Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik de pre-order heb laten vallen een aantal weken geleden, Het idee is leuk, maar als ik de beelden kijk dan doet het me niets.
Ja maar nu denk ik er wel anders over. Heb alleen die roze skin gekocht toen. Maar dat hele pakket van wat was het? 50euro aan alle skins? was echt belachelijk. Die mortal kombat gaat ook een hoop skins krijgen lijkt het he?
Heel veel games hebben het ja. Nieuwe GoW ga je dus boycotten mocht dat hetzelfde geval zijn? MK ook?
Ik neem aan dat die wat meer content zullen hebben dan Evolve? Maar skins e.d. ga ik idd niet kopen, zelfs niet in Gears
16 uur nu gespeeld. Eerste paar uren is het spel leuk en competitief, hunters zijn niet heel OP en monsters valt ook wel mee. Als je eenmaal level 10 bereikt worden de hunters gigantisch irritant en bijna onverslaanbaar. Bijv, Lazarus die gewoon iedereen zo kan reviven terwijl ze dood zijn... Als hunter ga je wel verder met elk level en word je steeds sterker met elk nieuwe poppetje, bij de monsters is dat juist andersom. Ik irriteer me ook gigantisch aan die drop-in multiplayer waar je gewoon zomaar als medic, support, trapper speelt terwijl je dat niet eens wil ( is nu al een stuk of 10-20 keer gebeurd bij mij) Daarnaast blijft de game soms ook haken als je slaat als monster speelt. Ook zijn er veelte weinig monsters( maar 3 dus) en wordt spelen als de monsters na 3-4 uur al gauw saai. Iets positiefs: ziet er mooi uit(iig op max pc) geen crashes gehad of andere fouten. Ik vond al die dlc troep in eerste instantie niet erg, maar nu weet ik waarom 't er allemaal is... Door de afschuwelijk karige hoeveelheid aan monsters waardoor het toch na een tijdje snel saai wordt. Ik zou de game echt een dikke 6/10.
Hmm Lazarus is goed, maar niet super. Elk poppetje en elk monster heeft goede en sterke punten. Net 2 keer als Lazarus gespeeld en zodra het monster jou in de gaten heeft, moet je echt weg wezen. Healen kan je bijna niet en dat reviven geeft maar een beetje health terug aan je teammates.
Mochten er evolve spelers zijn (net als ik) die naast een baan en kinderen, s'avond graag deze game spelen en niet drop-in/drop-out ambiƫren. Voeg me maar toe [gt] MIKA74 Ik speel zo max 2 a 3 uur per dag. groet
Ik zal je wel toevoegen mocht je op de Xbox One spelen. Ik heb nu twee vrienden overgehaald om het spel ook te spelen, dus dan kan je mooi aanschuiven en in een vol fireteam knallen.
Voeg mij gerust toe! Madd Monkey NL Echt een super tof spel. Heb alleen wel het gevoel dat Goliath veruit het minste wint. Val en Griffin vind ik ook maar niks Caira en Abe zijn dan weer juist zeer noob friendly. Oh en trouwens kwam ik dit vandaag tegen! Schijnt echt compleet anders te spelen dan alle andere monsters. Gruwelijk! Ben ook benieuwd naar de nieuwe hunters nu Edit: en mijn eerste hunter met de Elite skin Maggie. Daisy ziet er nu echt gruwelijk uit zeg
MIKA74 voeg me maar toe. Heb sinds 2 weken pas de one dus ook titanfall trekt me nog als een dolle. maar evolve ben ik zeker voor in
Ik zoek ook nog mensen! Wordt helemaal lijp van hunters die niet samenspelen haha. Voeg me toe op xbox one: Fake Skillz NL
Ja ik bedoel welke dag iedereen zou kunnen. Rudeboy had al aangegeven alleen in de avond te kunnen. Hem heb ik ook al toegevoegd. Ik zal dat bij jou en xerofox ook nog doen
yep vrijdag is altijd goed.(of maandagen of woensdagen) Na 20:30 (kinderen op bed en kan ik los). dinsdag en donderdag heb ik training en ben pas laat thuis. Dus zullen we vrijdag as eens goed los gaan?