1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 5

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 14 sep 2011.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net even de PS4 versie van Core Fighters gespeeld. Volgens mij heeft de PS4 versie minder problemen dan de Xbox One versie.

    De enige problemen waren mijn skills. Ik kan er echt geen zak meer van.
     
  2. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DOALR gisteren gekocht voor de ps4 en hier totaal geen last van crashes en heb al aardig wat online potjes gespeeld.
    Skill-level en region moest ik wel op any zetten om uberhaupt tegenstanders te vinden.

    Verder viel me op dat ik met solo matches sneller een potje kon spelen t.o.v. tag mode.

    Kan iemand bevestigen dat je niet Local (dus bij 1 persoon thuis) 2v2 tag online kan spelen?
    Ik kan het nergens vinden en kan dit alleen doen vs cpu...

    Bij tekken tag tournament 2 was het juist andersom. Alleen local 2v2 online.
    Gemiste kans als ze dit niet hebben toegevoegd.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Pfff het spel is zo buggy he....
    Net Arcade Tag Team gespeeld en nu kan ik de scorelijst niet wegdrukken nadat ik al die stages heb voltooid..
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Welke versie speel je?
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    De Full version van de PS4. Gelukkig geen crashes gezien bij Tag Team waar dat bij de Xbox One (Core Fighters) wel het geval was.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Core fighters is toch de instapversie? Ik heb de fulldisc-versie, maar toch zie ik Core Fighters op mn scherm staan.....
     
  7. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al 2v2 tag (met 2 spelers bij 1 persoon thuis) vs online peeps kunnen vinden?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat lijkt me een beetje vreemd inderdaad. Hoort volgens mij niet.

    De PS4 versie is gelukkig niet heel erg vertraagd. Vandaag verzonden, dus hopelijk morgen in huis.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat heb ik gisteren ook voor gehad. Gelukkig loopt de game verder als een zonnetje momenteel.
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Leuk. Kon niet wachten op de fysieke versie van de game. Core Fighters gedownload inclusief verhaal en woman fighters pack. Graag had ik de gehele game in 1x gekocht maar die staat er niet op....ook het pakket niet met alle dudes. Nu schijnt het zo te zijn dat alle prijzen niet kloppen, te duur, en dat de helft van de DLC er maar op staat. Schijnt aan Sony te liggen. Lekker dan.

    Oh ja, ook unlocken er geen Trophies...dat is ook nog eens een fout.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Beetje zonde van je geld ook. Jij had de game toch ook bij YourGamezone besteld? Heb je die dan geannuleerd? Als het goed is, komt mijn versie van YGZ vandaag binnen. Core Fighters heb ik gewoon gebruikt om even de tijd tot de fysieke versie te overbruggen.
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Jep dat is ook zo helaas maar goed niks meer aan te doen. YGZ gaf mij gisteren nog aan dat de game vertraging had en bij Bol stond ds release nu op 6 maart. Geld voor DOA werd omgezet naar DmC Definitive Edition dus dat is wel nice.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Komt er ook een EU demo? Ik heb geen USA account op mijn PS4.
     
  14. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Core Fighters kun je gratis downloaden. Daarmee kun je met vier personages in ieder geval de game proberen.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Core Fighters is te vinden in de Free to Play sectie. Je moet niet kijken bij demo's. Dan kan je spelen met Ayane, Kasumi, Hayate en Hayabusa. En tot 3 maart kan je ook spelen met Hitomi en Ein. Volgens mij heb je praktisch toegang tot de gehele game, afgezien van de Story Mode.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Helaas geen trophies :'-(
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben benieuwd of de Core gamers na installatie van hun disc nog altijd Core zien staan.... In smartglass app zie ik dat nog altijd staan


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb vandaag mijn fysieke disc ontvangen. Core Fighters heb ik eraf gegooid en met de disc zie ik geen 'Core Fighters' meer staan. De savegame blijft wel hetzelfde. Outfits die ik unlockt had, kon ik gelijk gebruiken met de disc versie. Maar ik heb de PS4 versie en jij (Surreallistic) de Xbox One versie. Hoe het werkt bij de Xbox weet ik niet.
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb wel gewoon alle characters en veel outfits. Veel is gelocked. Is dat dlc of te unlocken door te gamen?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben wel benieuwd hoe het nu ziet. Core Fighters kun je toch upgraden naar de volledige game als je story etc koopt? Dan moeten de Trophies etc toch op een gegeven moment unlocken?
     

Deel Deze Pagina