1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zal ik ook gaan doen maar de focus ligt vooral op tips en tutorials.
     
  2. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel ook op de PS4, als er genoeg animo is wil ik ook wel meedoen aan een toernooi.
     
  3. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Clasie is een baas en op dit moment de beste middenvelder in de Eredivisie
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil zo graag mn team verkopen want speelt voor geen meter alleen ik heb Sif Sanchez,Sif Costa,Sif Cazorla en ben bang dat als ik ze nu verkoop er over 2weken met de upgrades heel erg spijt van krijg,wat zouden jullie doen?
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Haha hoe vaak ga je nog van team wisselen :p8)
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoop niet te vaak haha maar zouden jullie team houden ofniet?
     
  7. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wachten natuurlijk het kan zo 1.000.000 schelen.
     
  8. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb geabonneerd en zal zeker kijken naar de filmpjes die me aanspreken, vooral de custum tactics vind ik interessant aangezien ik die over het algemeen nog steeds lastig vind. Ook ingame heb ik zelf altijd hoge druk en hele team drukken, eigenlijk omdat ik de andere niet begrijp qua speelstijl en dergelijke.
    Verder denk ik dat ik met m'n nieuwe team (middenveld Iniesta-Fernandinho-Yaya) wel wat meer balbezit moet kunnen hebben en weer wat meer kan gaan scoren want nu gaat het me slecht af in divisie 3; 0-1-3 terwijl ik normaal tot aan deze divisie aanvallend erg goed was en veel over de vleugels speelde. Nu krijg ik nauwelijks meer kansen en dan wordt het spel uiteraard ook direct 'saaier'..
     
    TripMode vindt dit leuk.
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Weet je überhaupt wel welke spelers links/rechts zijn? Hoeveel skillstar en hoeveel weakfoot ze hebben als je met ze aan de bal bent?

    Ik vind het heel belangrijk dat je je spelers 'kent', dat je exact weet wat elke speler kan. Jij wisselt zo vaak dat ik me niet kan voorstellen dat je ook maar een keer fatsoenlijk hebt kunnen spelen.

    Tevens is zo'n Sif heel leuk maar zoveel verschil is het niet met de normale Costa, het is een kleine verbetering maar meer ook niet. Volgens mij verwacht jij wonderen van de Sif kaarten maar dan kom je bedrogen uit.

    http://www.futhead.com/15/players/21/diego-costa/compare/14-40970/

    De enige echt 'grote' verschillen zijn finishing en heading maar de +1 van acceleration of de +2 van agression ga jij echt niet merken ingame.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik verdiep me er niet zoveel in als jou nee,maar als ik speler koop kijk ik eerst naar workrates en dan naar skillmoves zwak been etc.Misschien verwacht ik wel teveel ja maar denk dat iedereen het wel eens heeft dat sommige spelers gewoon niet fijn voelen
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Nice, zal ik zeker nog eens naar kijken. Goede intro ook, maar die Comic Sans regel eronder is minder ;)
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry hoor maar dat horen wij elke twee dagen, misschien eens naar je eigen speelstijl kijken ipv een team de schuld geven telkens ? Aan de spelers zal het niet echt liggen, sommigen doen een moord voor die spelers bijna :p
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Juist, vergeleken met dat team heb ik echt een poep team. Maar win wel bijna elke keer divisie 1 makkelijk.
     
  14. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    MOTM : torres hahah weer 1e minuut
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Misschien een hele domme vraag dit.. maar het is mij een paar keer opgevallen dat 's avonds (vanaf 22.00 en later) de spelers op de transfermarkt duurder zijn dan in de ochtend en middag. Klopt dit of ligt dit aan mij?:whistle:
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Xbox One deelnemers (lijstje overnemen en jezelf toevoegen):
    1. Jwoeloe
    2. Dagger
    3. Barbabravo
    4. Gizmo007
    5. Mutantemile
    6. TobiasBB
    7. SuperKevacez
    8. Piedero
    9. Distoration
    10. Tan United
    11. Reson
    12. Xerofox
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Xbox One deelnemers (lijstje overnemen en jezelf toevoegen):
    1. Jwoeloe - XcilPersion
    2. Dagger - Roidz NL
    3. Barbabravo - Barbabravo
    4. Gizmo007
    5. Mutantemile
    6. TobiasBB - XplodedAppendix
    7. Kevacez - SuperKevacez
    8. Piedero
    9. Distoration - Distoration
    10. Tan United
    11. Reson
    12. Xerofox

    Lijkt me wel handig als we ook onze GT erachter zetten, dan weet je straks wie je toe moet voegen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2015
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke mooi!
    @Robinxb360 wil jij ook meedoen?

    Ik heb alleen het idee dat we niet met zoveel zijn, wellicht kennen jullie nog mensen die mee willen doen?

    @Arno24
    Ik zou als ik jou was je team houden, je hebt hem nu al weet ik veel hoevaak verkocht in de afgelopen weken.
    Dat kost je alleen maar coins, en ik denk dat je veelte veel verwacht van je spelers.

    Uiteindelijk komt het er altijd op aan wat jij met je controller doet, een SIF is natuurlijk iets beter dan een normale kaart. Maar alsnog moet je van geen enkele speler wonderen verwachten. Het kan natuurlijk wel, maar ik merk zelf ook dat je met een slechter team veel beter veldspel levert. Dat komt gewoon omdat je meer passt en minder verwacht van je spelers. De verleiding is natuurlijk heel groot om continu de bal naar Costa of Sanchez te spelen en er dan mee te dribbelen.

    Anyway het lijkt erop dat je enigzins een vorm crisis hebt. Heb ik ook zo vaak en de verleiding is dan natuurlijk groot om meteen je team te verkopen en weer iets nieuws te kopen. Daar zal het echt niet beter mee gaan. Gewoon doorspelen, hou het simpel, niet te aanvallend en speel de bal snel rond. Als je niet naar voren kan passen, pass je naar achter. Niet teveel dribbelen met al die SIFS:)

    Ik verwacht dat of Costa of Sanchez sowieso wel een upgrade krijgen, misschien wel allebei. Aangezien je al zo vaak van team verwisseld bent is dit het moment om weer eens winst te maken i.p.v. alleen maar verlies met het verkopen van je teams.

    Wat is je team nu?

    Edit: Wat mij bij altijd werkt als het echt slecht gaat is de 4231(2) opstelling. Moet je wel even kijken of je dat kan met je huidige spelers. Verdedigend heel sterk en met de snelheid van Sanchez kan je op de counter voor veel gevaar zorgen.
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Koop net op mn telefoon een pakketje, haal ik Sanchez eruit :) Toch weer 75K ongeveer :p
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jonge jonge gaan die prijzen nog naar beneden? Dit gaat nergens neer over. Beter komt ea met 100k packs ofzo jezus
     

Deel Deze Pagina