Hallo... Sinds een klein weekje ben ik de trotse bezitter van een XBOX Een vriend van me, die mee ging met kopen, vertelde me dat elke XBOX schijnbaar een unieke naam heeft en hij was zéér benieuwd wat de mijne zou zijn. En ik dus ook! Gauw bij thuiskomt alles aangesloten zonder ook maar een blik te werpen in de handleiding hoe dit moet. Gelijk het heilige HALO cd'tje in het laatje gestopt, opstarten enn......WAUW!! Bij de multyplayer optie staat gewoon dat mijn XBOX: KING heet. Deze post plaatst ik simpelweg omdat ik nieuwsgierig ben wat voor namen jullie XBOX-en heeft? Tell me....
Gefeliciteerd met je nieuwe troetelbeertje!! Welkom bij de club!! Enne mijn Xbox heeft de naam Killer !!!
De namen zijn niet uniek!!!!!!!!!! De mijne heet namelijk ook Killer. Er zijn geloof ik iets van 64 namen of zo...
idd er zijn een 50tal (of 64) namen, die je overigens kan veranderen met sommige games (Doa3/Mad Dash)
Ja dat was eigenlijk ook wel logisch, anders zouden ze miljoenen unieke namen moeten verzinnen!! Ik ga mijn Xbox naam wel veranderen in Bloody Killer!!
Die van mij heet dus STOMPY! Hoe kunnen ze me dat aandoen...? snif Ach, het is iig geen Pichu of Chansy... LOL
d8 ik al!! Ik geloofde het al niet, lijkt me onmogelijk om voor elke xbox een aparte naam te bedenken...lijkt me ook een onmogelijke opgave!! Maar t's wel vet om zo al die namen te horen. Iemand hier in de buurt heet NINJA!! Vet forum dit BTW, tenminste normal people!! XBOX HAIL!!
ik zou niet weten hoe de mijne heet, waar kun je dat precies zien? en waar kan ik hem dan ook veranderen?
Bij DOA3 kan je het zien en veranderen.. Bij Halo kan je het zien, maar niet veranderen als het goed is!
Zeker niet alle namen zijn tof, de mijne heet PENGUIN!!!!!!! een vogel die niet eens kan vliegen, da's toch belachelijk!
Waar je het vinden kunt? Je kunt het vinden onder de optie MULTYPLAYER in bijvoorbeeld HALO! Moet je gewoon een level opstarten voor de grap! Dan zie je op een gegeven moment een XBOX plaatje staan in beeld met daarboven de naam! Suc6
Moet je dan kijken bij het plaatje als je op het punt staat te beginnen ofzo??? Want als dat zo is dan heet mijn XBOX: STEPHAN. en dat is best raar want zo heet ik ook
hmzz en waarom moet ik natuurlijk weer CUPID heten? dat vind ik heel jammer!!!! (en niet meer schelden, he, stoutert!)