1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Lego Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2012.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tof om dit topic te hebben gevonden! Ik heb Lego The Movie nu bijna uitgespeeld met mijn vriendin. Echt een game die samen ontzettend leuk is om te spelen. Nu is mijn vraag of de andere games net zo vermakelijk zijn. Ben een beetje angstig voor de herhaling... Natuurlijk zit de game zo in elkaar maar het Pacman achtige spelletje met Berry in Lego The Movie heb ik nu wel gezien. Hebben ze wel nieuwe gameplay elementen in de overige Lego games geplaatst?
     
  2. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Batman beyond gotham en marvel super heroes en ik vond ze allebei vermakelijk zit nu zelf te kijken of ik nu The Hobbit en/of The Movie zal gaan kopen voordat Project Cars uit komt.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb me zeker vermaakt met Batman 3, maar een beetje vernieuwing qua gameplay mag nu wel een keertje...begint een beetje te vervelen na al die Lego games steeds hetzelfde doen.

    Op zich was Lego Undercover (WiiU exclusive) eigenlijk de leukste; geen bekende naam eraan verbonden, maar qua gameplay wel wat anders.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Over drie dagen een aankondiging over Lego LOTR/Hobbit. Hopelijk brengen ze beide games naar de One en compleet, dus ook 3e Hobbit film. Ik had expres al niet Lego Hobbit gekocht, vanwege mogelijk nieuws zoals ik nu op de officiƫle Facebook lees. :9
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  7. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zijn er nog mensen hier die lego dimensions spelen?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, die sla ik over...mij te duur.:+

    Lego Avengers komt er echter wel, day one uiteraard.:thumbs:
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja net gekocht maar schijnbaar heb ik geen NL subs terwijl dit wel op de doos en hoesje staat...

    een hele gekke gedachte misschien maar zou dat kunnen komen omdat mijn One op USA staat ingesteld ?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2015
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als het goed is moet dat inderdaad verholpen zijn door je regio te veranderen.

    Ik speel LEGO Dimensions nu ongeveer een week, maar het spel valt me ietwat tegen. De gameplay zelf en de integratie met de base is leuk, maar je komt constant bij punten waar je andere karakters met andere vaardigheden nodig hebt. Verkreeg je die vroeger door ze simpelweg te kopen, daar moet je nu de fysieke spelfiguren hebben. Ik snap het marketingconcept hierachter, maar het voelt ietwat goedkoop om dingen die vroeger standaard waren nu enkel toegankelijk te maken door flink wat geld neer te leggen om al deze figuren aan te schaffen.
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Nog liefhebbers van Lego games aanwezig of zijn we een beetje Lego-moe? Ik heb het eerste half uur van Lego Marvel's Avengers online gezet. Tot nu toe erg leuk maar natuurlijk meer van hetzelfde. Toch vind ik Lego games nog steeds leuk en het Marvel sausje kan ik ook heel erg waarderen. Het wordt weer een uitdaging om alle karakters te verzamelen :D

    En oja... je kan team-attacks doen, VERNIEUWING XD

     
    Mallakai en allstyles vinden dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind ze erg leuk maar wel erg van hetzelfde inderdaad. Heb al een tijdje geen LEGO game meer aangeraakt.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit inderdaad. De laatst gespeelde lego game van mij was Lego The Hobbit, die heb ik samen met mijn zus helemaal plat gespeeld en alles unlocked. Sindsdien geen zin meer in een nieuwe lego game :+
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben er zelf ook mee bezig; en idd, de combo aanvallen zijn tof!

    Maar voor de rest beetje been there done that....ook wel erg irri dat ze de films door elkaar gehusseld hebben....als je de films niet gezien hebt, lijkt het me best verwarrend.
    En leuk die stemmen uit de film, maar soms is dat uitermate slecht gedaan.


    Heb er nu een aantal levels opzitten, maar ik vind Lego Marvel Super Heroes toch echt met stip de betere game.
    Wil niet zeggen dat ik geen plezier heb, maar de irritatiepunten zijn wat meer aanwezig.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Lego Star Wars Force Awakens aangekondigd..naiss.

    Edit: gewoon nog lekker op die oude vertrouwde 360. Gaat al 10 jaar mee!
     
    allstyles vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Matrix vindt dit leuk.
  17. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Lego dimension speel ik nu 2 weken. Wat een top spel. Mega leuk. Min punt de prijs.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Een maat van mij is er ook helemaal gek van :D Maar het verdienmodel is wel echt dramatisch inderdaad. Je betaalt je scheel aan alle extra poppetjes, want anders kun je de game niet volledig spelen :confused:
     
  19. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Klopt heb er nu 30 al dus de meeste
    18 maart.komen er weer nieuwe.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die prijzen zijn gewoon idioot, ook al is het Lego.
    Maar het is toch helemaal geen must? Zover ik weet kun je alles spelen uit de base game.
    Figuurtjes die je niet hebt, kun je huren (ingame, voor lego studs dus). Of is dat veranderd?
     

Deel Deze Pagina