Wat is XSN sport?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 15 mei 2003.

1. Ik snap niet zo goed wat XSN sport is. Wat kun je ermee? Kost dat extra geld?

Wat vinden jullie ervan?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Thread gemoved

---

XSN sport = www.xbox.com/xsnsports

XSN Sports™
    Microsoft's lineup of sports games on Xbox.

What if we could combine your passion for sports with your passion for sports games? What if you and your friends played in a virtual sports league as intense as the NFL, NHL, Major League Baseball, and NBA?

What if you could check your standings, your rankings, and your statistics on a virtual sports page each morning? What if we could create human competition so real online that great rivalries develop in the tradition of the Avs and Wings? Raiders and Broncos. Lakers and Kings.

Well, you got it.

Introducing XSN Sports™. The new lineup of sports games, where winning finally matters.

We're tearing apart yesterday's idea of sports games. XSN Sports is the breakthrough sports fans have been waiting for. It's not about making sports video games a little better; it's about creating the next dimension of sports gaming: Competition beyond the game. For the first time ever, challenge real people, create your own leagues, and build your own rivalries.

het gaat geen extra geld kosten en maakt deel uit van het live network .. dit staat trouwens ook op de mainsite www.xbw.nl

Greetz

Fardo

3. Animus-X

Animus-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit er (nog) geen voetbalspel tussen :mad:

4. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze daar nog aan bezig zijn en dat er nog zoiets is als een europese show (X03 ergens in september).

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat er wél een voetbalgame komt van XSN???

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 't wel...als ze europa niet aan EA willen verliezen (tis toch een b'tje een achter de schermen strijd, ook voor Sega, gok ik zo) zullen ze wel moeten, voetbal is hier mateloos populair (waarom? ik weet 't niet ;)) dus waarschijnlijk kondigen ze dat op X03 aan....dat hoop ik tenminste en dan niet voor mezelf, maar voor MS' positie....(of eerder mag natuurlijk ook)

7. En wanneer word het gelanceert?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eind dit jaar met de nieuwe reeks sportgames

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

XSN Sports is een label dat past bij de typical American Sports ..

BTW, op de website van xsn zou je dus je eigen leagues kunnen houden, de scoreboards per game zullen ook online available zijn...(website (d0h) nog niet gelanceerd)

10. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    nou ja, typical American Sports... Top Spin hoort er ook bij, en een meer wereldwijdere sport als tennis bestaat niet!!

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Tennis is een sport die ook in Amerika populair is, soccer is niet zo populair, dus dat zegt genoeg . . .

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    28 augustus word XSN uitgerold ... en Top Spin gaat roeleren

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ook links (golf) moet een mooie gamplay krijgen en Tiger Woods in het stof doen laten bijten :).

Hopen dat het aanslaat en snel een aantal Europese sporten op dit format komen.

14. hello

hello Guest

komt er dan ook eindelijk een baseball (honkbal) game naar ons kikkerlandje?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik hoop het wel ... maar ik verwacht het niet

16. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat msoft wel een voetbal game MOET uitgeven in Europa. Ik vind het echt aso als ze zich alleen gaan richten op hun eigen land de VS. Met een btje strategisch inzicht geven ze echt wel een voetbal game uit.

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is voor XSN niet echt noodzakelijk.

XSN belooft statistieken, niet zozeer competities (deze moeten zelf geregeld worden).

En leer mij een Amerikaan kennen. Lijsten met statistische gegevens gaan zij plat voor :cool: . Dus iig zullen alle VS sportgames aanslaan. Daarnaast leent zo'n systeem zich goed voor individuele sporten (bij de release worden de eerste TopSpin en Links, nog dit jaar te verwachten).

Why do u need soccer?

nb vind zelf wel dat zo langzamerhand een faTsoenlijke footy op Xbox mag komen :D

Deel Deze Pagina