1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox One Fifa Ultimate Team Tournament

Discussie in 'Games' gestart door Pride, 10 feb 2015.

?

Een max van 3 miljoen per team of niet?

  1. Nee gewoon spelen met wat je kan en hebt.

  2. Ja, limiet van 3 miljoen.

Results are only viewable after voting.
  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Pff ben hier al veel langer dan Jwoeloe.... Hater :+
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Whaha ja beetje wel. Nog van vorige keer he :+

    Nee, hou ook van jou hoor Tobias.
     
    Dn Dave en TobiasBB vinden dit leuk.
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Persoonlijk voel ik er weinig voor om 10k naar iemand over te maken zodat we maar een prijs hebben. Willen jullie nou echt alleen winnen als er een prijs aan vast zit? Bij z'n toernooitjes gaat het in mijn optiek juist om de leuke momenten.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tsjah het is geen moed om mee te doen. Het is niet zo dat ik alleen wil winnen als er een prijs aanzit. Dit is alleen motiverend. En 10K is niet veel. Van mij mocht het ook 100K de man zijn. Echter houd ik rekening met iedereen. Vandaar 10K. Vond dit een leuk bedrag. De winnaar krijgt dan toch 160 tot 200K coins.
     
    Dn Dave en CrazY vinden dit leuk.
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik kan ook via contacten aan een XBL kaart komen ter waarde van een bedrag. Heb er namelijk nog 1 te goed / toegezegd gekregen die ik enkel hoef op te vragen. :p
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kan ook. Maar dan komt de prijs alleen van jou af. Ik vind die inleg geen verkeerd idee...
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Of we kiezen voor wager matches, elke match kan je met je tegenstander afspreken hoeveel je in wilt zetten.
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Niemand behoefte aan uitsluiting van bepaalde spelers(pelle, toty Cristiano/messi/robben) Of bijvoorbeeld een team met een maximum aantal coins van 3 Mill ofzo?

    Met een standaard 1 miljoen team is het niet echt fair om tegen een 15 miljoen team te spelen, uiteraard kan in onderling overleg afgeweken worden als beide spelers dus akkoord gaan.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  9. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik ben voor, max 3 mil vindt ik wel een prima regel zo kan je nog heerlijke teams bouwen maar kom je iets minder informs, toty en legends tegen. Maakt het toernooi een stuk gelijkwaardiger.

    miss ook omdat ik zelf een team heb van rond de miljoen en ik geen zin heb in toty spelers O-)
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ikzelf heb opzich voldoende coins maar als ik bijvoorbeeld tegen vrienden speel dan spelen we altijd met gelijkwaardige teams tegen elkaar.
    Als iemand Man utd neemt dan gaat de ander niet met Real of Bayern dat is gewoon een ongeschreven regel bij ons :)

    We zullen zien wat iedereen ervan vindt....
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben tegen, het is een ultimate team toernooi en daarnaast heb je als een minder team altijd een handicapt die de wedstrijd in jouw voordeel zou kunnen bepalen. Met de markt van nu zit je erg snel op 1 a 2 miljoen (kijk maar naar Robben, 800-900K voor 1 speler en ruim 1 maand geleden maar 400K). De spelers worden alleen maar duurder, ik heb Aguero die in het begin 190K waard was, nu is ie 400K. Ik kan de markt niet beinvloeden maar mijn team is wel erg veel waard geworden doordat de markt zo belachelijk overpriced is. Ik heb mijn team aangepast op hoe ze spelen, niet omdat het dure spelers zijn. Dat zou betekenen dat ik een heel nieuw team moet bouwen om een toernooi. Dan zou je er net zo goed een H2H toernooi van kunnen maken.
     
    Pride en CrazY vinden dit leuk.
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Een prijslimiet als regel instellen gaat met de huidige markt niet werken.

    Als je pech hebt, kan je je team wekelijks aanpassen ivm prijsstijgingen.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben het ook niet eens met een limiet aan je team stellen. Het is een FUT toernooi en veel mensen hier hebben hard gewerkt voor hun teams. Ik zou bijvoorbeeld mensen eruit moeten halen en verkopen om dan een 3mil team te maken.....

    Maar ik kan kijken of ik een Poll in de begin post kan zetten dan kunnen we vote. Maar ik denk niet dat veel mensen die hard hebben gewerkt voro hun team zit willen.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Poll is toegevoegd. Nee vooor geen Limiet. Ja voor een team van max 3 mil.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Maar het wordt dus tournament? geen competitie vorm?
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee gewoon een tournament. Begint met X en eindigt met 1. Wel zal ik iets maken zodat je ook een nummer 3 en 4 krijgt.
     
  17. Dn Dave

    Dn Dave New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Tis btw moeT :p

     
    Pride vindt dit leuk.
  18. Dn Dave

    Dn Dave New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Komt er btw nog een winnaars en verliezers ronde? of is het zo 1x verloren gelijk eruit of... dan ziet het er voor mij somber uit 8)
     
    Pride vindt dit leuk.
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Dn Dave dat kunnen we doen inderdaad. De verliezers kunnen in een verliezers pool komen. Net wat iedereen wilt.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die limieten gaan inderdaad niet werken met de huidige markt en anders krijg je weer gezeik wat een eerlijke grens is. Jullie zitten allemaal op 1 miljoen ofzo, terwijl ik met moeite een team van 100k bij elkaar heb. Maakt mij niet uit aangezien er geen limiet is, maar anders krijg je weer mensen die verliezen de teamwaarde gaan opzoeken en als die dan is gestegen daarover gaan zeiken.
     

Deel Deze Pagina