1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Godin heeft nog geen zin om de 100k grens te passeren, terwijl zn IF ook al op 92k staat. Zelfde met Clichy. Staat op de grens naar 200k en de IF zit er 20k vanaf. Al met al heb ik door deze move weer een miljoentje te pakken ofzo. :D
     
  2. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Zo heb weer 1.5M gaat lekker zo :D op naar TOTY Robben!
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nice man pff haha
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wow, sergio ramos is 175000 bin, robben 600000... whatshappening? zou dit tijdelijk zijn, kan me niet voorstellen dat alles zo hoog blijft

    godin net over de 100k bin :+
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lol als ik RObben nu verkoop maak ik 140K winst haha. Heb hem voor 458K gekocht destijds haha. Wel jammer van Ramos die moet ik nog hebben. Maar inderdaad raar want voor TOTY was Robben hele tijd tussen 450 / 490
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik zit er aan te denken om te verkopen... Denk dat dit een soort dipje is na het enthousiasme tijdens toty
     
  7. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Lacazette 380.000 ben benieuwd als hij geen upgrade krijgt haha.
    SIF isco gaat ook maar niet omhoog
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nah ik niet. Wil Robben, SUarez, Neuer, Neymar gewoon houden in mijn team. Kan er nu dik winst op maken maarja doe ze pas weg als ik een ander team wil maken. En ik wil dit team nog uitbreiden dus hou ik ze mooi.
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik kan je wel uitleggen waarom SIF Isco, SIF Clichy en SIF Godin niet omhoog gaan. Ze hebben alle drie in packs gezeten tijdens TOTY. Hierbij zijn zo veel packs geopend, dat er enorm veel van op de markt kwamen, veel meer dan normaal. Hierdoor is er een enorm aanbod op de markt van deze spelers, terwijl de vraag hier niet aan gelijk staat. Dit drukt de prijs nog. Op het moment dat ze een tijd in packs zijn en veel investeerders hebben gecasht (degene die short term profit willen maken) zullen de long term profit makers (waar ik op hoop) de prijs gaan bepalen. Dus het duurt even voordat hij omhoog gaat. Maar als hij eenmaal gaat, dan gaat hij ook goed.
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    dit is nu mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/18042143/

    Heeft iemand een leuke oplossing voor de rb positie.. Wil eigenlijk deze voorhoede houden, daarnaast vind ik dit ook de chillste achterhoede met toure, kompany en lloris.
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    TOTY Lahm
     
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit er ook aan te denken.. Prijzen zijn nu nog hoger dan voor de crash. Kan me niet voorstellen dat ze zo hoog blijven. Maak per speler +/-100k winst op Aguero, di Maria, IF Vidal, SIF Tevez en Touré. En ook nog op TOTY Luiz/Silva. Maar die kan ik beter nog ff houden denk ik? Het lijkt me ook wel leuk om straks na jaren Fifa eindelijk eens met Ronaldo te kunnen spelen. Maar die moet ook nog wat zakken dan..
     
  13. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Prijzen zijn wel heel hoog nu zeg. Al 500.000 winst op Kroos. Ik twijfel nu, zou de prijs nog hoger zijn in het weekend. Had verwacht dat Kroos max 1.250.000 zou zijn. Bale bijvoorbeeld ook zo erg gestegen. Gehaald voor 430k en nu is hij 630k. Zal hij 700k gaan worden??
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb Messi jaren terug gehad op FIFA 12 ofzo. Was echt ideaal en bruut dat team. Toen had je nog maar 1 4-2-3-1, welke die met RM en LM is behalve dat de RM en LM daarin CAMs waren zoals in die andere variant. En er liep maar 1 chemistry linkje van de spits naar de CF. Dus ik speelde met Ibra in de spits (80k was hij maar!!), IF Milito erachter, op rechts met Messi en links met Aguero. Messi was ook maar 400k toen. En toen had ik de QPR Taiwo linksback staan. Geloof dat ik Mascherano nog op mijn middenveld had met nog een speler en achterin met Thiago Silva. Maar weet het niet exact meer en de Generations pagina van de web app is nog buiten gebruik.

    Kan nu ook niet meer naar al mijn TOTS spelers kijken. :mad:
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    haha ja had ik daar de coins maar voor... beetje veel voor een rb
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Is het niet zo dat er door de TOTY een hoop nieuwe coins in het spel zijn gekomen waardoor dus alles duurder word dan voor TOTY?

    Die crash was puur tijdelijk omdat mensen coins nodig hadden om packs te kopen, alle prijzen zullen gewoon weer naar het oude niveau stijgen maar door alle coinkopers en de lucky ones zoals ikzelf die een TOTY hebben gevonden zullen de prijzen gaan stijgen.

    Tenminste dat lijkt mij een normale gang van zaken maar ik heb verder niet veel ervaring met FUT
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Je opstelling naar 433-4 zetten zou een hoop problemen verhelpen :p
     
  18. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb Messi ook gehad in Fifa 12 of 13 en die speelde toen met Aguero in de spits. Vond Aguero beter toen.
    @ReSoN: prijzen zullen weer naar het oude niveau dalen bedoel je. ;) Ik denk dat de normale (geen TOTY of IF oid) spelers niet verder zullen stijgen. Hoop dat ik gelijk heb. We will see..
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb momenteel een Primera Division team met Godin & Pepe als centraal duo, zijn vallen mij echter een beetje tegen, zijn Miranda en/of Varane betere opties?
     
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb ook een team gehad met die twee in het centrum, Marcelo linksback en rechtsback was De Marcos. En heb 4x op rij divisie 1 gewonnen en was er heel tevreden mee. Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Enige upgrades kunnen Sergio Ramos & SIF Godin zijn in mijn ogen.

    Ligt het niet aan je keeper als je veel tegengoals krijgt? Want ik vind dat er in de BBVA maar 1 redelijke goede keeper is en dat vind ik Bravo. Al komt dat omdat ik ook veel waarde hecht aan handling en kicking ivm bijvoorbeeld Casillas.
     

Deel Deze Pagina