1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    If Williams gezakt naar 30k als die morgen eronder zit ga dan daar maar in investeren of is if Ozil betere optie?Denk morgen maar mijn 28 if Diego Alves verkopen die gaat nu alweer onder de 100k dus kan nu nog mn winst pakken want zie hem deze week niet meer stijgen
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    IF Ozil had ik niet gedaan. Er zijn betere en goedkopere opties voor de RW positie in de BPL.
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeer IF Williams voor ongeveer 70k te verkopen, toen hij nog 23k was had ik er 3 verkocht voor rond de 50k =]
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand misschien goede tips momenteel om te handelen? Heb nog nooit echt gehandeld op fut. Heb 1 miljoen ongeveer te besteden.
    Any tips?
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Investeren schijnt... Vraag mij alleen niet in wie :+ Dacht een leuke slag te slaan met IF Williams maar die zijn nu 10k goedkoper dan waarvoor ik ze inkocht.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaa ik heb ook nooit een idee waarin ik moet investeren.. Lastig te bepalen voor een leek haha.
    Ik had in het begin wat geluk met pakjes waardoor ik een redelijk team kon bouwen. Nu te prijzen voor toppers (bij mij Aguero en Touré)
    zo zijn gestegen heb ik alles maar verkocht. Nu wil ik met dat miljoen graag gaan handelen, maar weet niet waar te beginnen
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat staat er dit weekend te gebeuren, heb een weekje niet echt alles gevolgd?
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Benzema gaat nu al voor 1.4 mil (gekocht voor 950K). Maar ga hem lekker nog even bewaren. Volgens mij ging zijn eerste IF op een bepaald moment voor 1.5 mil. Dus zie hem ook nog wel richting de 2 mil gaan :D

    @mutantemile Volgens mij komen de eerste upgrades dit weekend. Dus iedereen gaat verkopen/ IF's kopen in de hoop dat de IF een upgrade krijgt. (Weet niet zeker maar volgens mij is dat wat er de laatste paar dagen is besproken)

    Edit: Heb het even nagezocht. Aankomende vrijdag komen inderdaad de winter upgrades:
    http://fansided.com/2015/02/09/fifa-15-fut-upgrades-february-release-date/
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    De upgrades komen op zijn vroegst vrijdag, maar het is echt niet zeker dat het dan al is. Kan even goed nog 3 weken duren.

    Chu Morah @ChuBoi · 9 u 9 uur geleden
    #TOTW tmrw. #TOTT at the end of the week. This will most likely push UPs back to next week though. #FUT

    Upgrades zijn dus al weer uitgesteld, haha. TOTT is eind van de week dus.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, voorspelbaar :+.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maar verwacht hier iemand nog prijs droppings? Want Lahm heb ik gekocht voor 1.3 en is nu 2.4. Messi voor 4.8 en is nu 5.7 en dit geld voor mijn hele team. Is zeker in totale waarde met 3/4 miljoen gestegen. Als ik het verkoopt en het zakt in kan ik waarschijnlijk hetzelfde team halen incl Ronaldo. Dus wat zijn de voorspellingen? Wat is slim? Er gaat sowieso een half miljoen af voor tax.
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Precies datzelfde heb ik ook haha, als het iets daalt kan ik Ronaldo er bij halen
     
    Pride vindt dit leuk.
  14. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn team gisteren avond verkocht en hoop door TOTT het goedkoper terug te halen. Hoop dat Bergkamp onder de 5.5 miljoen komt en Gullit weer terug is op de markt.
     
  15. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Altijd fijn om een SIF de Bruyne in een pack te krijgen, ik wil graag een hybrid maken van BPL en Bundesliga iemand van jullie een voorstel wat een mooie hybrid kan zijn.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Als jij verteld wat voor Budget je hebt en in welke formatie je het liefst speelt wil ik wel wat bouwen voor je.

    Edit. Console is ook wel handig!
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Even wat geïnvesteerd in de hoop dat de prijzen gaan stijgen van mijn ifs,28x Diego Alves,27x Ashley Williams en 7x Ozil
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik ben er weer voor gevallen, 1 miljoen aan packs gespendeerd. Resultaten: IF Ozil , IF Rafinha , v. Persie , en Doumbia.
    Wat is nu het beste om te doen, hou waarschijnlijk zo'n 300k nog over aan deze opening gok ik.
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    SIF Aubamayang! <3
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad! Om te packen: Aubameyang, Depay, Schurrle en busquets :eek:!!! Zaterdag maar wat packs openen denk ik haha.
     

Deel Deze Pagina