1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa, frozen vooral
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Gone Girl was erg voorspelbaar maar wel vermakelijk. 7/10
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Edit: nvm
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2015
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vond hem best ok!

    Verder gekeken:
    Dead Snow: toffe horror
    The Nightcrawler: vermakelijke film
    Die F1 film, ff naam vergeten
    Man of steel: viel me niets tegen
    Dawn of the planet of the apes: ook leuk

    geen zin in uitgebreide reviews schrijven :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dead Snow is meer een comedy, maar wel echt een briljante :D Deel 2 met o.a. die reanimatie-scene is ook geweldig <3

    Ja, erg tof. Zeker het kijken waard.
     
    Yellow 13 en Kevf vinden dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Veel van die oldschool horror's hebben vaak een comedy randje. Deel 2 schijnt nog veel leuker te zijn. Nu al zin in.

    The Nightcrawler heeft mij trouwens positief verrast. Ik kan hem ook niet echt in een hokje plaatsen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit was gewoon echt comedy :+ Ik vond deel 2 persoonlijk niet beter, het was wel grootser maar met minder droge elementen dan deel 1. Dat neemt echter niet weg dat ik met deel 2 ook een paar keer flink stuk ben gegaan :lol:



    Kolere wat slecht :D Die gaan we zeker kijken :cool:
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2015
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zombeavers, tja. Die was wel erg slecht.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanishing point gekeken. Auto-achtervolgingsfilm. Een man probeert in 15 uur van Denver naar San Francisco te rijden. Al snel krijgt hij politie achter zich aan en houdt een discjockey de man op hoogte van de ontwikkelingen op de weg.Onderweg ontmoet de man verschillende personages en zie je korte flashbacks van zijn verleden. Leuke film.
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    50 shades gezien. Viel alles mee
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kan onmogelijk tippen aan die stoom scene van Di Caprio en Winslet. Ik geloof er niets van. :+
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Rush? Die was nice toch.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja logisch dit weer.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ow ja Rush, was idd erg tof!

    Gisteren 'Pride' gezien een Britse komedie en een beetje drama gebaseerd op een waar verhaal. De Londense gay/lesbian scene besluit de mijnwerkers in hun staking te helpen. De conservatieve mijnwerkers hebben echter hun bedenkingen bij deze hulp. Erg toffe film al was ie af en toe wel erg feel-gooderig. Leuk detail is dat 1 van de homo's wordt gespeeld door 1 van de cops in the Wire (McNulty!)

    8

    [​IMG]
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Flowers of War (2011) - De film heeft me op momenten echt geraakt. Nu weet ik alleen nog steeds niet of het waargebeurd is, want via WikiPedia kon ik zo gauw ook niets vinden. Als er iemand een link heeft, dan zie ik die graag gepost. In ieder geval is de film absoluut het kijken waard. Het vertelt een verhaal van een verscheurd Nanking, ten tijde van de oorlog met Japan in 1937, een stad in het Oosten van China. De rol van Bale komt naarmate de film vordert steeds beter uit zijn verf, iets wat hem ook wel typeert als acteur. De kerk, het verhaal waarmee de film begint, de gruwelijkheden. Bij tijd en wijlen zelfs extreem gruwelijk, zoals een brute verkrachting en de moord die erop volgt. Het emotionele aspect is ook vrij goed gedaan, al vind ik de humor gewoon niet passen in deze film. Het giechelen van de vrouwen, en meisjes, komt op mij niet goed over. Ook de halfslachtige beslissing bijna aan het einde van de film komt heel vreemd over, iets wat mij ook deed vermoeden dat dit verhaal niet waargebeurd is. Na een check op BOL, las ik dat de film gebaseerd is op een boek, een boek wat niet al te best blijkt te zijn. Schrijfster is namelijk scriptschrijfster geweest en als zodanig viel het boek kennelijk niet zo goed. Wanneer je de film ziet, dan is het al een stuk beter dan wat je leest over het boek. De setting in de film is namelijk wel erg goed, net als de decors, de speciale effecten, de visuele effecten en het acteerwerk van sommige is duidelijk beter ten opzichten van hun medespelers. Het valt zelfs erg op. Het is voor mij altijd vrij lastig een waargebeurd verhaal, of iets wat daar erg op lijkt, te omschrijven. Je krijgt in elk geval geen spijt als je deze film gaat kijken, ondanks mijn punten van kritiek. Het laat je met gemengde gevoelens achter als kijker, en dat is misschien ook wel de kracht van deze film. Al met al een 7.5/10
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    A Most Violent Year
    The Godfather van 2014/2015. Oke, laat duidelijk zijn dat de film daar niet in de buurt komt en opzich ook weinig mee te maken heeft, maar gelijkertijd gaf de film me dat gevoel echt wel. Vooral door een geweldige rol van Oscar Isaac, waar ik eigenlijk altijd al een jonge DeNiro/Pacino heb in gezien. Jessica Chastain was ook weer genieten, op veel momenten ook gewoon heerlijk spannend. Het is een rustige drama maar boeiend van begin tot eind, was echt genieten. Film komt vooral tot leven door de sfeer van New York in de 80's. Fantastisch gefilmd, echt verliefd geworden op wat shots. Fenomenaal product, ga dat zien. 8,5
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Holy shit wat ziet dat er wreed uit.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mag hopen dat ze qua muziek dit ook blijven gebruiken in de film zelf. Geef me die shit.
     

Deel Deze Pagina