1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dank je voor de tip zal ik straks proberen
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En ik speel zoals altijd op easy, thanks! :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Maar vind je de game moeilijk op easy ?
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Het begin was het wennen, maar op medium is het makkelijk te doen imo. Alleen honeybadgers zijn een fucking pain.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, helemaal niet, maar als jij hem al op normal makkelijk vind. Jij en ik spelen toch wel redelijk veel dezelfde soort games, afgaande op onze gezamelijke RPG verslaving bijvoorbeeld en het feit dat we elkaar redelijk vaak treffen in dit soort topics. Op die manier denk ik dan, mooi meegenomen, niet veel aan doen. Ik ben nog maar aan het begin, maar vind dit soort nieuwtjes vaak wel fijn om te horen. ;)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah! Voor jou dus een soort van bevestiging dat je het op easy dus niet te zwaar gaat krijgen. Ik speel altijd minimaal op normal en sommige games op hard. Ik houd wel van een challenge, maar ik speel wel voor mijn lol, dus het moet wel leuk blijven :)
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Game is op normal echt heel goed te doen. Op een gegeven moment als je een granade launcher hebt is het zelfs te makkelijk in mijn ogen. Niets is dan echt meer moeilijk. Gewoon tuben en op zijn tijd healen. Alleen die badgers zijn onrealistisch sterk :D.
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wat ik wel een klein minpunt vind in Far Cry 4 is dat je echt veel te snel al veel te veel geld hebt. Ik heb nu 2,5 uur op de teller staan en ik heb nu al alle kaarten voor de map gekocht. Snap ook wel dat het geen Fallout of Skyrim is, maar ze mochten dat wel ietsje meer balanceren zodat je nog iets van uitdaging had om geld te vinden.

    Voor de rest heerlijke game:)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klopt! Ik had ook al alle kaarten in het begin van de game. Geld is echt too much in de game. Had ook al snel een sterke machinegun, dus ook dat is wel easy :)
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Je ziet wel echt meteen dat er super veel content is in de game. Ok wel echt puur collectibles, maar jesus man heel je map staat vol met icoontjes:+ Weet nog niet of ik dat allemaal ga verzamelen haha:confused:
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe is de variatie qua natuur op het eiland eigenlijk?
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Het is allemaal bos en bergen. Maar niet saai, veel afwisseling door hoogtes en water. Dieren maken het ook leuker. Vanuit de lucht zijn het veel dezelfde bomen. Op de grond is het heel cool imo.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Qua omgeving was FC3 imo fijner.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik vond de map in 3 ook beter. Ik mis na een paar uur spelen de herkenning die je hebt als je een paar x de zelfde route aflegt.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Man de interesse is wel gezakt nu. Zit echt totaal geen uitdaging meer in als je zo makkelijk alles kan kopen, omdat je super veel geld in no time kan hebben=( Is alles weer op? Nou een kistje hier en daar, enemie killen, even wat junk verkopen en voor je het weet zit je weer met een volle portemonnee=(
     
    MaasMaas vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Klopt het dat je niet alle kistjes en propaganda hoeft te finishen voor platinum?

    Vind het toch wel echt een lekkere game. Net vanuit de gyrocopter vier man onder me. Met 7 molotovs in een cirkel om ze heen gegooid en de vuurzee was finito.

    Heb wel veel last van pop-ins trouwens, daarnaast dropte ik net perongeluk lokaas, echter stond ik in een doodlopende grot en de tijger kwam vanuit de grot en niet van buiten. Had een vergelijkbare situatie in de eerste 30 min van de game. Ander puntje wat ik jammer vond is dat je op het begin die 2 man aan het water hebt staan, ze zien me en ik duik het ondiepe water in, het water is super helder maar toch stoppen ze met schieten en kan ik langs ze zwemmen om ze van achter te besluipen. Beetje jammer.

    Ben nu al 3x uit die gyrocopter gesprongen omdat ik per ongeluk op vierkantje ipv rondje drukte om te dalen. 3x dood.

    Verder vermaak ik mij top. Unity vandaag binnen gekregen van Zavvi, maar die blijft nog ff in het plastic, ben nog wel wat uurtjes zoet :)
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang doe je ongeveer over de sp ?
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    De campaign missies doe je binnen 10 à 15 uur als je ze achter elkaar speelt. Alleen er zit zoveel content in de game. Ik ben nu 8 uur bezig en ben op 18.83% en 9 van de 32 campaign missies gedaan. De content naast de campaign missies zijn daarnaast mijn inziens echt wel tof en redelijk gevarieerd. Daarnaast kun je ingame kaarten aanschaffen en hiermee zijn de collectables zoals propagandaposters zichtbaar. Het is toch wel lastig om collectables die je op je pad liggen dan niet te pakken :)

    Ben namelijk totaal niet een trophy (ps4) hunter omdat ik geen playthroughs en walkthroughs ga raadplegen, maar op deze manier denk ik dat dit mijn eerste 100% game gaat worden! Een uurtje of 40 à 50 denk ik.

    Kijk anders even op www.howlongtobeat.com :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
  19. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had de game rond de 50 uur gespeeld en zat toen op 93%. Ik had toen ook alle Trophies al en gezien je niets krijgt als je hem op 100% uitspeelt ben ik ermee gestopt. Daarna nog een keer alleen de singleplayer gespeeld om de verhaal lijn anders te laten verlopen en toen was ik inderdaad met een uurtje of 12 klaar.
    Nu vermaak ik me nog best wel met de map editor. Gewoon een beetje dingen proberen en kijken wat het doet. En Honey Badgers zijn de bom haha.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens !
     

Deel Deze Pagina