1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    30 januari komen de eerste upgrades.
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Hehe, ik heb het even opgezocht. Gewoon de manier hoe ik zelf ook altijd handel, mooi om te weten :)
     
  3. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij de voorspellingen mis ik toch echt Pogba en Cazorla
     
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Thanks. Heb inderdaad heel veel geduld moeten hebben, maar dan heb ik nu ook wat. Is opzich niks mis mee als je ook gewoon coins overhoudt om dit ernaast te kunnen doen. Dan kan het allebei.

    Zijn er genoeg die mee hebben gedaan met Godin. Dus denk inderdaad dat het al flink wat voorbij is gekomen. :p Helaas niemand die met SIF Clichy mee deed, want dan had je daar nu ook mooiere profit op kunnen pakken.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit is nu mijn team

    Courtois
    Walker Kompany Chiellini Evra
    Toure Sif Cazorla Pogba
    Navas Sif Costa Sif Sanchez

    Had geen zin om 1,1uit te geven aan If Pogba want voor die coins had je vorige week de Sif.Dus nu nog wat coins over,iemand tips waar ik dat in kan steken? Met handelen bedoel ik
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik denk dat SIF Cazorla een leuke kan zijn om in te investeren en nog een aantal van te halen. Van origine geen CAM in het spel, waardoor je dus de IF of SIF MOET kopen als je hem op die positie kwijt wil. Plus dat elke speler met 2 IF's gewoon kans heeft op een upgrade. In mijn ogen is hij vergelijkbaar met David Silva, die maar 2* WF heeft (Cazorla 5*) en die gaat voor 450k.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2015
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Begin februari ;).

    [​IMG]
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik heb deze vanmiddag op de ps3 voor 340k gehaald dat was de laagste Sif Cazorla de rest schommelt tussen de 350 en 400k
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik zat al op die kaart te azen inderdaad, heb er meteen een opstelling bij gemaakt, is dit wat denken jullie?

    http://www.futhead.com/15/squads/17810540/

    Dan houd ik nog 1,5 tot 2 miljoen over voor een fitnessteam en om mee te handelen of IFs van bijvoorbeeld robben te kopen....
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha ik heb young sin kim gepricefixed van 10k naar rond de 40k. Mensen nemen het nu al over. waren ook maar 6 ofzo van op de markt vanmiddag dus die allemaal maar ff opgekocht.
     
    XLNC vindt dit leuk.
  12. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Is Costa de 1.3 miljoen coins waard?
     
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Voorspellingen gebaseerd waarop? En wie heeft ze voorspeld? Heb momenteel zelf SIF Perisic en SIF Naldo, en twijfel wat ik moet doen, vooral met Naldo. Ben vrij bang dat de markt voor Naldo crasht. Laagste BIN was 68k op xbox. Zelfs met upgrade acht ik Boateng beter. Dus na de update wilt iedereen van zijn Naldo af, waardoor ze elkaar gaan undercutten. 68k boot een aankoop van 25k is al mooi meegenomen natuurlijk.

    Perisic staat al niet op de lijst, maar dat blijft sowieso een bazenkaart voor in de spits. Mogelijke upgrade is alleen maar mooi meegenomen.
     
  14. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan niet inloggen bij fut op de xbox one. Meer mensen last van?
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik kan ook niet inloggen op de Web App, dus denk X360 ook niet.
     
  16. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Servers zijn er al bijna 2 uur uit. EA weet niet wanneer ze weer online komen.
     
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    weer offline bij mij ook... Zat op de markt en las bovenstaande berichten al op ea forum, zocht snel een messi op met een laag bod en heb geboden 1,7m.. nog 1,30 uur te gaan dus van mij mag de downtime nog even duren!! En niemand mag mij overboden hebben
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Dit inderdaad. Balen.

    Wat zouden jullie er van zeggen om met z'n allen een competitie te beginnen (FUT) en een soort ranglijstje bij te houden. Lijkt me wel leuk om een keer te doen. Leuker met jullie in ieder geval dan zoiets organiseren op het EA forum, met mensen waarvan je nog nooit hebt gehoord.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zit nog gewoon op de webapp
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    op de xbox?
     

Deel Deze Pagina