1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox one -> upc mediabox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dutchpride0318, 21 jan 2015.

  1. dutchpride0318

    dutchpride0318 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede gamers!

    Ik ben hier nieuw en heb meteen een vraag over de xbox one!

    Is het mogelijk om tv van me upc horizon mediabox af te spelen op me xbox one en me big ass flatscreen tv?

    Ik game al tijden op een Benq gaming monitor omdat me Samsung tv teveel last heeft van input lag met online shooters!!

    Ik wil dus eigenlijk een kabel van me mediabox naar de xbox one en 1 kabel naar me tv laten lopen!

    Heb de xbox one pas net aangeschaft speel al jaren op playstation :-O en ben dus compleet nieuw met xbox
    Heb op dit moment een ps3, ps4 en WiiU en de xbox one naast elkaar staan.

    Ook heb ik een vraag over het xbox netwerk, tijdens internet instellingen checken geeft de xbox one de melding dat me netwerk in orde is ( nat type open) maar dat er problemen zijn met de volgende service: social en gamen, ligt dat aan mij en doe ik wat mis of is er iets anders aan de hand?

    Hoop dat iemand me kan helpen met me 2 vragen?

    Ook heb ik nog geen vrienden op de xbox vanwege me playstation verleden dus mochten jullie me willen toevoegen is dat geen enkel probleem.
    Me account is dutchpride0318

    Ik speel voornamelijk online shooters op een hoog niveau , graag geen blerrende Kids, ben zelf al een oudje 33jr ;-)

    Greets
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat kan. UPC Horizon sluit je met een HDMI kabel (die normaal in de tv gaat) aan op de Xbox One (HDMI IN). De Xbox One sluit je net als de andere apparaten ook met HDMI aan op de tv, zoals je nu al wel zal hebben. Op de Xbox One is een TV-app. Je kan bij de instellingen van de Xbox One ook instellen dat de Xbox gelijk opstart naar die TV-app.

    Problemen met Xbox Live kan je hier altijd checken: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
    Het lijkt er dus op dat er inderdaad wat aan de hand is, maar dit hoeft niet altijd te beteken dat iedereen er last van heeft. NAT open is gewoon goed.
     
  3. dutchpride0318

    dutchpride0318 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx for the reply, alleen zit ik met het volgende dat ik me xbox niet op de tv heb aangesloten maar op een gaming monitor.

    Heb ondertussen contact gehad met upc en die vertelden me dat het niet mogelijk is om een tv en bv een monitor op 1 horizon box aan te sluiten, heb toen meteen maar een 2e mediabox besteld

    Thnx voor de link van de xbox status, erg handig om te zien of er iets mis is
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh zo inderdaad. Begrijpend lezen blijft moeilijk op vrijdagmiddag... Een tweede box is dan de oplossing ja, kost maar een paar euro's.
     
  5. dutchpride0318

    dutchpride0318 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha geen probleem :)
    Volgens mij is het iets van 5 of 6 euro per maand

    Een andere vraag ik game en heb met snap op de mediaplayer muziek aan, maar ik zie geen functie/optie om het geluid op elkaar aan te passen?
    Is dit er niet of kijk ik erover heen, vind het menu aardig ingewikkeld invergelijking met de playstation 4
     

Deel Deze Pagina