1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn problemen met Purchase and Content usage. Daarnaast is de download speed ziekelijk gestoord laag. Normaal staat er bij Bandwith usage 1.2 MB/sec en nu staat er 12.00 Mb/sec. Op de Laptop/tablet/foon nergens last van en alles is supersnel.

    Heb Microsoft gebeld en die zegt dat ze niks kunnen doen op dit moment nu die service alert er is. Afwachten tot dat weg is werd er mij gezegd. Ze dachten ook dat het anders aan mijn ISP ligt..maar ja...waarom is het op de Surface en foon supersnel dan?
     
  2. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijg namelijk de melding: Can't connect to your dhcp server.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je je router resetten.
     
    XLNC vindt dit leuk.
  4. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Al gedaan. Stroom eraf of compleet resetten?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus jij heb nu gewoon een prima snelheid bij Bandwith usage? Onbegrijpelijk wtf er nou weer aan de hand is dan. Ik zou denken als het aan mijn ISP lag dat het overal ziek sloom moet zijn, op de Surface op de S4, etc.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Stroom eraf is goed. DHCP problemen is 99% van de tijd aan de user end. Dus iets in je router. :)
     
    XLNC vindt dit leuk.
  7. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    En dat werkt dus niet, heb geen idee meer wat ik moet doen |:-
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haal eens je internet kabel uit je xbox en connect door middel van wifi en sluit dan de kabel weer aan.
     
    XLNC vindt dit leuk.
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Er was iets spontaan afgebroken van mijn router. Gelukkig had ik er nog één liggen, nu werkt het weer.

    Bedankt voor je hulp.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het eens rondgevraagd op andere fora en daar hoorde ik ook dat meerdere mensen er last van hadden. iemand had ook 20 uur erover gedaan om Sniper Elite 3 binnen te hengelen. Ik zit bij Bandwith usage nu op 40 Kb /sec. Tja.........:'-(
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pauzeer hem eens en start hem dan nog een keer.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat had ik met alle files al eens gedaan. Het gaat nu beter, hij download nu Lara Croft. Net begonnen en is nu al op 41%, nou is de game maar 2.6GB, maar toch. Het gekke is, is dat er bij Bandwith usage nog wel die trage speed staat. Maar dat is weer denk ik door die Service alert met die Purchase and Content usage gebeuren.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aha. Dan ga ik daar toch ook eens naar kijken. Thnx dude!
     
  14. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Wow, ik zit even met de nieuwe preview dashboard update te spelen.
    De dashboard lijkt sneller te zijn.
    Vooral met switchen tussen dashboard en game.
    Ook dubbeltap op de xbox knop reageert veel sneller.

    Hoe is de ervaring bij jullie?
     
  15. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik de enigste die dat heel dubbeltappen op de xbox knop maar niks vind? Ben blij dat ik de kinect heb,dat is echt zo veel handiger
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ze kunnen het beter andersom doen.

    Dubbeltap: home
    Een druk: snelmenu

    Les 1 Usability design: zet de dingen die vaak gebruikt worden vooraan met zo min mogelijk handelingen. Probleem is alleen dat het er nu zo ingehamerd zit dat je het moeilijk kunt wijzigen.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Snap Menu werkt in sommige spellen ook gewoon niet goed. Bepaalde spellen vertragen de gehele Xbox UI enorm. Net in FIFA 15 ook, double tap ik.. komt het menu pas 10 seconden later in beeld. Net wanneer je het weer niet kan gebruiken. Battlefield 4 vertraagt de UI ook altijd enorm.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Was op de 360 ook vaak met de guide, maar daar viel het minder op. Snap het ook niet (no pun intended). Als je focus op snap staat en niet op de game dan hoeft de game toch niet de hoogste prioriteit te houden? Je zit immers in snap te werken. (tenzij je voice commands gebruikt, maar dan heeft UI snelheid weinig nut)

    Leuk dat Hyper-V systeem met 3 Operating systems, maar als het zich niet kan aanpassen aan wat de gebruiker doet dan heb je er weinig aan. De load balancing moet echt een stuk beter tussen apps en games.

    Ook merk ik vaak dat de harde schijf de bottleneck is. Mensen met een externe HDD hebben er minder last van en ik kan dan ook aanbevelen om apps altijd op de interne schijf te zetten en games op de externe. Dan verdeel je de load beter.
     
  19. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Goede tip, dat ga ik eens proberen
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Screenshot sharing is now live for preview members! To top it off they're uploaded in native res as uncompressed PNGs. Beautiful."

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2015

Deel Deze Pagina