moet de eyetoy (ps 2) ook op de xbox komen??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Badkiller, 15 jul 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Het idee is daar, als het beter word uitgevoerd kan het wel wat worden :)

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt der niks aan, dus van mij hoeft die niet op de xbox uit te komen.

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    eyetoy = troep

4. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    eyetoy is niks vernieuwend:p, hoef het ook niet op de box te zien.

Exclusief is iets wat sony niet begrijpt denk maar aan de communicator=S

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Die ideeen over andere spelers kunnen zien tijdens het spelen op live zijn uiteraard niet haalbaar. Dat kost veel te veel bandbreedte. Bovendien ben je direct je privacy kwijt en kan je niet eens meer in je raceauto pyama zitten racen.

De Eyetoy is een klotending, je kan daar geen goed spel mee maken. Het is altijd wat bewegen, en daarmee houdt het op. Het is een gadget die niks toevoegt aan de gameplay. Dergelijk apparaten hebben we in het verre verleden ook al gehad en ze zijn in mijn optiek overbodig, hoogstens leuk voor een uurtje of
    voor in de arcade.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2003
  6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wrom zou het niet mogelijk zijn: op de pc zie je elkaar toch ook tijdens het spelen als je een web cam hebt, wrom zou het op de xbox niet kunnen: zelfde bandbreedte hoor.

7. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je gek?? Dat is toch zoiets onnozel en overbodig!!! Je kan het een beetje vergelijken met in de tijd de
    SNES Super Scope (<-- die bazooka ) je kreeg daar ook 6 spelletjes bij die gewoon kut waren! En verder is er ook nooit wat van gekomen. Als hij op de Xbox komt zal het voornamelijk zijn om via Live te chatten of je tegenstander te begroeten via de webcam, maar toch niet om een dom spelletje ruitenwassen mee te spellen! |:-

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    jij ziet duidelijk de humor er niet van in. En er ook duidelijk ook geen toekomst in. Ze kunnen nu wel wat meer als in de SNES tijd hoort

9. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Humor?? Die oude boma die daar met haar handtas staat te zwaaien noem je toch geen humor?? Of ben je nog een kind van 12 jaar?? Ik vraag het maar, want als je een eye-toy van de PS2 leuk vind schat ik je wel ongeveer die leeftijd. Gewoon een prul voor kleine kinderen die met Beyblades en die troep spelen. Echte gamers spelen een potje Unreal Championship en Ghost Recon..... kinderen spelen graag een potje ruitenwassen met de eye-toy! Dat is mijn mening, maar ik respecteer ieder zijn mening!

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ben blij dat je dat laatste zinnetje er bij zet.

En ik ben 16, en ik zeg ook niet dat ik het de volgende wereld topper vind, ik vind het gewoon comsisch om te zien en kijk uit naar eventuele serieuze mogelijkheden.

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmmm 1 optie die nog niet echt genoemd is: foto's maken met een webcam-achtig apparaatje. Avatars nemen niet onnodig veel bandbreedte in beslag en ik kan me vaag herinneren dat ik een keer ergens gelezen heb dat er een techniek kwam om player-characters te maken naar je evenbeeld. Oftewel maak een foto van jezelf en plak deze als texture op je Fable-poppie! 8)

12. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets willen ze toch ook met TH UG dat je een skater krijgt die er net als jezelf uitziet??

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die Eyetoy lijkt me wel leuk om eens mee te spelen. De gasten van Gamekings hadden in elk geval veel plezier ermee. Maar ik denk dat het leuke vrij snel eraf zal zijn. Want de spellen slaan eigenlijk totaal nergens op.

Het idee is trouwens wel goed, maar staat nog helemaal in de kinderschoenen.

14. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk speledingetje, maar mijn imziens niet echt een must tot aanschaffen.
    Misschien over twee generaties spelcomputers standaard ingebouwd, dan heb je misschien iook eenheel snelle breedband dat je kan spelen, elkaar kunt zien( in real motion) en kunt chatten allemaal tegelijkertijd. tsja die toekomst wat zal die bieden???

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig dat je een ieder zijn mening respecteer want dit is mijn mening; Echte gamers leven voor gamen. Of dat nou eye-toy of een Unreal/GhostRecon/StoereMannenEuaaaaargh!!!FPS is.

Trouwens, over humor gesproken; ik weet nog een goeie belgenmop. ;)

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

dat is wat hij zegt dus hij vind het ook kinderachtig (ofzoiets)
    dus wat jij zegt slaat nergens op je herhaalt zijn woorden dan bdoel ik |:- :confused: |:- :confused: :confused: :confused:

17. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg als xbox ook zo'n eye toy krijgt. Dat je elkaar kunt zien via Xbox live lijkt me wel cool. Het echt gebruiken voor spellen kan op zich wel, maar dat trekt mij op zich niet zo. Dit integenstelling tot Japanse gamers. En daarbij vind ik het echt geen jatten, de ps2 heeft ook ONZE communicator gestolen. En verder vond ik dat hele Splinter Cell gedoe ook jatten. Ik heb er dus geen moeite mee. Wel moeten ze het ff verbeteren. Ik denk dat LIVE langzaam maar zeker tot een gigantisch netwerk voor allerlei doeleinden gaat worden. Daten, karaokewedstrijden, en weet veel allemaal. Een webcam alla eye toy lijkt mij daarom een logische volgende stap voor msoft.

18. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar wat is de bedoeling bij eyetoy eigenlijk ?? ik heb het alleen 1 keer in de winkel zien liggen zo'n webam en een cd maar wat moet je eigenlijk doen??

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    de camera registreerd je bewegingen en zo kun je b.v. objecten op het scherm 'bevechten' enz.

20. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo exclusief? hoe kan iets algemeens als een webcam of een communicater exclusief voor een ps2 of xbox zijn?

ps2 was zeker niet de eerste met een webcam (pc) en xbox ook zeker niet de eerste met een communicater (pc)

even over dat de eye toy voor kinderen is, dit is dus absoluut niet zo. je vermaakt je ermee of juist niet.

ik kan mij net zo makkelijk vermaken met een spel als eye toy als met een spel als ghost recon. dit heeft dus niets met leeftijd te maken, alleen met je instelling.

Deel Deze Pagina