Die video op de vorige pagina en deze foto maakt Destiny wel echt tof. Gewoon met een stel vrienden of onbekende dit soort dingen doen Ik was er al een hele tijd klaar mee, maar door dit soort kleine dingen gaat het toch wel weer kriebelen
Tegeltjes Destiny wijsheid #1 Een vrouw is net een paarse engram. Als je ze uitpakt volgt de teleurstelling meestal snel. ... je leert veel zo in een XBL party
Vette foto @Raafie was tof over 100 jaar staat deze in de geschiedenisboeken. @Maddmonkey inderdaad die actie van vanmiddag met vier man Crota op normaal en ik 27 hunter was ook een heldendaad van jou en @Graveheart ik kon gewoon geen damage doen vanaf de brug
Wat je NIET moet zeggen als het niveau echt dramatisch laag is; @Raafie : Ik kom, dan buk ik wel even...
Hahaha, het was alleen maar meeliften op normal. Bedoelde meer voor jou. Alhoewel... Je kreeg loot terwijl je jezelf ging plezieren. Aardig goed voor mekaar dan Hahahahahahahahahahahahaha wauw
Ja. Je mag maar 1 Exotic Armor Piece en 1 Exotic wapen gebruiken... Je coins zijn niet naar de klote, gewoon je armor eeomheen aanpassen... Altijd een manier om je Exotics te gebruiken.
Pff, gister was het weer zover; paar weken geen last van gehad, maar gister gewoon 2 keer error code baboon. Gelukkig niet op cruciale momenten in de raids. VoG op hard was weer eens leuk, maar best wazig dat je daar de raid gear binnen no time compleet hebt (ik in 2 runs, ander heel de set in 1 run), waar dat voorheen maanden duurde....jammer dat je er niets meer aan hebt. Gister was de laatste van ons team 32, dus aan hem de eer om Crota neer te meppen op normal. (was een regel van ons; zodra je 32 was, moest je de eerstvolgende keer Crota neer meppen)
Dat je nu opeens alle gear krijgt is wel irritant ja. Gisteren hebben wij ook VoG op hard gedaan (1x helemaal en 2x crota) en zowel voor de Hunter, Titan als Warlock de helm gekregen en EINDELIJK de vision of confluence en de Vex. Op zich nog steeds goede wapens nu maar ik had ze liever eerder gehad, met name de Vision. Exotic primary vind ik maar irritant.