1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zie ook alles snel stijgen ja Sif Costa uur geleden nog 3mil nu al 3,4_O_
     
  2. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor de godin 4 weken geleden :) SIF Godin s gekocht voor 60/65 k en nu zijn ze 370k ik en blij dat ik zoveel geduld heb gehad:)
     
  3. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Gewoon triest om te zien hoe fifa aftakelt vooral fut en ea doet er niks aan..
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja klopt, snap niet dat dat kopen van muntjes niet tegen gegaan wordt. Vertieft de hele markt en EA heeft er ook niets aan (niemand koopt meer fifapoints). Vrije markt werkt gewoon niet in FUT. Maar hoe precies? Een maximaal te bieden prijs per speler handteren en, wanneer de markt hierom vraagt, deze aanpassen? Het adequaat bannen van accounts die muntjes verkopen lukt/mag blijkbaar niet.
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb nu 380,000 coins. Wil ook wel is een keer een robben en een messie en een ronaldo. Maar dat is al onmogelijk voor mij sinds fut er is!! Heb geen dagen de tijd ben alleen maar aan het werk. Koop ik toch ook geen coins... speel het op de manier zoals het zou moeten maarjaaa.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het kopen en verkopen van coins is slechts een gevolg van een veel dieper probleem. Als je wilt dat zulke shit stopt, zullen ze de oorzaak ervan moeten aanpakken, namelijk alle glitches en autobuyers. Dat de prijzen van coins dit jaar zo ongelofelijk laag liggen, is alleen maar een indicatie van hoe erg EA zijn eigen spel laat verneuken ieder jaar en dat het steeds erger wordt.

    De WebApp dichtgooien zou al één stap zijn. Dat was na het eerste jaar al duidelijk, met al de glitches van destijds. Voor de mensen die het zich nog herinneren een aantal leuke glitches van toentertijd: (1) je kon gratis packs krijgen via een Google Chrome add-on, (2) bij ieder pakje kon je één extra gratis pakje krijgen als je iets deed en (3 ) vóór het kopen van een pakje kon je uit gegevens van de WebApp al halen wat voor spelers je in het pakje zou krijgen en kon je dus beslissen of je het pakje zou kopen of niet en dus dertig keer opnieuw de store ingaan totdat je een speler zou krijgen in je pakje die het waard was. Zulke glitches zaten er in het tweede jaar nog steeds in. Het is dit jaar een stuk minder, of de glitches zijn in ieder geval een stuk minder bekendgemaakt. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er wel weer glitches op de WebApp zijn, waar we niet vanaf weten. Echter, qua autobuyers is het sindsdien alleen maar erger geworden. Probeer nu maar eens een dure speler voor iets minder dan zijn laagste BIN op de markt te zetten. Ik geef je één seconde voordat hij verkocht is.

    Echter heeft EA een bepaalde reden om de WebApp níét dicht te gooien.. wat voor reden dat is weet ik ook niet.
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat heb ik duidelijk wel gemerkt ja met spelers op de transferlijst zetten. Absurd hoe snel!!
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb gisteren geïnvesteerd in Neymar SIF, gekocht voor 5,3mln. Nu is hij minimaal 6 mln, moet je nagaan hoe hij gaat stijgen als hij uit packs is of een UP zou krijgen. Dan kan ik eindelijk Ronaldo halen.
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    SIF Godin op 465k ik denk dat ik ze voor 500 ga verkopen mmmnb lastig wat zal ik doen
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Degene die door mijn tip in SIF Godin zijn gaan investeren (al is het er maar 1), you're welcome. 320k laagte BIN, toen nog voor 55 / 60k op te pikken. Dikke winst zeg. Haha.
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Daarnet was hij zelfs nog 465.000. Kan dat weer naar die hoogte zo stijgen ?
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zie dat heel veel hoge IFs in een half uur tijd ook 3 ton zijn gedaald, bijv SIF Sanchez van 1.8 naar 1.5m. Ziet er naar uit dat er een kleine crash in de maak is. Al weet je het niet zeker. Mensen nemen genoegen met de winst die ze nu hebben, gaan sellen en de prijzen dalen. Weet niet of dat met Godin ook zo is. Heb hem afgelopen dagen niet gevolgd, sinds ik ze allemaal al van de hand heb gedaan. ;)
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat een frustrerend schijtspel is het ook :+
    Zat altijd wat tussen div 3/4 in te knoeien. Vorige week 3 keer oprij bijna een promo naar div 2. Het speelde echt te chill en dan opeens lukt het allemaal niet meer?
    Ik begrijp er echt niks van... Passes gaan bijna allemaal in de verkeerde richting en een bal aannemen en vasthouden kan ineens ook niet meer normaal.
    Ik creëer helemaal niks meer en incasseer alleen maar. Degradatie naar div 7 zit er aan te komen. Hiep fucking hoi! 8)
     
    donfatos vindt dit leuk.
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Man helemaal met je eens... Schijtspel... Net ook mij keep heeft de bal gevangen speler loopt tegen Kompany op en rode kaart en penalty tegen. Slechste fifa ooit. Ga hard nadeken of ik fifa 16 ga kopen.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Cuadrado naar Chelsea :eek: , die ga ik sowieso kopen! :D
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die zal wel prijzig worden.

    Ik ga even de updates in de gaten houden. Proberen goedkoop Doumbia en Ibarbo op de kop te tikken. :+

    Gisteren een paar potjes gespeeld en onderstaand team speelt toch best wel matig jammer genoeg.

    Dit team:

    [​IMG]

    .. = poep

    Dit team:

    [​IMG]

    .. = geweldig

    De logica van EA / FIFA. De pace-abuse is ook stukken erger op old-gen (360) dan op next-gen vind ik zelf. Op next-gen is positiespel tenminste mogelijk, op old-gen niet eens..
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2015
  17. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand die me ermee kan helpen? Of die goede ideeen heeft.
    Ik hoop van wel alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2015
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Heb nu dit team: http://www.futhead.com/15/squads/20529806/

    Heb nog 900K over, ga sowieso Cuadrado nog kopen maar misschien dat iemand nu al een aanvulling heeft :)

    @Siemenn Maar soms gaat dat pacen ook nergens over. Ik heb vaak genoeg dat mijn aanvaller wordt ingehaald door een verdediger die gewoon 20 minder pace heeft.
     
  19. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 2 feb 2015
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Lekker is dit EA. Heb nu in divisie 1 2 gewonnen en 4 verloren. Alle 4 x een disconnect :confused:
     

Deel Deze Pagina