Ik heb voor mijn dochter Quitar hero 2 gekocht inclusief gitaar controller. De handleiding dier erbij zit is slechts in het Engels. Wie kan mij vertellen hoe ik deze controller werkend krijg. Bij voorbaat dank
Guitar Hero II is nog met een bedrade gitaar. Dus gewoon de gitaar met de USB connector met je xbox verbinden en de grote X knop op de gitaar ingedrukt houden om hem aan te zetten. Dan kan je de gitaar als controller gebruiken.
Final Bob, Bedankt voor de info. Het is voor mijn dochter. Ik ben er dus niet heel bekend mee. Als ik het goed begrijp komt de usb aansluiting in de xbox en het andere uiteinde in de gitaar. Heb het spul via marktplaats gekocht en de usb connector zat er niet bj. Hoe ziet z'n kabel eruit en waar zijn ze te verkrijgen? Heb de Metallica versie er ook bij. Werkt deze wel draadloos met de gitaar? Kon hem niet werkend krijgen. Hoop dat je me verder kunt en wilt helpen.
Je hebt 2 AA batterijen nodig, die moeten waarschijnlijk ergens achterin de gitaar. Op je gitaar en xbox zitten 2 kleine knopjes( op de xbox 360 naast de memory stick inputs) die moet je tegelijk indrukken en dan verbinden ze met elkaar.
Boadie bedankt voor de info. Heb hem werkend gekregen. Draadloos. Nu zou ik graag nog wil weten hoe het gitaarblad is te vervangen voor een ander front
Hier een filmpje. Heb het filmpje zelf niet gezien, maar als ik de titel mag geloven is dit wat jij bedoelt. (wel in Engels)