1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind 15 juist mooi om tegen me vrienden te spelen, veel meer strijd en elkaar fucken met kappen en draaien. Doet mij weer een beetje denken aan fifa11 wat ik nog steeds de beste vind :p
     
  2. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    ja en dan speel jij met je hele team zeker?? ja dan is er idd niks aan de hand nee, maar ik speel career met 1 poppetje, ik zou zeggen kijk mijn fifa15 filmpjes op youtube, dan zie je wat ik bedoel wat die spelers achterin doen... ik speel het spel al heel lang niet meer. vind het echt een bagger spel, vooral omdat het spelen in toernooien met het national elftal niet werkt, hands totaal niet werkt, belachelijke overtredingen die ze op jouw team doen gewoon niks aan doen,,, loop jij gewoon tegen een speler aan van de tegenstander bam fluiten en soms gewoon geel of rood krijgen.... penalty's heb ik dan niet echt vaak tegen gehad, misschien 2 keer in 6 seizoenen. Dus wat bij jullie wel erg is, is bij mij dan weer niet... nee wacht wel weer op fifa16 haha
     
  3. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand samen Co-op seasons op de 360? voeg me toe! (miem nl) :)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ibarbo en Doumbia naar AS Roma :eek:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    AS Roma directeur speelt te veel FIFA.. :+
     
  6. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Check dit, t valt me op dat je vanaf de aftrap echt heel makkelijk kan scoren. Niet dat het elke keer raak is maar 3-4 van de 10 keer toch zeker. iemand nog meer van die standaard situaties dat je makkelijk kan scoren?

     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Direct vanaf kick off 2 stappen lopen en schieten. Telkens met hetzelfde mannetje doen tot hij erin gaat. Dan weet je ongeveer hoeveel balkjes. Gaat er zovaak in slaat nergens op.
     
    markdragie vindt dit leuk.
  8. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand zin in fifa? Mijn psn is takbier
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ging weer lekker met Fifa vandaag, allemaal bugs 8)

    We speelde als Heerenveen en hadden het shirt van VfL Wolfsburg aan (8)), als we wilden wisselen kregen we het scherm van de tegenstander te zien en die spelers reageerden raar (al is er een grote kans dat dat aan ons lag :+). Maar het blijft toch stiekem leuk.

    En we begonnen met een speler die we helemaal niet hadden geselecteerd.

    Was in coop seasons trouwens.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hebben wij ook wel is inderdaad. Erg raar. Dan zie ik bijvoorbeeld Real Madrid vs Real Madrid terwijl de tegenstanders FC Bayernmunchen hebben. Dan wil ik wisselen en gaat dat niet want dan zie ik hun team etc.
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie dat er voor online pro clubs ook competities zijn. Alleen snap niet hoe dit werkt want volgens mij is er geen mogelijkheid om zelf uit te kiezen tegen welke club je speeld. Gewoon zoals een friendly. weet iemand dit?
     
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee dat is gewoon seizoenen net als bij single of coop je kan geen friendly match doen
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja kan wel. Heb het gevonden. Je kan als je een match zoekt op RB drukken voor friendly.
     
  14. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Oké wist ik niet dacht dat het helemaal niet kon
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net weer eens vier potjes op de next-gen gespeeld en - oh, oh, oh - wat zijn die keepers zijn slecht. In die vier potjes hebben we goals recht door het midden gehad, rollertje door de benen, uitkomende keeper die volledig langs de bal trapt én twee vrije trappen vanaf de achterlijn zo'n beetje die erin gaan. Vooral dat laatste is genieten, zo slecht gewoon.

    [​IMG]

    Bij een vrije trap van de zijkant van de zestien meter, zoals ik getekend heb met de rode cirkels, zit de bal er altijd in. Ik heb al veel vaker zo gescoord, ook in de vorige FIFA's, jammer genoeg. Gewoon in de korte hoek richten, of zelfs recht op de keeper is genoeg, en de bal op goal krijgen. Voilà, goal. Schrijnend zo slecht.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Leuk spel joh, in 2 wedstrijden tijd zijn 5 spelers geblesseerd geraakt ( 3 met een botbreuk, ja hoor), terwijl ik voldoende rouleer. Nu heb ik niet genoeg spelers voor op de bank dus moet ik wedstrijden opgeven.. :lol:
     
  17. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteravond weer begonnen met een paar potjes:). Als iemand zin heeft om op de Xbox One een potje (gewoon seizoenen) te spelen, voeg me even toe! Mijn xboxnaam is Robbdie.
     
  18. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    iemand zin in een potje coop seasons?
     
  19. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hou van de AI in FIFA



    haha.
     
  20. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand zin in een potje? Of zijn er geen mensen die regular season doen? Ik ben zelf helemaal uitgekeken op UT.
     

Deel Deze Pagina