1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Toch excited voor deze:

     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vorige week Among the Tombstones gezien. Gewoon weer eens een toffe crime film met Liam Neeson. Weinig pief paf poef, maar das prima. Beter dan een fucking Tak3n in elk geval.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516


    F******CK YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEEF ME DEZE SHIIITTT
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The amazing Spider-man 2 gekeken. Qua actie best te doen. Maar wat het verhaal betreft best langdradig. Villains, buiten Electro om die wel genoeg in beeld kwam, die 'geboren' worden en zo weer uit beeld verdwijnen.
    Sinister six zou wel tof kunnen worden.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    American sniper

    Wat een troep. 5/10
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat een heerlijk goed beargumenteerde review ook! 8)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mag hopen dat ze ook aan de rest denken. Cumberbatch was ook bruut in Star Trek 2, jammer genoeg was de rest een behoorlijk stuk minder.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Cranston zou een goede vervanger van Cumberbatch zijn, maar inderdaad, ze moeten wel aan de rest denken.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zit Commander Shepherd ook in Jupiter Ascending? Jezus wat een Mass Effect ripoff.

    Zit zelfs een harvest in.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Al gecheckt?

    Binnenkort wel doen, al vond ik de trailers echt kut. Ga het keihard kut vinden, maar boeien hahaha. :lol:
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee dit weekend heen, maar verwacht er weinig van tenzij er aan het eind vd film duidelijk wordt dat het een Mass effect prequal is.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Sean Bean gaat sws dood.



    Dit wordt zoooooooooo HEERLIJK
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2015
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    I see dead people..
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Oef, mooie shots tussen.
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gisteren Nightcrawler gezien. Ik weet eerlijk gezegd niet zo wat ik ervan moet vinden. Ik had in ieder geval geen 'wow' gevoel toen de film afgelopen was. Het was wel een goede film met een origineel verhaal, maar het heeft geen grote indruk op me gemaakt. Misschien had ik vooraf te hoge verwachtingen.

    7/10

    En Jake Gyllenhaal is en blijft een held.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Michiel de Ruyter - Prima film voor die 8 miljoen die hij gekost heeft. Alleen wel heel erg patriottisch, en geen verwijzing naar de slavernij, hoogstens het logo van de VOC. Ze spelen allemaal wel bijzonder sterk voor Nederlanders, maar vooral Weber tegenover Dance vond ik goed om naar te kijken. Helaas zijn de zeeslagen allemaal erg een verlengde van elkaar, maar wat verwacht je anders van 8 miljoen en Dance in je cast. En visueel is het een leuk stijltje om naar te kijken. Ik heb overigens de 16 jaar versie gezien, en qua blood en gore is het na de pauze even slikken. Voor een paar scenes moet je even niet teveel gegeten hebben. Wat ik ook positief vond was de manier waarop ik het gevoel tot mij kreeg van onze vuile geschiedenis, hoe wreed we tegen over elkaar waren vooral. En de locaties die in de film zijn gebruikt zijn ook prima gekozen, maar soms komt het nogal cheap over, al doet de ervaring van de film je dat wel vergeven. Vooral Atsma vond ik naarmate de film vorderde steeds sterker worden, en Jeroen van Koningsbrugge was ook bijzonder goed. Wat dan Wiet uit GTST daar te zoeken had, was mij ook een raadsel, want dat had beter een slaaf kunnen zijn ipv een blank dienstmeisje. Nee, al met al geen slechte kijkervaring. Het beste was vooral het geluid en met name de muziek, die de vaart van de film er lekker inhield. Ook de vrouw van de Ruyter, weet haar personages naam en echte naam even niet, was bijzonder sterk. Gewoon kijken; de film was prima te doen! Je moet je alleen niet opwinden over het ontbreken van de de slavengeschiedenis rond de Ruyter. 7/10.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Sin city: A dame to kill for gezien. Ik vond het iets minder dan deel 1, het verhaal dan, actie is nog steeds genoeg aanwezig, maar deze is ook nog best te kijken.
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, laten we dat vooral niet doen. :/
     

Deel Deze Pagina