Ik had een SIF (83 ) kevin de bruyne nu zie ik dat ie 84 is geworden.. Dit kaartje had dan toch 85 rating moeten worden??
lol vind opeens een Sif Naldo in mn tradepile.. kennelijk was ik die tijdens futmas kwijt geraakt maar nooit gemerkt. Gekocht voor 17K toendertijd, die leverde mooi 145k op
Met dit team al 10potjes ongeslagen Neuer Pisczek Boateng up Alaba Bernat up Schweinsteiger Gotze.up Sif de Bruyne Robben Sif Auba Reus
Lekker teampje! Alleen vind ik het jammer dat Aubameyang 3 skiller is. Heb toch het liefst 4 skillers voorin. Ik heb nu: Neymar - Messi - Robben Iniesta - Gustavo - SiF de Bruyne Alba - Boateng - Benatia - TOTY Lahm Neuer Wil graag nog Ronaldo op LW maar ga ik niet redden qua coins .
Dat is pas een lekker team haha kan iedereen Alaba als cv wel aanraden trouwens,heb getwijfeld tussen Lewa of Sif Auba maarja heb de coins dus toch maar Auba gehaald en hij doet het redelijk verder voor Reus gekozen omdat die wat fysieker is dan Ribery
Zou iemand een leuk team kunnen maken rekening houdende met het volgende Ik heb zelf op het moment deze spelers: - SIF Ruffier (zou ik het liefst vervangen door (SIF) LLoris) - SIF Clichy - Pogba up - SIF Lacazette - SIF Menez - SIF Benzema Ik zou het liefst iets met SIF de Bruyne en (SIF) Aubameyang erbij willen, afhankelijk van het aantal coins ga ik bij Aubameyang voor de SIF. Opstelling maakt niet zo heel veel uit. Betreft voor de Xbox en qua coins zit ik op +- 800k tot 1000k
Ziet er netjes uit! Vind 433 met valse spits sowieso fijn spelen. Ik kom er zelf nauwelijks uit, maar zou graag met Benzema en lacazette blijven spelen voorin, die zijn allebei zo heerlijk. Daarnaast ben ik behoorlijk fan van Pogba op het middenveld. Mocht dit echt niet mogelijk zijn ga ik zeker overwegen om die van jou te gaan gebruiken. Ik vraag me alleen af of m'n middenveld niet overlopen wordt
Bedankt voor je snelle reactie! Ik wacht even af mensen nog een idee hebben, ik zal je laten weten waar ik voor ben gegaan!
Die Messi tho... pff zou die graag in mijn pack willen haha. Iemand enige idee of EA die webapp nog online zal gooien?
Wat speelt mn team toch heerlijk met Alaba en Boateng up als cv met shadowkaartje geen doorkomen aan en Robben is echt by far de beste speler die ik heb gehad alhoewel Robben toty helemaal genieten was
Na fifa 14 en en tot net Fifa15 was het niet gelukt om een Legend the pullen maar het moment is gekomen. Damn wat ben ik blij. Ik heb geloof ik al duizenden packs geopend. Nu een teampje maken met hem
Pfff k#t webapp mn sif benzema gekocht voor 1.3miljoen nu nog maar 650k waard Denk dat ik mn verlies maar neem wil graag de up neymar en up boateng
Zijn er nog Nederlandse Legends aan te raden? Of zijn die qua prijs het niet waard? Heb nu het volgende team: http://www.futhead.com/15/squads/24096050/ Mensen nog tips? Heb nog zo'n 3 miljoen te besteden, al ben ik niet zo van die dure teams. Bazoer speelt overigens erg fijn!