1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Prijzen slaan echt nergens meer op. Gelukkig tijdens het toty gebeuren toty robben gehad in een pack waardoor ik nu ineens veel meer mogelijkheden heb tot kopen maar als je ziet dat alles zo hard stijgt en ook maar blijft stijgen dan kan ik nu net zoveel kopen als eerst. Heb wel toty silva nu en sif isco. Wilde sif sanchez nog halen maar weet niet of ik dat nog wel ga doen. 1.5m nu en gisteren nog 1.2m. Als dalijk de upgrades uitkomen dan gaat iedereen die een kaart heeft van een upgrade deze op de markt zetten en begint het undercutten.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wanneer kun je het beste verkopen dan?vlak voor de upgrades of als ze bekend worden?
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als ze bekend worden kan het zijn dat de prijs even omhoog gaat maar daarna zakt als een gek omdat iedereen winst probeerd te maken en dan elkaar gaat undercutten. Zo was het vorig jaar ook met de upgrades
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Oke dus eigenlijk zou het het beste zijn om ze op 12februari te verkopen?Kan me niet voorstellen dat ik meer dan 3miljoen vang voor Sif Costa,wat die nu waard is dus
     
  5. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    alles is mogelijk op deze markt..

    als mensen al bijna een miljoen voor SIF lacazette betalen
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar als je ook kijkt naar de prijzen voor coins. Voor 15 euro heb je 1.5miljoen. Slaat nergens op zo laag. En veel mensen zijn daar handig in. Waarom lang traden als het spot goedkoop is om het direct te hebben.
     
  7. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zaterdag 14 SIF Naldo's gehaald voor 90k per stuk. Gaat nu voor 290k
     
  8. Balili

    Balili New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een fout of hebben jullie dit ook?;
    Als ik een speler koop voor 56k en verkoop voor 58 en ik had er voor 53k, en ik hou maar op een hele rare manier 108k over?? Dit is me goed opgevallen gebeurd ook bij andere spelers waar ik mee aan het handelen ben, dus ik verkoop het voor 2, 3k meer dan de koopprijs altijd maar ik maak geen winst maar verlies???
    Weet iemand hoe dit komt?
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij verkoop gaat er 5% tax naar EA.
     
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Heb 300,000 te bestenden iemand een leuk ideetje voor een teampje ?
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Omdat het een beetje triest is om coins te kopen.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit even te kijken naar de ifs met mogelijke upgrade. Het gaat echt werkelijk nergens meer over. Kocht een sif godin daarstraks voor 250k en die is nu 350k. Ik zie alles per minuut stijgen.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Een miljoen heb je al voor 7 euro. Vind je het gek dat de prijzen zo hoog liggen. De fun gaat er wel af op deze manier
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niks triests aan. Niemand kan fatsoenlijke spelers kopen in deze markt. En niet iedereen doet al jaren FUT die precies weten hoe alles werkt. En ook heeft niet iedereen de gehele dag tijd om te handelen. Maar ik kan begrijpen hoe jij er tegenaan kijkt. Maar ik heb daar wel een andere mening over.

    En ook maken mensen de markt zelf kapot.... Als ik hoor dat je hoge spelers eerst voor 300K kon kopen op Fifa 13 dan plaatsen mensen zelf de prijzen te hoog. Ben maar blij dat er een max op zit van 15mil.
     
    Dn Dave en Kevacez vinden dit leuk.
  15. Balili

    Balili New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is niet mogelijk om met het handelen van 'dure' spelers, winst te maken..
     
  16. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    De hele markt is juist zo naar de klote OMDAT iedereen coins koopt. Er zijn zo veel coins op de markt dat die dingen totaal hun waarde hebben verloren waardoor er gigantische inflatie ontstaat, is gewoon simpele economie. Als de staat van Nederland iedereen een miljoen geeft kost een brood in de appie morgen ook 100 euro kan ik je vertellen.

    Het is gewoon achterlijk dat EA er niks aan doet, want ik kan het ook wel begrijpen dat mensen het doen, het verneukt gewoon het spel een beetje..
     
  17. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Inflatie die nu gaande is komt vooral door de enorme hoeveelheid geglitchte coins door coinsellers. Er zijn nu zoveel coins in de omloop dat alles maar blijft stijgen. Snap ook niet dat er niets aan gedaan wordt, zo moeilijk is het niet om ze te vinden, de leaderboards staan er vol mee.
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Jawel hoor, als je maar rekening houdt met die 5 procent.
     
  19. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Pele en TOTY Ronaldo zijn ook al dagen niet meer te koop :+
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ongeloofelijk hoe snel mensen kunne klikken bij de goedkoopste SIF Godin
     

Deel Deze Pagina