1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox One Fifa Ultimate Team Tournament

Discussie in 'Games' gestart door Pride, 10 feb 2015.

?

Een max van 3 miljoen per team of niet?

  1. Nee gewoon spelen met wat je kan en hebt.

  2. Ja, limiet van 3 miljoen.

Results are only viewable after voting.
  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hey man,

    Ja als je er om 9 bent kan ik wel! ik ben er tot half 10 / kwart voor 10 ongeveer. Ik heb je al toegevoegd. ( robbindebaas ) Moet je alleen even bij je followers kijken en mij ook toevoegen ;)
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Xerofox vs CrazY
    1 - 3

    Eerste helft was voor mij, tweede helft voor jou.

    Ik heb enigsinds mazzel gehad dat jij in je afronding niet scherp was.

    Eindstatistieken waren vrijwel gelijk.

    Goed gespeeld, mooi team en veel succes verder!
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2015
    xerofox en Pride vinden dit leuk.
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    CrazY vs Tan United
    1 - 1

    Erg spannende pot waarin ik (op dat moment) onverdiend op voorsprong kom.

    Vervolgens kom je netjes terug en krijgen we beide veel kansen over en weer!

    Al met al een terechte uitslag denk ik.

    Goed gespeeld, ook jij hebt een erg nice team en veel succes verder!
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dagger 0-1 Robbin92

    Dagger speelde vrij verdedigend en had veel snelheid (Neymar-Messi-Robben :)) voorin. Ik probeerde het gaatje te vinden, wat lastig ging. Eerste kans was voor Dagger toen hij na een interceptie gelijk Neymar diep stuurde. Hij kwam 1 op 1, maar wachtte net te lang en schoot daarom met een sliding op mijn keeper. Mijn eerste echte kans was pas op slag van rust toen ik net naast kopte. Uiteindelijk in de tweede helft uit een corner gescoord waarna hij iets aanvallender ging spelen. Ik creerde nog wat kleine kansjes maar hield het vooral achterin dicht om de 1-0 over de streep te trekken.

    Goed gespeeld! Was een lastige pot om gaatje te vinden en geconcentreerd te blijven verdedigen. Als je die ene kans had afgemaakt had het wel eens héél lastig kunnen worden.
    Succes verder :)
     
  5. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
     
  6. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben er morgenmiddag ook. ;)
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik
    Ja nette pot man. En speelde niet verdedigend maar ben niet gewend om tegen
    Zo'n tegenstander te spelen. Heel veel overpassen ben ik niet gewend haha. En ja ik had die kans moeten afmaken haha maar helaas. Goed gespeeld en inderdaad 1-0 voor robbindebaas. Mooi team heb je ook btw!

    Maar goed gespeeld. En thanks voor de good sport dat we even de game uitgingen na 5 minuten om kid te wisselen! Speelde stuk fijner. Zag de kleuren helaas niet goed in het begin haha.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2015
    CrazY vindt dit leuk.
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @DeKootje en @Distoration taggen jullie mij hier even als jullie kunnen spelen? Jullie zijn mijn laatste tegenstanders in de poule haha.
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    @donfatos

    Jwoeloe 2-1 thetiktak92

    Mooie pot. Weinig kansen, aan beide kanten wel aardig veldspel. Vlak voor rust kom ik met een klein gelukje toch op voorsprong. Schot Schweinsteiger werd aangeraakt, waardoor hij recht op keeper afging, bal komt voor de voeten van Yaya, die hem met de B toets bij Reus brengt (wilde dus gewoon schieten) en die kan hem in leeg doel binnenschuiven. Halverwege tweede helft kom ik op 2-0, Alaba kwam op over links en met enkele goede 1-2's weet hij Reus te bedienen in het midden, die hem bij een vrijstaande James krijgt. Die schuift rustig binnen. Gelijk daarachteraan valt de 2-1 van Pogba, waardoor ik toch nog niet heel lekker op mn stoel zat. Maar er werd verder niet meer gescoord.

    Leuke pot en succes verder!
     
  10. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Was idd een leuke pot om te spelen we waren aardig aan elkaar gewaagd, eerste helft stond ik verdedigend wel redelijk goed alleen aan de zijkanten was je gevaarlijk met Reus en Bale. Hoopte dan ook de rust te halen met 0-0 maar helaas, kreeg hem wat ongelukkig tegen. Tweede helft ging ik voor me gevoel iets beter spelen werd iets minder voorspelbaar en iets zuiniger aan de bal. Jij scoorde uiteindelijk de 2-0 door een goed opgezette aanval, alleen jammer dat me keeper uit het niets uitkwam. Hierna maak ik wel een lekkere goal met Pogba, kon hierna niet echt goed doordrukken en de grote kansen bleven dan ook uit. Gelijk spelletje had gekund maar als er iemand een winst zou moeten krijgen was jij dat.

    Succes verder ;)
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @donfatos Zijn weer wat potjes gespeeld . Zou je de lijst kunnen update? Weet niet of het mogelijk is mij ook rechten te geven oid zodat ik je kan helpen?
     
  12. Dn Dave

    Dn Dave New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Een aanrecht ook goed? :p haha... maar ik zal dit weekend ook maar eens wat potjes gaan spelen... moet er aan geloven haha...:p
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Laatst bewerkt: 20 feb 2015
  15. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Wie kunnen er vanmiddag van poule 3? ik kan de hele dag/avond op afspraak, kan max tot 21.30.
     
  16. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    TobiasBB 3 - 6 DonFatos

    Edjuuuuuh 1 - 2 DonFatos

    ik heb als het goed is de stand bijgewerkt en ik zal even kijken hoe ik dat voor elkaar krijg dat iemand anders de boel ook kan updaten.

    En edjuuuuh, a3aaan77 en Mutantemile - Mr Cerveza 2 U

    ik kan vanmiddag en begin van de avond en zaterdag/zondag overdag ook wel.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2015
  17. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    En zullen we iemand aanwijzen die de coins dit weekend van iedereen gaat innen?

    Maakt mij niet uit wie het gaat doen. Ik wil mezelf eventueel wel aanbieden om het te innen, maar als iemand anders het doet vind ik het ook prima!
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Eerlijk gezegd vind ik die uitslag niet helemaal verdiend :+ , jouw keeper die tikte alles eruit en die van mij die wist volgens mij niet eens wat keepen was haha. Ook die 2e pingel vond ik wat dubieus.. Maargoed, GG en succes verder.
    [​IMG]

    TobiasBB vs. @Edjuuuuuh 3-0

    Denk dat dit wel verdiend was, wel een leuke pot overigens! Jij ook succes nog verder :)
    [​IMG]
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Klopt mijn keeper deed het erg goed en die tweede penalty was wat dubieus.
    Maar goed doe jij die gigantische afstandschoten? Met LT ofzo? Wat een goals waren dat!!
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Haha alleen met (B)
     

Deel Deze Pagina