1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Had hem nog bemachtigd pre f2p tijd, zie mij het spel nu niet echt meer spelen met al die crap.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geen wonder ook dat dit topic zo dood is als Obi Wan Kenobi. Alleen in geestestoestand nog bij ons. 8)
     
    Pride vindt dit leuk.
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lol erg droog Yellow maar wel een like:p

    Heb deze game weer geinstalleerd. Nu als preferred member want ga nog niet direct sub pakken. Heb nieuw char aangemaakt want van mijn level 50 snap ik de ballen niet meer van dus weer even inkomen.

    Toch wel weer leuk opzich. Althans het levelen tot nu toe. Ga even paar weken spelen kijken hoe het gaat en of het leuk blijft. Vanaf launch best lang gespeeld, levelcap van 50 en alle raids meerdere male gecleared. Mannetje heeft ook hoogste gear aan die er was op 50. Benieuwd of ik weer ga subscribe.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alleen jammer dat de cap nu 60 is en er nog steeds geen reet gedaan is aan de hoeveelheid bugs en glitches in de game. 8)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Dagger : Ben je al bij de nieuwste expansion? Zo ja, hoe bevalt die? Ik heb onlangs nog even weer naar de game gekeken en mijn chars. Behalve dat er wat updates zijn rond de skills, is er weinig tot niets veranderd. Jezus, die skills zooi is een WoW ripp off geworden zeg. 8)

    Weet echt niet wanneer ik weer ga spelen, kan van het één op andere moment zijn. Gelukkig zit in elk geval mijn main character nog in de guild, ondanks een afwezigheid van meer dan drie maanden. Alleen het levelen gaat altijd zo verschrikkelijke traag. Ik heb daarentegen wel een behoorlijke hoeveelheid rested xp. Mooi meegenomen als ik weer ga spelen. Rise of the Hutt Cartel, de eerste echte expansion was echt superkut. Verhaal en werelden die kant nog wal sloegen en uiteraard vol bugs en glitches. Na al dat gezeik met Ubisoft en andere developers, had ik gedacht dat we hier ook massaal in opstand zouden komen, maar Star Wars fans nemen kennelijk genoegen met alles. |:- Het erge er aan is dat dit f2p systeem ook nog niet eens fatsoenlijke aanbiedingen kent. Vetste mount die er is cost 1800 cartel coins, en dan kan je hem nog niet eens account wide krijgen ook. 8)

    Genoeg gezegd, wind me alleen maar op. :+
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Yellow 13 Nee zover ben ik nog niet. En kleine kans dat ik die ga halen man. Ben nog aan het levelen maar het word al weer saaier.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je hoeft hem niet te halen, want dat zit gewoon standaard bij de game in. De Hutt expansion was ook al gratis, maar dat kwam omdat ze toen al het f2p systeem hebben ingevoerd. Hij moet dus al op je PC staan, bij mij in elk geval wel.
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu een level 12 Jedi Guardian. Ik heb de Guardian mede gekozen, omdat het me wel tof leek om een 'double bladed lightsaber' te gebruiken (zoals op het plaatje als je je keuze maakt). Maar begrijp ik het goed dat dat niet kan? Dus als Jedi Sentinel kan je 2 lightsabers gebruiken en bij Jedi Guardian maar 1?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lees dit nu pas, dus sorry voor het late antwoord. Nee, bij level 10 moet je een keuze maken wat je voor rol wilt later als je de level cap hebt geraakt. Wanneer je die keuze op level 10 hebt gemaakt, dan kan je bij één rol, weet zo gauw niet welke, een lightsaber erbij krijgen. Dus wanneer je de juiste rol kiest, dan krijg je ook die lightsaber erbij, die ikzelf gelijk vol hebt gegooid met epics. Game levelt echt te traag zonder epics. Dubbel XP is echt een must. Ik moet toch praktisch alles weer opnieuw instellen na de laatste expansion update, want ze volgens echt niet normaal veel het pad van World of Warcraft.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    [​IMG]

    Tot dusver een erg goede expansion, vele malen beter dan Hutt Cartel. En shit kan lekker solo gedaan worden, mooi voor de DPS onder ons. Solo Flashpoints zijn tof, en game kent echt enorm veel verbeteringen. Het is alleen dat het een beetje te laat komt voor BioWare en ''The American Devil'' EA. Weer een server merge, geen goed teken. :+

    Voor de liefhebbers onder ons is dit zeker het spelen waard, 17 euro en heel wat uren speelplezier verder. Je moet level 55 zijn om hem te kunnen spelen.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    EA doet de laatste tijd gewoon goede zaken, beetje makkelijk dat gebash altijd.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True, maar dan moet je niet een FP hebben die solo gedaan kan worden, maar vervolgens zo bugged is dat het zwaar frustreert.

    Healer droid telkens foetsie, helemaal als ik omgelegd word door een boss, waarvan elke boss solo te doen is. Je kan je companions ook niet goed aansturen.

    Vreet van frustratie al bijna mijn schoen op, en nog steeds geen antwoord op mijn ticket. Heb die FP, Battle of Rishi heet die, echt al te vaak gereset en iedere keer weer hetzelfde probleem. :mad:
    Of bij de ene boss, dan wel bij de andere. Iedere keer dood gaan op een moment dat het niet zou moeten gebeuren, want dan doen de bosses in eens belachelijk veel damage. :'-(
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er is overigens 12x tot level 50 tot de herfst. Dit dient voor een meer dynamische verhaalervaring.

    Level 50-55 is kut levelen, Makeb is gewoon een rotplaneet, maar 55-60 is heel erg tof levelen.

    Als er er nog mensen spelen tenminste. 8)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Veel te laat dat ze deze game verbeterd hebben, maar:

    Framerate is beter, moet nog wel op bugs en glitches letten.
    Laadtijden zijn beter, zeker in het nieuwe gedeelte van bovenstaande expansion.
    Heb alles op zijn hoogste staan nu en loopt heerlijk soepel.

    Je kan nu, was als eerder zo, ook veel beter de dingen solo doen, wat ik als solo speler alleen maar toejuich.

    Aangezien je de game toch gratis kan spelen zou ik het toch eens een kans geven, want er zijn veel meer kleinere verbeteringen.
    Bovenstaande zijn de belangrijkste die ik uit mijn hoofd weet.

    Dat is nog eens een verschil met toen ik begin dit jaar stopte met spelen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2015
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    komen ze nu mee...toen speciaal voor dit spel een nieuwe (ondertussen ook al weer 3 jaar oud) pc gekocht die dit spel makkelijk aan kon, maar het spel happerde als een gek.
    heb het spel links laten liggen om deze reden.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En inmiddels mag je dat ook nog wel laten liggen. Dingen als Willpower en Strength zijn er ook uitgehaald, wat wel handig is als je ook je companion moet gearen. Dit vind ik wel een pluspunt, net als de framerate en de laadtijden. Hij wisselt ook een stuk makkelijker tussen desktop en game en andersom.

    Alleen de bugs en glitches en zeer irritant geplaatste vijandelijke NPOC's zorgen nog voor frustraties bij mij, maar overall kan ik wel zeggen dat er veel meer verbeterd is dan een jaar geleden.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Stoempfel
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hahaha, nog meer healing door companions. 48% healing erbij, waarmee NPC's nu net zo veel en net zo goed healen als gewone spelers. Je kan dus gewoon elites van 5 levels hoger dan jezelf aan, duurt even, maar het kan. Damage door companions ook met 18% omhoog. 8)

    Ik raas ook door de quests en missies heen. :lol:
     

Deel Deze Pagina