1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Plants vs Zombies: Garden Warfare

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 19 jan 2014.

  1. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij zeker leuk! Een mix tussen tower defence en 3e person shooter meer hangend naar 3e person shooter omdat er ook team deathmatch inzit en je je "towers" alleen op potten kan plaatsen.
     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Mij door de aparte look
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het leeft niet erg meer zo te zien. Ik zag ook maar een paar mensen uit mijn friendlist die dit spelen. Gisteren een beginnetje gemaakt en ik vermaak me er prima mee (PS4).
     
  4. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    In dit topic of op het spel?
    Ik krijg morgen mijn Xbox One, En deze game ligt er al een tijdje op te wachten :)
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Op dit forum. Destiny komt er ook aan natuurlijk, misschien dat deze game anders wat meer aandacht zou krijgen. Geen idee.
     
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    de game is alles behalve dood hoor. Het is de game waar ik verreweg de meeste speeluren in heb zitten. De game is geniaal en vooral leuk om te spelen. Ik raad uiteraard iedereen aan om deze game te kopen, want de prijs is gunstig en de gameplay is echt heel tof.
     
  7. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb hem gekocht, vanavond nog de one ophalen dus heb er zin in!
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Geniale game. Tot nu toe de meest funny game die ik gespeeld heb! :D

    Ik vind het alleen wel jammer dat je als newbie aardig in het nadeel bent als je multiplayer speelt.
     
  9. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Weer een nieuwe Gratis dlc !
    Nieuwe gamemode + nieuwe characters en nog meer!

    Suburnation nu ook naar PS
     
  10. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Bestaat de kans dat hij op korte termijn naar EA ACCESS komt? Ik heb hem op de X360, maarja, met de One nu...
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wordt deze game nog wel eens gespeeld? Hij is nu namelijk in de aanbieding op de Xbox store voor $10. Volgens mij was deze game toch gemaakt op de Battlefield 3 engine? Zit te twijfelen om hem deze week alsnog te kopen.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb het spel de afgelopen weken best veel gespeeld en vind eigenlijk altijd wel een server. Laat in de avond, na twaalf uur wil het nog wel eens doodbloeden maar ik speel dan eigenlijk ook alleen maar classic TDM. Andere gamemodes zoals de normale TDM worden misschien meer gespeeld.
     
  13. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Wordt veel gespeeld

    Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    The new Plants vs. Zombies console game, due out in Q1 2016, will be a sequel to Plants vs. Zombies: Garden Warfare, job recruitment ads for PopCap Games confirm.

    “Popcap HD is looking for a talented Interface Designer to help bring the UI of a new Plants vs Zombies: Garden Warfare game to life,” an associate interface designer ad states. Another says that PopCap is “seeking a Designer/Scripter to help us create engaging mission experiences for an upcoming shooter.”

    We’ll likely hear more about the followup at E3 this month.
     

Deel Deze Pagina