1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Die gaat heel veel kosten. Ik ben blijer met Depay, kan ik eindelijk met Depay, Kluivert, Robben voorin spelen. Mertens ziet er ook sterk uit, net zoals Busquets.
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Als er met TOTT heel veel packs geopend gaan worden kan het nog best wel is gaan meevallen. Zn IF was voor mij echt goddelijk, zeer benieuwd naar deze.
     
  3. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Aubameyang is nu 900k op de Xbox One. Dus ik denk zijn tweede gaat over de twee miljoen.
     
  4. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Die gaat wel hard crashen door zn tweede if

    Edit: al 120k in het afgelopen uur.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb dus 27if Williams gekocht voor 27a29k,7if Ozil voor 260k en had nog 28if Diego alves,zien jullie Williams en Ozil snel stijgen?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kouyate wordt gruwelijk duur en Mertens is ook wel baas, één van de weinige goede LM's in de Serie A ;).
     
    Pride vindt dit leuk.
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zeker niet de eerste keer dat Kouyaté een dure kaart krijgt.

    Wat een Silver!:oops:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2015
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik persoonlijk denk dat Ozil gaat zaken in prijs. Williams zal wel gaan stijgen.
    Hopelijk morgen al zodat ik ze voor de crash kan slijten en tijdens de crash in de nieuwe TOTW kan investeren.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ozil is vanavond weer uit packs dus zou niet weten waarom die gaat dalen,heb voor mijn gevoel ook niet teveel betaald
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nou omdat ik niet zou weten waarom je hem op de LW positie zou willen. Er zijn teveel betere spelers die je op die plek kan zetten.
    Neem bijv. IF Sneijder, leuk kaartje maar omdat het moeilijk is om er een squad omheen te bouwen door een mindere competitie en land. Is die nadat hij uit packs verdween gewoon 30/40k gezakt.
     
  11. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik word niet goed van die fifa15, dan heb ik een nieuwe vraag bij fifa14 gemaakt om in te loggen bij fut en dan ga ik naar 15 toe en krijg ik idd die vraag te zien en dan vul ik het goede antwoord in, zegt fifa15 dat het niet klopt.... iemand een idee wanneer fifa16 uitkomt?? De dag dat die uitkomt gaat de disc van fifa15 regelrecht de schredder in.. wat een buggie schijtspel.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    September denk ik zoals elk jaar haha.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Die vergelijking gaat niet helemaal op want Ozil speelt naar mijn idee in de populairste competitie
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Kouyate, Mertens, Depay, Schurrle, Kane, Gomes, Welliton. <3<3
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit is de 5e al vandaag... :lol:
    [​IMG]
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Iemand zin in een pricefix? PM me. Heb wel een speler in gedachten.
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Apart, dacht maak ff snel een team rond cazorla SIF die ik nog had en Boateng en Alaba die ik in een untradeable pakje had:

    Ter stegen
    Alves-pique-boateng-alaba
    Cazorla SIF-Kroos
    Oscar-James
    Diego Costa-benzema

    En speelde in tournament, eerste 3 wedstrijden allemaal ragequits al vroeg toen ik telkens met 3-0 voor kwam. En in finale met 5-0 gewonnnen. Team speelde heerlijk, beter dan teams die ik had met oa Ronaldo...
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij is de hele truc met handelen in ifs dat je ze zolang mogelijk in je club houd toch?Zie if Diego Alves if Ozil if Williams zakken maar durf nu niet te verkopen heb al paar x eerder gehad dat ik te vroeg verkocht.Had totu robben in pack verkocht voor 5,6 is nu over de 10 Sif Pogba verkocht.voor ,1 is nu 4mil Sif Costa verkocht voor 3,5 ia nu 4,4 dus ben bang dat als ik nu al mijn ifs verkoop ze volgende week opeens veel meer waard zijn
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dat is maar net wat je plan is.

    Jij wil 'longterm' handelen maar je denkt alleen maar in shortterm en dat gaat altijd fout.

    Op het eerste gezicht is alleen if Williams een goede longterm inkoop, die zie ik nog wel naar 40/60k gaan op de xbox maar ook nooit veel meer want dan kiezen mensen gewoon weer voor mangala/verthongen

    Casillas is de 2e beste keeper en wordt verkocht voor 6700, if Alves is 100.000 op dit moment. Ikzelf vind dit verschil eigenlijk net teveel voor de stats die je hebt op if Alves. Ik kan mij NOOIT voorstellen dat Alves naar de 200k zal gaan(iedereen verkoopt dan gelijk zijn alves en koopt dan gewoon weer Casillas of diezelfde alves weer voor een goedkopere prijs) en om een longterm handel op te zetten vind ik dat je in ieder geval voor een verdubbeling van je investering moet gaan anders is het de moeite en het risico niet waard.

    if Ozil heb ik ook lang over getwijfeld of die naar 400k zal stijgen maar de lw positie icm met zijn pace verneukt het keihard(voor 5k heb je Silva met praktisch dezelfde stats) En voor 400k koop je hazard die 100miljoen keer populairder is wegens zijn pace. Enige moment dat Ozil 400k zal zijn is als hazard voor 700k wordt verkocht maar de hazard prijs gaat niet veel meer aan veranderen denk ik.

    als ik jou was zal ik nu alles blijven relisten voor boven de BIN, er zijn nog steeds genoeg mongolen die zomaar je spelers kopen voor belachelijke prijzen maar ik zou stoppen met de longterm verkoop en alleen maar inzetten op shortterm. (onder de bin inkopen en ver boven de bin verkopen. Met onder de BIN inkopen moet je dus ook gelijk rekening houden met tax.

    wat ik de hele week al doe: Ik koop een if speler die op futbin.com een schommelende bin heeft van 900.000 tot 950.000.
    Ik koop deze speler voor maximaal 835.000 in, meestal voor 790k - 820k(blijven opletten, transferlist blijven updaten, ook andere prijzen in de gaten houden voor een eventuele crash)
    Als ik de koop binnen heb dan relist ik hem per direct voor 966.000/967.000bin en ik heb verkoop nagenoeg de gehele tijd binnen 3 keer relisten.
    Dat is bijna 100k winst per speler en zolang je niet meer dan 4/5 spelers tegelijk binnen hebt is het risico ook beperkt.
     

Deel Deze Pagina