1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox one op luidsprekers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Farsi3, 7 feb 2015.

  1. Farsi3

    Farsi3 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox one aangesloten op een monitor Maar daar zit geen geluid in. Nu wil ik dat doen Door mijn luidsprekers doen ( Hercules XPS 2.140). Ik heb het al geprobeerd via een toslink naar 3.5 mm toe en dan in de line in van de luidspreker maar dit werkt niet. Hoe kan ik dit dan het beste doen? ????
     
  2. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je na gaan bijna 1mnd geen antwoord (grootste xbox site van de benelux :lol::rolleyes::D) praktisch dood!
    Toevallig deze simpele vraag gezien ; je kan niet met één kabel van digitaal (toslink= licht) naar analoog daar heb je deze nodig
    Je kan hem ook via Aliexpress bestellen dan is hij 4 á 5x goedkoper (€ 9.88 ), maar dan heb je een creditcard nodig.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2015
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dood? Nah, misschien weet niemand het antwoord ;) weinig nut om dan wat te posten toch
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    De vraag was gewoon niet duidelijk gesteld, waardoor de gemiddelde member bij voorbaat afhaakt.

    Ik heb bijvoorbeeld geen idee wat je monitor voor aansluitingen heeft. Ik heb hier een monitor met HDMI en een audio uitgang. Dan doe je dus Xbox One > HDMI > Monitor > 3.5mm jack uit > Speakers.
     
  5. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet duidelijk, hij kan geen audio afspelen op zijn monitor, en heeft alleen een audio ingang op zijn Hercules, dat is toch duidelijk?
    Hij kan dan ALLEEN deze optie kiezen, als jij een andere keuze en makkelijke/goedkopere oplossing hebt is dat fijn voor jou, dat kon jij dat toch al eerder mee de delen of vragen?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Doe eens rustig joh
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Damn, dude. :lol::F:

    Je hebt het nu weer over een audio ingang. Het gaat om de audio uitgang op de monitor. Maar hey, ik schat toch de topicstarter wel wat hoger in, dat komt wel goed. :thumbs:
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik had exact hetzelfde probleem(geen audio uitgang op mijn monitor)

    Het is mij nooit gelukt in ieder geval maar volgens mij zou het tegenwoordig gewoon moeten lukken door gedane updates.

    Ik heb een toslink input > rood/wit output converter gekocht maar vorig jaar kreeg ik het niet werkende.

    Mocht je nog op zoek zijn naar zon apparaatje+toslink kabel dan mag je de mijne overnemen(nooit gebruikt dus en heb de bon ook nog wel ergens)

    Bij mij was het probleem verholpen met een nieuwe tv maar dat is wel een dure oplossing :D
     
  9. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    jij moet eens goed leren lezen...
    de X1 heeft toch een spdif OUT, die moet toch naar cinch l + R in op de hercules....

    joh?

    /Mod Even normaal reageren a.u.b en let even op dubbelposten. Is niet de eerste keer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2015
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat MOET niet, dat is 1 optie

    Als ts even een screentje van de achterkant van zn monitor en zn speakers plaatst krijgt hij vanzelf wat opties
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Uhh.. Laat ik het nog even uitleggen dan. De Xbox One heeft een HDMI uit. Dat is video en audio in 1 kabel. Als zijn monitor een audio uitgang heeft (wat tot op de dag van vandaag n.n.b. is), is het gewoon een kwestie van de speakers in de monitor prikken.
     
  12. pawarana50

    pawarana50 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij toch wel dat hij op de aansluitingen van zijn monitor heeft gekeken, anders gaat hij toch geen rare fratsen uithalen om toslink naar 3.5 analoog te krijgen.
    Als hij aléén een Hdmi (of/en vga) ingang heeft is dit de enigste oplossing die ik beschreven heb.
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Wat hij niet zegt weten wij niet. Maar ik denk dat ie nu wel de meest gangbare en minder gangbare oplossingen wel heeft.

    Offtopic: Daarnaast, om nog een topic van een maand oud te kicken, waarbij de TS'er in totaal 1 post heeft is sowieso al een reactie op niemand.
     

Deel Deze Pagina