Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxshot - Hardened/Prestige-edition - Opmerkingen Uitgever: Activision-Blizzard ~ Ontwikkelaar: Treyarch ~ Genre: First Person Shooter ~ Platforms: Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Wii ~ Release: 9 November 2010 [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] ^top [gb]Achievements:[/gb] Nee. ^top [gb]Boxshot:[/gb] ^top [gb]Hardened/Prestige-edition[/gb] ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Hoera! Nieuwe CoD. Die zag ik niet aankomen. ^top Credits gaan naar Fiasco voor de startpost. Sorry voor de schaamteloze kopieeractie maar waarom werk doen dat al gedaan is?
Nog iemand geïnteresseerd in deze game? Ik heb 'm toch maar gereserveerd. Heb er wel weer zin in. Vooral de wager matches lijken me geweldig en zeer verslavend. Naast deze alleen nog GT5 en ik ben voorlopig wel weer klaar met nieuwe games kopen.
Ik pre-order het spel eind Oktober zodra ik me loon heb. Ik heb er ook erg zin in! Ik hoop wel dat het veel op de PS3 wordt gespeeld.
Speelde MW2 wel is bij een vriend van me op de PS3, en daar vind je net zo snel een lobby als de 360/PC
Heb MW2 op de PS3 gehad en weer verkocht (helaas ) en vond 't online zeer goed te doen. Enige mindere is dat bijna niemand een headset heeft/gebruikt. Doe ik zelf eigenlijk ook alleen maar als ik met vrienden/bekenden speel.
Ik dacht eerst ook dat dit een minpunt zou zijn, maar dat valt inderdaad wel mee. De mensen die het wel hebben, blijf je ook meteen mee gamen merk ik. Zo heb ik gewoon een aantal mensen toegevoegd die ik een keer tegenkwam. Als ze online zijn wanneer ik dat ook ben, dan gaan we samen online. Dus dan zit je automatisch toch weer bij mensen met een mic. OT: ik heb wel zin in Black Ops. Pre-orderen ga ik niet doen. Haal hem wel gewoon zodra hij uit is...
COD Black Ops weer even uit de kast gehaald gisteren.... zijn er meerdere die deze top game nog wel eens spelen?