     
  15. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is slim, heb if carzola in mijn team zou deze nu minder waard gaan worden omdat er een sif is uitgekomen?
     
  16. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Verkopen voor SIF prijs en dan de SIF kopen :+

    Gratis update
     
  17. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet zeggen de zwarte de gea die kost nu 700.000 en heb hem gekocht voor 200.000 erg lekker maar denk dat ik hem blijf houden.
    Want weet niet wie ik anders in goal moet zetten
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Sowieso wachten tot de upgrades, dan wordt ie nog wel wat duurder waarschijnlijk.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben even aan het balen.bijna 1mil aan packs doorheen gejatst op zoek naar sif Costa of sif Poga,beste zijn Thiago Silvia en Elia inf hou nu precies 5,1mil over
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geen last van? Ik heb:

    Suarez
    Neymar - Robben
    TOTY Iniesta - Gotze - Schweinsteiger
    Alba - Boateng - Benatia - piszcheck
    Neuer

    Zou er geen 1 willen veranderen wat niet kan. Boateng gaat nog naar rechts en dan komt Ramos erin voor benatia op de plek van boateng. TOTY Lahm wil ik nog voor sparen i.p.v Piszcheck. Kunt genoeg met een hybrid. Ligt aan de opstelling.

    Ja da's klote. De beste SIF's en IF komen weinig voor in packs. Tijdens TOTY ook kei veel IF die niks waart waren kwam je overal tegen en Sanchez nnog niet bekant.
     

Deel Deze Pagina