1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zo is het. Is ook niet vervelend bedoeld, ik snap dat het de eerste keer is. Daarom ook opbouwend, zodat het in de toekomst beter wordt!

    Moet er nu vandoor. Had op het moment dit staan:
    http://www.futhead.com/15/squads/19956502/
    http://www.futhead.com/15/squads/19960530/

    Denk dat het nog beter kan, maar dan moet ik daar vanavond even voor gaan zitten.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2015
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Doumbia waarschijnlijk naar AS Roma. Oh, oh, oh. Die Gervinho - Doumbia superlink.. _O_
     
    Smirnoff en Niema94 vinden dit leuk.
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooi met ibarbo in de spits en tevez erachter :D
     
  4. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu if klose in de spits echt een goeie afmaker. Maar als ik op pauze klik tijdens de wedstrijd is zijn alg 85 ipv 82 en bij de andere if in me team is het wel gewoon normaal.
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    WoW, prijzen Isco en godin gaan lel hard vandaag. Heb van die twee samen 35 ... Hopelijk straks met verkoop van fresh Costa er bij op 10m plus dan stop ik met handelen en ben ik klaar voor t toernooi
     
  6. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Overgestapt naar een nieuwe formatie en het bevalt uitstekend! De smaakmaker van dit team is toch echt Pogba 8 wedstrijden, 10 goals en 5 assists.

    [​IMG]

    Ben nu opzoek naar een team van rond de 200k, zelfde opstelling als dit een minimaal 3 competities en het liefst de buitenste CAM met snelheid 80+. Iemand ideeën?
     
  7. Dn Dave

    Dn Dave New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    http://www.futhead.com/15/squads/15500721/

    Dit is me team geworden haha... blij dat ik gisteren snel Sif Isco heb gekocht en Sif David Silva en de Sif Clichy. .. aangezien de prijzen alleen ma hoger zijn geworden haha... miss iemand nog een echte upgrade of gewoon zo laten... tis echt een vol gas aanvallend team iig en snel :) ...

    Ik hoor graag feedback!

    Groet D'n Dave
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Het team zou pas perfect zijn als je Fellaini kan vervangen door Yaya Touré en Di Maria door Aguero. Blijft iedereen op goede checm en is het enige minpunt (in mijn ogen) weggewerkt. :)

    Vind je team niet echt in balans. Voornamelijk je middenveld en verdediging niet. Aanval kan ermee door, maar middenveld is veel te aanvallend en verdedigend zijn de spelers ook veel te aanvallend ingesteld. Verdediging kan er mee door, zolang je de insructions insteld dat ze allemaal achterin blijven. Middenveld zou ik toch echt het nodige veranderen. Yaya Touré ipv SIF Silva bijvoorbeeld en als je de coins hebt TOTY Kroos ipv SIF Isco. Anders kan je SIF Isco nog vervangen door een Modric (kan veel beter verdedigen en misschien met instructies sturen) en anders Khedira.
     
    Dn Dave vindt dit leuk.
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Lekker teampje, hoe speelt Rooney op cam in deze opstelling? Tip die ik zou hebben zijn Touré ipv Ramirez en Lloris ipv cech. Verder Nice teampje als je bpl wil houden
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 2 teams, 1 Bundesliga en 1 Primera Division, beide 433. Ik vind het Duitse team echter veel fijne spelen qua middenveld en aanval, hebben jullie misschien suggesties voor vergelijkbare spelers voor mijn Spaanse team?

    Bundesliga: Schweinsteiger, Gungogan, Gotze (CAM) Perisic, Ramos, Aubameyang

    Primera Division: Kroos, Modric, James (Cam) Griezmann, Benzema, Vela

    James & Benzema zijn top, het gaat met name om de vleugelspelers.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Holy shit! AS Roma gaat naast Doumbia ook voor Ibarbo.

    [​IMG]

    (Bron: Gianluca Di Marzio, topjournalist in Italië)


    Hahaha, die directeur speelt echt FIFA _O_
     
    TAN UNITED vindt dit leuk.
  13. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    [​IMG]

    :+
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik zou Iniesta en Isco omdraaien wegens de verdedigende kwaliteiten en voor een Sif Isco sparen of iets dergelijks, zag dat die 160k is voor PS.
     
  16. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Dat zou idd ideal zijn, nu nog even sparen voor Toure en Aguero maar dat gaat nog even duren :p

    hier mijn tweede team, hierbij miss ik ook Toure voor een perfecte link nu maar zo opgelost;
    http://www.futhead.com/15/squads/20127714/
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2015
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Toty iniesta in de verkoop gedaan. Hoop er 2.5mil voor te krijgen zodat ik messi kan halen. Zie de prijzen niet echt zakken en wil messi erg graag in mijn team. Daarna hou ik hem gewoon in de gaten. Als hij hard gaat zakken verkoop ik hem een en koop ik hem voor minder naar een tijdje haha.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Messi is 4,7 mil hè! Of red je dat juist als je Iniesta hebt verkocht?
     
  19. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Rooney speelt wel lekker zo. Heb nu even geinvesteert in IF Kuyt. Yaya wil ik ook alleen beetje duur. Llorris zit ik nog wel aan te denken ja. En vind bpl spelers wel lekker spelen heb al vanaf begin bpl spelers.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jaaa ik heb Messi nu!! Haha eindelijk. En wat een baas. Kon Messi inderdaad kopen als ik TOTY Iniesta en Suarez zou verkopen.

    Mijn team nu:

    Neymar - messi - robben
    Iniesta - Gotze - schweinsteiger
    Alba - boateng - benatia - Piszchek
    Neuer

    Wat een voorkant haha.
     

Deel Deze Pagina