[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Balili

Balili New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, erg bepalend als je hem samen in de spits laat spelen met if emenike en sif sneijder eragter. Speelt heerlijk

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heb hem linksbuiten in 4-3-3 (5). Maar door instructies komt hij veel in het midden.

3. Balili

Balili New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wou net zeggen het is geen buitenspeler, maar een egte spits (valse spits) jammer ook dat het een lb variant is

4. Balili

Balili New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelt sif sneijder tog fantastisch elke schot voor goal zit er 90% in bij mij.
    En van afstand... Daar hoef ik nog niet eens over te praten denk ik:)

5. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Die speelt echt heerlijk, ja. Wat voor team heb jij er omheen?

6. Balili

Balili New Member

Leuk Bevonden:
    0
    41212(2)
    Courtious
    Walker. Vertonghen. Kompany. Clichy
    If Melo
    Fernandinho(dembele) Selcuk inan
    Sif Sneijder
    Lukaku.(if sow, if yilmaz) If Emenike
    Zo speel ik het fijnste omdat ik ook puur door t midden kom en amper de vleugels gebruik.
    Alleen nog fernandinho en lukaku vervangen door toure en aguero, dan is mn basis team compleet

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ff een vraag. Er zijn mensen die later een speler erin zetten. Stel ik heb een afrikaans team en ik zet gelijk bij de aftrap ronaldo in de spits. Heeft ronaldo dan ook gewoon 10 chemistry? en vraag me af hoe je dat kan controleren of dat ook echt zo is...

8. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Naar mijn weten is het niet te controleren en is het ook nooit bevestigd maar volgens vele fanatieke fifaspelers en youtubers wordt de chemistry bepaald voor de wedstrijd, al je wissels zullen dus dezelfde chemistry hebben als de rest vh team(of van de speler die ze vervangen geen idee eigenlijk)

helder moment: Misschien kun je een keertje een friendly match opstarten met 1 robben in de basis en de ander robben als wissel, vervolgens kijken of ze even hard rennen met de hunter kaart erop:p

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Het is ooit bevestigd door medewerkers van EA op hun forum.

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha zou het kunnen proberen. Ik heb namelijk Bale gekocht als RM en sub hem erin als spits. Toch het gevoel dat ze voorin wat minder spelen.

11. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    FYP;)

12. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat ligt aan Bale. Vind hem zelf ook niet heel bijzonder. :p

13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat is dit jaar een sterke formatie dan?Er wel vanuit gaan dat ik geen spelersinstructies kan geven bij bijvoorbeeld 433.Paar x 433 geprobeerd maar zonder spelersinstructies blijven ze naar mijn idee toch teveel aan de zijkant plakken

14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha nee dat is niet mijn speelstijl. Makkelijk te verdedigen.

15. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is apart,ik kon nu in 1x spelersinstructies geven op de ps3 dat heb ik nu dus gedaan bij team bewerken maar als je online speelt gaat dat automatisch in?

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op x1 slaat hij hem op, alleen als je van formatie wisselt dan moet je hem volgens mij opnieuw instellen.
    http://news.futhead.com/posts/fifa-15/30259-player-instructions-added-to-fut-15

Iemand ervaring met Benzema? Ik kreeg hem gisteren 2x in packs.
    Wat zal er met zn waarde gebeuren? als ik kijk naar de IF benzema die ging vorige week voor 1.3mil weg daar staat nu de SIF voor.
    Zal benzema ook naar de prijs van sif costa gaan of kan ik hen beter nu verkopen?
    Ik speelde 4 wedstrijden met hem hij had niet gescoord en hij was 3x geblesseerd :'-(:lol:

17. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij had Siemenn het er een x over dat je de instructies moet instellen als je on of offline een potje gaat doen,ik had het nu gedaan bij aanpassen en dan team bewerken toen ging ik weer potje doen maar kon het niet meer vinden bij teammanagent.Zal if Diego Alves veel gaan stijge?heb er 26gekocht voor nog geen 80k maar heb na het weekend eigenlijk die coins nodig8)

19. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Als je wist dat je na het weekend coins nodig had, vind ik het een domme investering om eerlijk te zijn. Je weet dat er weken overheen kan gaan voordat zo'n speler echt gaat stijgen.

Pride vindt dit leuk.
  20. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ga je nu mooi de boot mee in 260k verlies

Deel Deze Pagina