1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Sinds een tijde al gekloot met mijn Kinect sensor. Zo reageert hij gewoon soms niet als ik XBOX on zet, maar ook dat het lampje van de Kinect spontaan uitgaat, en als ik dan naar het dashboard ga zie ik een streep door het Kinect icoontje... Gisteren speelde ik een potje FIFA en kwam de melding dat de Kinect de verbinding verbroken had, en nog geen minuut later deed hij het weer. Ik denk dat ik toch maar mijn (Duitse Kinect) ga aanmelden ter reparatie. Jullie ervaring van hoe smooth en snel dit verloopt?
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat is het leuk trouwens dat je gedownloade DLC niet kan verwijderen als je de game niet hebt. GENIUS! |:-

    Downloaden van cloud save games gaat ook op een geweldige snelheid. o_O
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat altijd super snel hier. Binnen een seconde.
    Meestal zie ik geeneens dat die download.
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had de save game van Forza Horizon 2 niet meer op mijn hard drive en dat duurde toch wel 20 minuten om die save game van 15.1MB binnen te halen.

    Blijkt overigens dat dit een probleem met Forza is. Andere games lijken hier geen last van te hebben.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal het wel zijn idd. Want heb laatst best veel savegames moeten ophalen en dat was zo gepiept. :)
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik krijg net een bericht van XBL dat ik in het preview programma zit, zitten hier nog voor- of nadelen bij? Wat moet ik me er bij voorstellen?

    Of heeft iemand mij via het forum aangemeld oid?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je krijgt dan als eerste toegang tot software updates. Zit er zelf al vanaf het begin bij.. vind het heerlijk. Wanneer ze nieuwe features aankondigen krijgen de Preview members deze als eerste en de 'normale' gebruikers pas later (een maand later ofzo)

    Echter, sommige preview updates maken de Xbox One wel wat instabieler.. het zijn namelijk ook beta updates. Ik heb echter nooit problemen ervaren, maar sommige mensen wel.. dus je bent gewaarschuwd. :+
     
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag de xbox one terug van reparatie!

    Fan is nu stukken stiller dan voorheen, echt een verademing.
    Echter wanneer ik een disc invoer is hij nog wel 'luidruchtig'.

    Ik speel op mijn slaapkamer en dan hoor ik de xbox duidelijk. Het is net of is hij harder aan het blazen.
    Geen gekke geluiden, alleen het hardere blazen. Ik dit nou normaal?

    Edit: na ongeveer een kwartier stopt het hardere blazen en is de One weer redelijk stil! Meer mensen die dit hebben?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2015
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Is dat niet gewoon je disc drive? Als je de console start of een game start dan leest hij de disc even uit om te kijken of dat er nog wel een legitieme disc inzit. Mag natuurlijk niet te hard zijn, maar het is wel hoorbaar.
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is inderdaad de disc drive! Na 10 tot 15 minuten stopt hij met het lezen van de disc en wordt hij stukken stiller. Maar tijdens het lezen van de disc is hij echt een stuk luider, maar dit zal dus normaal zijn?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    If you are a member of the Xbox Preview Program, I recommend you update your Xbox One controller(s) with the latest preview build (OS version > 1502.150120) which provides the following updates:

    Quick Connect – previous controller connections to an Xbox One took 4-5 seconds when powering on a controller, now they should occur in ~2 seconds

    Stability improvements – the firmware also provides a number of fixes that address issues submitted by customers and preview participants
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe preview update. Rare is dat ik die nieuwe party chat icons al had.

    OS version released: xb_rel_1502.150124-2200
    Available: 6:00PM PT 1/28 (2AM GMT 1/29)


    NEW EXPERIENCES

    • Party chat improvements: Tonight’s update brings a few tweaks for Party Chat.
      • Chat connection status icon. New icons have been added to let you know the current status of a chat connection in your Party. A Clock icon means the connection is being made. A Squawker Ring icon indicates the connection was successful. An X icon means that networking limitations (such as a strict NAT) are preventing the chat connection from completing.
      • Improved connectivity between multiple users with Strict or Moderate NAT.

    FIXES

    • Fixed an issue where unsnapping the Party app quickly after joining a Party caused chat to become inoperable.
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Hier ben ik blij mee!
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is wel netjes ja, hoop zorgen minder.
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje voor de mensen met een US account:

    Waar kopen jullie US gift cards voor de normale prijs, als dat überhaupt mogelijk is? Dus niet 15$ gift card = €15, zoals op Nederlandse sites.
     
  16. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    microsoftstore.com
    target.com

    Voordeel van microsoftstore.com is dat je de code direct hebt.
     
    Santino vindt dit leuk.
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks!

    Wel vreemd. Ik gebruikte altijd een MyWirecard voor aankopen in de US store (op de Xbox). Dat werkt niet meer. Ik kan echter in de microsoftstore wel een betaling doen met deze creditcard...:+
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kan Me iemand uitleggen hoe het komt dat Xbox Live tegenwoordig zo veel problemen heeft?
    Er is wekelijks wel weer iets aan de hand.

    Nu weer core services die niet werken.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Lijkt mij gewoon een structureel probleem met hun services. Of ze kunnen de groei niet bijhouden, of de huidige architectuur is gewoon gerushed geïmplementeerd. Persoonlijk denk ik een combinatie van beide. Die problemen begonnen nadat ze de Xbox One in tier 2 landen uitbrachten (waaronder Nederland).
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    duurt lang iig
     

Deel Deze Pagina