Lekker bezig man. Ikzelf vind dat juist het saaiste wat je kan doen in Fifa haha. Ik ben liever gewoon aan het spelen haha. Handelen deed ik via webapp en telefoon.
Zolang ik zulke klappers maak is het echt niet saai mijn doel is om een supervet team te hebben dus daar heb je coins voor nodig
Ja het jammere is dat je de hele tijd op je xbox moet zitten nu. Ik ben gewoon aan het werk. Vanavond ben ik uurtje of 3 online en dan wil ik gewoon gamen. En als je gaat relisten kan dat nu ook alleen via de xbox. Da ding staat niet de hele dag langs me.
Haha zeg ik ergens in mijn text dat jij of andere geen werk hebben? Ik zeg dat ik gewoon aan het werk ben en niet de hele dag achter mijn xbox kan zitten om te zoeken en te relisten. Sinds Webapp down is handel ik niet. Want die paar uurtjes per week dat ik op mijn xbox zit wil ik game .
Handel je door lang te zoeken met bieden of qua BIN? Zie zelf namelijk vooral bij de UPs hele hoge BINs en zeer lage biedingen..
Is die fijner dan de normale dan? Voor die prijs vind ik het de moeite niet. Iemand enig ervaring met Nederlandse Legends? Zag dat de prijzen ervan alweer aan het stijgen waren.
De Boer is te klein voor een centrum verdediger. Rijkaard werkte bij mij niet, loopt vaak uit positie. Van der Sar is echt de coins niet waard, zoveel fouten maakt hij. Kluivert is een goede spits maar bijvoorbeeld Suarez is gelijkwaardig. Bergkamp is een held net zoals Gullit. Van Basten heeft vreemde work rates en Nistelrooy mist de pace voor mij gevoel.
Iemand die een leuk teampje weet voor 13 mln coins op playstation 4? Geen Ronaldo aub. Edit: Heb deze nu en nog 8 mln over. Iemand die misschien wat beters weet met costa en muller sif voorin? Navas is mijn slechtste speler namelijk op dit moment. Cuadrado en Willian lijkt mij eerlijk gezegd ook niks.
http://www.futhead.com/15/squads/24431012/ Silva en Lahm als CM zullen ervoor zorgen dat je geen back ups hebt voor je CB's, die zullen tever naar voren gaan net als Reus en Navas. Je kan Sirigu, Silva en Aurier ook wisselen voor TOTS Lahm/IF Pisczek, Boateng en Neuer/Courtois
Hahaha ja dit dus. En 1mil is zelfs nu nog maar 15 euro. Normaal 8 euro als webapp open is haha. @Dn Dave
Is er uberhaupt nog een manier om verkochte items van je transferlijst te halen? Ik heb nu 9 nieuwe items die ik niet kan toekennen..
Dacht even een Engels team te make voor de We Want Moore cup. Tsjonge jonge wat een prutsers zijn dat stuk voor stuk. Engeland was vroeger echt een voetballand, maar ze hebben echt 3 of 4 goede spelers, waarvan 3 op dezelfde positie spelen. Ben meteen verslagen door Ecuador met 1-0. Waardeloos dit
Dat ligt toch echt aan jezelf want Hart,Walker,Cahill,Bains,Wilshere,Gerrard,Rooney,Wellbeck,Walcott,Sturrigde kun je aardig team mee maken
Hoop dat ik het een beetje goed uitleg,als je een speler wil kopen staat er bovenaan nu bieden en een regel eronder nu kopen,is er ook een andere taal waar misschien de bovenste regel nu kopen is?Want ben al 2dagen op zoek naar de laagste bins maar zoals vanmiddag zijn ze al binnen 2seconden weg,ik vind dat heel vreemd