Geef iedereen nog vandaag om t af te ronden. Heb even weinig tijd om na te denken wat te doen met onafgemaakte games enz. Doe ik morgen vroeg!
Ik zou nog vanavond kunnen dus wie wil ik hoor het graag haha ... @Jwoeloe @thetiktak92 @ReSoN @TripMode
@donfatos zou jij alle scores willen updaten? Scores die na dit bericht nog ingevuld worden voor de poules tellen niet meer. Daarna even kijken hoe de standen eruit zien zodat we kunnen beslissen wat we doen.
Zodra donfatos alles heeft geupdate ga ik alleen de gespeelde matches tellen. Ofwel de gene met punten ( top 2 ) gaan door. voor de rest houd het helaas op. Zijn jullie het hiermee eens? We kunnen ook zeggen dat iedereen 1 punt krijgt voor niet gespeelde wedstrijden maar dit zal weinig aan het eindresultaat veranderen. Ikzelf ben het er niet mee eens 3 punten te geven aan niet gespeelde wedstrijden. Aangezien het dan heel moeilijk is te zeggen wie de punten krijgt en wie niet.
Eens met dit hoor @Dagger Hoe gaan we het doen met de betalingen van de coins?? Lijkt me handig om dit nu te gaan regelen, want anders krijg je daar achteraf misschien ook weer gezeik over.
Dit schiet lekker op zo. Als @donfatos het niet lukt om de scores bij te werken, dan wil ik dit wel verder oppakken.
Ik vind het goed. Maar zoals ik aan de scores zie zal donfatos zelf ook doorgaan naar de knock out fases... Dus geef hem nog eventjes =) hij zal wellicht even niet op XBW kunnen kijken.
Vandaag om half 2 's middags (en om half 8 's morgens) nog online geweest... Had op z'n minst ff kunnen reageren toch?
Oh ja ik weet het niet.... Kan niet in zijn dag kijken. Maar als iemand anders het wilt bij houden vind ik ook goed hoor. De laatste scores moeten geupdate worden. Dan moet de knock Out fase worden ingevuld. Wedstrijden die niet zijn gespeeld gesulteerd gewoon in 0 punten voor beide. Dus scores tot nu toe tellen en that's it. Lijkt me het eerlijkst.