1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Valt er ook een hybridbte maken met Tevez,Aguero,Di Maria,Pogba en de rest Serie a ofzo?
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Yes!

    Dit kun je natuurlijk niet betalen, maar afhankelijk van je budget kan je nu zelf kiezen welke IF's je er wel/niet inzet. ;)

    [​IMG]
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is zeker te doen met een 4-1-2-1-2(2) bijvoorbeeld, alleen zal je wel nog een beetje BPL erin moeten hebben om Di Maria op 9 chem te krijgen.

    Dit is dan waar je mee begint:
    [​IMG]

    En van daaruit kan je experimenteren. Voorbeeldjes:

    Serie A gericht
    [​IMG]

    BPL gericht
    [​IMG]
     
  4. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga dit weekend een paar legends uit proberen. Larsson, Pauleta, Shevchenko, Inzaghi en Hagi staan sowieso op het lijstje. Iemand ervaring met een legend die de moeite waard is?
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    @Siemenn Je vergeet Evra! Heeft perfecte chem met Pogba! Al lijkt Asamoah mij wel een beest, indien hij niet raar gaat doen door lage chemistry.
     
  6. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Niet doen heb genoeg legends gehad kun je beter Messi of Ronaldo kopen ;)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, niet vergeten hoor, ik ben gewoon niet zo'n fan van hem. Hij is klein en niet heel sterk en/of snel. Asamoah op LB heb ik al vaker geprobeerd en is echt een tank, ook op 6 chem. ;)
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Zie mijn A team: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=hK2k5EcKbKmm:360

    Voor Vidal kan je natuurlijk Pogba zetten.
    Ik hoop nog op een IF Evra. (of LB Asamoah) Daarna mag er wel een IF Fernandinho komen en wellicht nog eens een Crespo. :)
    Tevez heb ik ingesteld dat hij achter de verdediging kruipt dus niet als een malle heen en weer rent met z'n H/H.
    Had eerst de NIF en die liep ruim 2op1 qua doelpunten. Heb vd week alleen maar 's avonds gespeeld met wat biertjes op
    dus ga dit weekend z'n doelpuntengemiddelde maar weer wat omhoog brengen haha.
    Maar Tevez is met die playerinstructions (op de IF spits versie van Ronaldo na) de beste spits van het spel denk ik. :+
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Thanx voor alle hulp maar had mn team al klaar,heb gekozen voor 4312 opstelling

    If Diego Lopez
    If Lichtsteiner Barzagli If Chiellini Evra
    If Hamsik If Vidal Sif Pogba
    Di Maria
    , Sif Tevez. Aguero

    Zat te twijfelen ussen If Hamsik of If Nainggolan maar het is toch de 1ste geworden,nu kijken.hoelang ik dit team volhoud,heb nog 500k over
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nainggolan > Hamsik, just saying :+.

    En Aguero heeft maar 6 chem nu toch?
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En wat bedoel je daar precies mee,nee Aguero heeft 10chem
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat ik daarmee bedoel? Nou, precies wat er staat, dat ik Nainggolan veel beter vind dan Hamsik. :+ In ieder geval als CM dan hè, op aanvallend gebied heeft Hamsik wel betere stats.

    Ik bedoelde Di Maria, pardon. Di Maria zal wel 6 chem hebben toch?
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee Di Maria zit op 9 chem
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah ja, je hebt een 4-3-1-2 opstelling, ik zie het al. Dacht dat je een 4-1-2-1-2(2) opstelling had. Bij de jouwe heeft Di Maria alleen connecties met de twee spitsen en de CDM, terwijl je CAM in 4-1-2-1-2(2) connecties heeft met alle spitsen en middenvelders en dan dus geen 9 chem zou hebben. Foutje. Dan is je team wel erg nice moet ik toegeven! ;)
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou Siemenn toch maar weer mn team verkocht liep niet lekker maar misschien ben ik ook niet goed genoeg en verwacht ik teveel van een team van 5miljoen.Ben nu eigenlijk een beetje op zoek naar een aanvallende formatie,wie kan me.hierbij helpen?.En denk dat ik dan ouderwets terug wil naar Bundesliga met Robben,nu de gewone robben ipv Toty
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Whaha, hoeveel coins vergooi jij in een weekend als deze?:rolleyes:
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Aardig wat haha ben van 5,5 naar 4,7 gegaan maarja dat ik ooit zoveel coins zou hebben had ik nooit durven dromen dus dat verlies maakt me niet heel veel uit dit is nu mn team en dat ga ik HOUDEN

    Weidenfeller
    Pisczek Benaria Boateng Alaba
    If Muller If Shaqiri Schweinsteiger
    Robben If Auba Ribery

    Speel nu 4321 even kijken hoe Muller en Shaqiri als cm zijn
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Müller en vooral Shaqiri als CM's in een 4-3-2-1 is best wel... kwetsbaar. Ik zal niet raar opkijken als je deze avond nog gek wordt van het team, aangezien je er uitgecounterd wordt.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Muller heeft hoog hoog en ondanks zn 48 defending lijkt hij mij wel goed,Shaqiri is wel een gokje maar ben niet zon fan van Lahm vandaar een iets aanvallender speler op cm anders speel je met 3cms die geen mannetje kunnen passeren
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198

Deel Deze Pagina