Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    De verbeteringen zien er idd goed uit. Zelf nog niet echt interesse in Hardline, dus zal het sowieso niet bij de launch kopen, mede omdat ik pas net een paar maanden BF4 Premium heb en dus nog genoeg te schieten heb in die geweldige game, maar zitten een aantal gave nieuwe dingen in dat Hardline... :)
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051

    Ik irriteer me meer aan de helicopters, al is dat mede omdat 1: sommigen echt fucking goed zijn met die krengen, en ik niet, en 2: omdat ik vind dat een team er voor moet zorgen dat choppers nooit lang vrij rond mogen blijven vliegen. Als ik gekilled word door zo'n kreng ga ik ook meteen als Engineer erop uit met een stinger ofzo om voortduren locks op die choppers te krijgen en ze hopelijk neer te halen.
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Mee eens.

    Het is precies zoals jij zelf zegt (rood). Je gaat je eigen gunplay stijl aanpassen om 'iets anders' te regelen. En daarna misschien te gaan doen wat je eigenlijk het leukst vindt. Ik vind gunplay het leukst. Die CQ dust bowl map in BFH beta vond ik heerlijk. Nog nooit zo veel lol gehad de laatste jaren
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    EA Access geeft dus 10 uur speeltijd vanaf 12 maart.
     
  5. Team Revolution NL

    Team Revolution NL New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    ✯ ▬▬▬▬Team Revolution▬▬▬▬ ✯
    Wij zijn een al wat langer bestaande clan die al meerdere verschillende games heeft gespeeld. Omdat wij het zo gezellig hadden op Battlefield 3, hebben we maar besloten om verder te gaan met Battlefield 4. Team Revolution is opgericht op 3 mei 2012 met als start game Battlefield 3. Op dit moment worden er nog volop Battlefield 4 battles gespeeld. Team Revolution is een clan die zich focust op teamwork en natuurlijk ook gezelligheid binnen de clan. We gamen uitsluitend op de Xbox One. Om Team Revolution te willen joinen moet je eerst met één van de founders hebben gesproken.

    JS SvenRecon NL
    Mr Cr0wn
    goldpwnage NL

    Als je wilt joinen moet je aan de volgende eisen voldoen.
    ★ 16 jaar of ouder.
    ★ Actief op de Xbox One.
    ★ Werkende headset.
    ★ Een teamplayer zijn.
    ★ KD 1.20+

    website: www.teamrevo.tk

    wij zijn ook te vinden op Battlefield Hardline op de release datum dus join snel!!
    ook actief op Grand Theft Auto V
    Battlelog:http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/4663064293155011512/
    Rockstarsocialclub:http://socialclub.rockstargames.com/crew/dutch_task_force_nl
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even een poll toegevoegd. :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik wacht eerst nog even af, game speelde lekker weg maar er komen ook nog andere leuke games aan.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik twijfel nog. Ik vond de beta erg goed, maar twijfel nog erg. Ik speel Battlefield 4 ook nog steeds erg graag en als de MCC straks wellicht gefixed is (nieuwe update die eraan komt schijnt te werken volgens beta testers) kan ik net zo goed die 50 euro in mijn zak houden voor een andere game ofzo. Heb voor nu echter een "ja" ingevuld, gezien het wel een hele solide shooter is.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Edit; nvm. zie het al :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Premium info.

    Own more, be more. Today, we’re excited to share the details on Battlefield Hardline Premium*, an exclusive membership program delivering new content and early access to Battlefield Hardline fans. Battlefield Hardline Premium will make your cops and criminals fantasies last all year long – and beyond. Let’s jump right into it.


    Four Super Features

    As a Battlefield Hardline Premium member, you can look forward to four Super Features, designed to make the gaming experience richer and more personalized. The four features are:

    • Masks – New player masks with unique gameplay benefits tied to the theme of each mask.
    • Gun Bench – Provides players with the ability to visually customize their weapons and track their kills per weapon.
    • Competitive Play – Support for competitive play through Battlefield Hardline Premium-access only tournaments and ladders.
    • Legendary Status – Provides replayability of the entire progression system.




    Four Expansion Packs

    On top of this, Battlefield Hardline Premium members will be able to enjoy four digital expansion packs featuring all-new multiplayer maps, modes, vehicles and in-game content. Remember: you’ll get a 2-week head start* with these expansions if you go Premium. Here’s what’s coming up:

    • Battlefield Hardline: Criminal ActivityPlayers have to make a name for themselves in fast-paced, highly-destructible new maps littered with small-time crime jobs. Available summer 2015.
    • Battlefield Hardline: Robbery – Take down the opposition head on and progress through key locations with major cinematic action. Available summer 2015.
    • Battlefield Hardline: Getaway – This is frantic, high-speed chases that immerse players deeper in the heist. Available fall 2015.
    • Battlefield Hardline: Betrayal– There is a rat in every operation and players will have to find out who to trust. Available winter early 2016.


    More Battlefield Hardline Premium Perks

    It doesn’t stop there. More perks are lined up for you if you decide to become aBattlefield Hardline Premium member. How does this sound:

    • Two weeks early access to all expansion packs
    • 12 Gold Battlepacks
    • New personalization options including gun camos, ammo skins, and more Battlefield Hardline Premium exclusive in-game items
    • Access to double-XP, in-game missions, and more Battlefield Hardline Premium exclusive events
    • Priority position in server queues
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat een kudt trailer. En ook wel een beetje jammer dat deze functies achter een pay-wall zitten:
    • Gun Bench – Provides players with the ability to visually customize their weapons and track their kills per weapon.
    • Competitive Play – Support for competitive play through Battlefield Hardline Premium-access only tournaments and ladders.
    De thema's van de uitbreidingen daarentegen lijken wel weer leuk.
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    I'm Reflex Reson and i approve this message:thumbs:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk 50 dollar zoals altijd.
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik ga niet nog eens 100 dollar betalen voor een battlefield game.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Weet niet hoeveel tijd jij in BF4 hebt gestoken maar ik zit op 300+ uur en dat is mij €100 wel waard. Koop er Premium uiteraard niet al meteen bij maar gezien de beta echt tof was verwacht ik hier ook wel weer veel tijd in te steken en dan haal ik Premium wel van zelf een keer
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb 350+ uur in de game gestoken, waarvan ongeveer 320 uur op base maps. Hardline als game gaat, gok ik, een stuk minder ondersteunt worden dan BF4 en gezien de launch van bf3 en bf4 ga ik niet nog eens vooraf al 50 dollar uitgeven. BF4 werkt pas een paar maanden echt goed en daar ben ik nog (lang) niet klaar mee. Daarnaast komen later dit jaar star wars battlefront en Halo 5 uit. 2 games die ik een stuk hoger in het vaandel heb staan dan Hardline. Ik zeg dus niet dat het geen goeie value is, maar meer dat ik geen dlc van 50 dollar ga kopen voor een game die ik wellicht alleen ga kopen als vulling tot de grote jongens uitkomen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik koop Premium ook niet gelijk. Zie het wel.
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja vind ik ook altijd prijzig. helemaal nu het me met geen mogelijkheid meer lukt om dingen via de US store te kopen. Andere mensen ook dit probleem?
     

Deel Deze Pagina