1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox One Fifa Ultimate Team Tournament

Discussie in 'Games' gestart door Pride, 10 feb 2015.

?

Een max van 3 miljoen per team of niet?

  1. Nee gewoon spelen met wat je kan en hebt.

  2. Ja, limiet van 3 miljoen.

Results are only viewable after voting.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    A3aan77 - Edjuuuuuh 2-1

    Stond 0-1 voor tot in de 70e min mijn router even vast moest lopen. Jammer want Casillas was in bloedvorm dat potje 8)
    Laatste 20 min nog afgemaakt en helaas 2 keer moeten incasseren.
    Al met al een terechte uitslag. Had ook wel 4-1 kunnen staan in de eerste 70 minuten.

    Ben jaloers op jou team trouwens the tering. _O_
     
    a3aan77, CrazY en Pride vinden dit leuk.
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Snap ik heel goed, maar dan had zoiets duidelijk in de spelregels moeten worden vast gelegd. Ik geef nu gewoon aan dat ik verwacht dat het niet gaat lukken. Natuurlijk wil ik ze liever ook spelen maar soms werken de EA servers ook niet mee. (Je zat in de party toen die servers zo aan het kloten waren en Kevin en ik niet konden connecten.)

    Vind ik wel heel kort door de bocht om te zeggen. Ik heb gewoon onverwacht minder tijd hiervoor en ik kan er ook amper tijd voor vrij maken. Heb gewoon lange dagen school, projecten, opdrachten de hele mikmak, voetbal training en andere verplichtingen zoals werk. Wat ik overigens allemaal 100% belangrijker vind dan een fifa toernooi op een forum. Die keren dat ik deze week online ben geweest heb ik ook altijd geprobeerd om wedstrijden te spelen ;).
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Distoration dat met Kevin klopt. Maar @Kevacez heeft klote internet:p Haha nee weet niet wat dat is maar heeft hij al vrij lang.
     
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Tja.. Misschien een beetje kort door de bocht...
    Van de andere kant zijn de dingen die je noemt wel dingen die normaal gesproken ruim van te voren bekend zijn (werk, school, opdrachten en projecten, voetbaltraining).. Dat komt niet van de ene op de andere dag aanwaaien..

    Laat ik voorop stellen dat het voor mij ook 100% logisch is dat dit voorrang krijgt, maar schrijf je dan niet in denk ik dan..
    Dat voorkomt een hoop administratieve problemen voor de organisatoren van het toernooi.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Laat ik het dan zo stellen dat ik had verwacht dat het minder tijd zou innemen ;).
    Echter administratieve problemen zijn nogal een groot woord, die 3-0 overwinning is op elk toernooi (Echt of fifa) zo. Ik heb ook helemaal niet de intentie om iemand te bevoordelen of te benadelen. Maar zoals ik al eerder zei had het dan maar duidelijk moeten worden omschreven. Mij is altijd geleerd dat je zelfs de meest gekke situaties moet proberen af te dekken met een regel oid.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  6. DeKootje

    DeKootje Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    7
    Je zou maar 2-0 van Distoration hebben gewonnen en 3e worden door 1 goal verschil..:'-(
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zoiets inderdaad. We gaan wel kijken hoe we dit gaan oplossen in de poule. Robbin92 moet sowieso nog tegen jou en Kevacez.
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja gisteren ging Kootje net weg toen ik hem vroeg om te spelen en met Kevacez was het niet mogelijk om te connecten. Ik kan het komende uur wel spelen.
    @DeKootje @Kevacez @Distoration voor wie er kan :)
     
  9. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Edjuuuh - a3aan77 1-2

    Zette vanaf het startsignaal edjuuuh flink onder druk, maar ondanks de vele kansen ging de bal er niet in. Een van de spaarzame uitvallen leverde voor edjuuuh de 1-0. Dit was tevens de ruststand. 2e helft was ik ook de bovenliggende partij. In de 70e minuut ging ineens de lichten uit. Nadat de terreinknecht de schakelaar weer had omgezet, ging het spel weer verder en 10 minuten voor tijd maakte Messi de 1-1 en vlak voor tijd Ronaldo de 2-1. Overall gezien een verdiende overwinning. Goed gespeeld Edjuuuh.
     
  10. Dn Dave

    Dn Dave New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Tjah das ut risico van ut vak... als een speler niet komt opdagen o.i.d. ... dan hadden we moeten zeggen dat je een wedstrijd wint dus standaard 3 punten krijgt... en de andere 0 en daarachter een kolom met de aantal goals voor en tegen... dan had iedereen standaard 3 punten per wedstrijd gehad en dan had iedereen een doelsaldo... beetje ut zelfde als de eredivisie... maar das nu te laat... of heel het schema moet opnieuw...

    Ik ben vanavond niet online helaas... in ieder geval niet lang genoeg om een partijtje te spelen... dus morgen is voor mij de laatste dag eik... dus wie kan zaterdag middag/avond haha :p
    @Jwoeloe
    @thetiktak92
    @ReSoN
    @TripMode

    En mensen die zeggen da sommige te lam of what ever ermee omgaan... sommige hebben nog een leven om fifa heen... mja verder zeg ik niks haha :+
     
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    EDIT:

    laat ik ook maar mijn mond houden verder.. :whistle:|:-
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2015
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    We gaan het zondag wel zien.
     
  13. Dn Dave

    Dn Dave New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Tjah das ut risico van ut vak... als een speler niet komt opdagen o.i.d. ... dan hadden we moeten zeggen dat je een wedstrijd wint dus standaard 3 punten krijgt... en de andere 0 en daarachter een kolom met de aantal goals voor en tegen... dan had iedereen standaard 3 punten per wedstrijd gehad en dan had iedereen een doelsaldo... beetje ut zelfde als de eredivisie... maar das nu te laat... of heel het schema moet opnieuw...

    Ik ben vanavond niet online helaas... in ieder geval niet lang genoeg om een partijtje te spelen... dus morgen is voor mij de laatste dag eik... dus wie kan zaterdag middag/avond haha :p
    @Jwoeloe
    @thetiktak92
    @ReSoN
    @TripMode

     
  14. Dn Dave

    Dn Dave New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Lol post perongeluk 2x ut zelfde ... wilde ut verwijderen maar waar ken ik da doen haha
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niet haha kan alleen bewerken :+
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik ben morgenmiddag en avond aan het werk. Dus dan kan ik niet. :p
     
  17. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ikb
    Dan gaat het voor mij niet lukken, ben morgen de hele dag te werk. Als je vanavond nog tijd hebt ik ben in iedergeval online
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Mensen van poule 1, ik ben vanavond beschikbaar.
     
  19. DeKootje

    DeKootje Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    7
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan nu wel even snel; later op de avond ben ik weg.
     

Deel Deze Pagina