1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    30 januari komen de eerste upgrades. Maar snap trouwens niet waarom iedereen Godin aan het verkopen is. Als je even wacht tot die upgrades dan wordt ie sowieso nog duurder. Want ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat Godin een upgrade gaat krijgen.
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Zit in een dilemma. Heb Reus in mijn team gehaald, maar weet niet precies wat ik nu met Perisic SIF moet doen. Het idee was om hem in de spits te zetten, maar weet niet zeker of ik Ramos wil opofferen. Die scoort bij mij zoveel onmogelijke doelpunten, mede door zijn snelheid. En aangezien Perisic als RF als best vaak verdedigend mee terug gaat, denk ik aan de volgende twee opstellingen:

    http://www.futhead.com/15/squads/18213182/
    of
    http://www.futhead.com/15/squads/18213644/

    Of gewoon beide maar proberen?
     
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Met welk team speelde je toen met 4-3-3 (5). Vind dat by far ook de beste opstelling.
    Ik vind de CF daar veruit de belangrijkste speler. Echter op Rooney na ben ik niet echt een goede vervanger tegen gekomen daarvoor.

    Iniesta vond ik niks daar. Misschien Rodriguez?
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Die inflatie neemt echt extreme vormen aan. Mijn team is nu 4,5 miljoen coins waard. Heb er zelf 3 miljoen in gestoken ofzo. Iedereen is gestegen, kijk voor de grap naar de prijshistorie van een ronaldo. Die is nu 6,6 mln coins op de ps.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Poeh twijfel om mn team al na 3potjes te verkopen,speelt voor geen meter Sif Costa wel 4goals maar zo houterig,zelfde geld voor if Rooney,Sif Sanchez word elke x van de bal gebeukt,Toure ook nog niet overtuigend
     
  6. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hahah jep alleen me Messi is al met 1M gestegen in een week tijd die gast kost nu 3.2M |:-:F:
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien is dit iets voor je? Speel zelf ook daarmee, geen rare dingen. Team doet wat het moet doen (winnen) :p

    http://www.futhead.com/15/squads/18216035/
     
  8. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja echt heel bizar, maar uiteindelijk maakt het vrij weinig uit. Mijn team was 700K waard en is nu al meer dan 1m waard. Di Maria en Aguero alleen al meer dan 200K winst op gemaakt. Sanches en Reus samen ook 100k.

    Maargoed alles is nu duurder geworden dus uiteindelijk blijft de koopkracht ongeveer gelijk, tenzij je nu verkoopt en hoopt op een prijsdaling.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja 442 lijkt mij niet echt fijne opstelling en dan heb je ook nog Bale als rm die dan niet echt aanvalt toch?maar toch bedankt
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet echt aanvalt? Hoezo? Je kan toch instellen dat hij voorin blijft? Bale is een van mijn belangrijkste spelers, geeft veel assists en scoort ook best vaak.

    Ik vind 442 een degelijke opstelling, belangrijkste is het middenveld, als die in balans is speelt het fijn hoor. Je bent ook minder gevoelig voor counters.
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Spelers met M/M workrates zijn daar op hun best. Dus James is ideaal, maar denk ook dat een speler als (S)IF Cazorla daar uitstekend past.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar op de ps3 kun je geen player instructions doen
     
  13. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke denk dat ik dit team dan maar ga bouwen: http://www.futhead.com/15/squads/18220481/

    Ben alleen niet echt overtuigd van Richards
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Waarom niet op rechts Bale, Isco, Carvajal en dan op links gewoon met Reus, Alaba en Schweinsteiger ofzo. Veel degelijker.
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Coins, ik heb ongeveer 1.1m als ik mijn team verkoop.
    Speel op de PS4. Dus als ik Bale koop heb ik nog maar 100k over
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Tog maar WEER nieuw team gemaakt

    Ter Stegen
    Carvajal Ramos Sif Godin Alba
    Toty Kroos Modric
    Sif Isco
    Bale Suarez Neymar

    Misschien middenveld iets te aanvallend?En zal Kroos het beste op cm of cam zijn?
     
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    RF Aubameyang. Zelf vind ik Muller mwha. Verder voor 100K kun je niet echt iets doen. Team is zo netjes. Wel zou ik Benatia en Boateng omdraaien. Boateng speelt beter op links door zijn weak foot skills. In iedergeval beter als Benatia.
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wat vinden jullie van deze opstelling? (Voor iemand die nog bijna nooit een opstelling zelf heeft gemaakt :p)

    Is het erg dat IF Griezmann maar 7 chem heeft? Vind het lastig om een opstelling te maken die bestaat uit BPL en BBVA spelers maar wilde het toch proberen :) En ik hou niet van systemen met twee spitsen ben ik achter gekomen, en wilde heel graag ook Ramires erin, die vind ik echt een beest.

    [​IMG]
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ga denk ik voor 4321 opstelling,speel eigenlijk altijd 433 maar nu ik Neymar en Bale heb vind ik het beste zonde om hun helemaal aan de zijkant neer.te zetten.Bij 4321 betrek ik ze iets meer.bij het spel en komen ze ook vaker voor de goal verder toty Kroos op cm of cam?
     

Deel Deze Pagina