1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Met soldier collision bedoelen ze dan hopelijk dat je niet meer achter elk hobbeltje blijft hangen toch? Ben benieuwd wat ze nu weer allemaal gaan slopen, morgen in ieder geval maar ff kijken. De nieuwe headglitch fixes, hitmarkers en crosshairs zijn sowieso fijn. Hopelijk zitten de buffs van de Ace en AEK er niet in.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Update is in progress, ben benieuwd.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Netcode Improvements
    Major improvements have been made to the Battlefield 4 network layer. Making the “Netcode” better allows for a more exact multiplayer experience for all participants, and this has been done in various ways. For instance, we’ve done long range network updates by adding a cone to the High Frequency Update (30hz), illustrated in the image below.

    [​IMG]

    Other Netcode improvements we’ve done:

    • Network prioritization and filtering has been improved. This now prioritizes health/damage, enemy players and vehicles above all.
    • Vehicles now use a larger (front) hemi-sphere shape for collision improvements
    • Aiming down sights, or zooming in sitting in a vehicle or on foot, utilizes an even longer range cone for better target acquisition at a distance
    Required bandwidth close to cut in half: Players with less stellar network connections should get a significant improvement, now able to use the High Frequency Update.

    Squad Obliteration game modeWe’re adding a new competitive game mode called Squad Obliteration with the Winter Patch. In this mode the fast paced, objective based gameplay of the original Obliteration is scaled down to 5 vs 5 size – balanced and perfected for competitive play. Here are the major differences from the original Obliteration mode:

    Squad Obliteration/Obliteration differences

    • No vehicles, no parachute spawns
    • Secondary base spawns are made available
    • First team to destroy two out of three bases wins the round
    • Bomb carrier position is only known to the enemy team if spotted
    Quickmatch Changes

    We want it to be a smooth and intelligent affair to jump straight into a Battlefield 4 match using Quickmatch. That’s why we’ve added new presets and servers to enable you to play it your way. Here’s what we’ve added to Quickmatch.

    • New player gating: New players can now matchmake into special servers until reaching rank 10, giving them a chance to learn playing Battlefield 4 against other new players.
    • Ranked Preset support: Players now have the added option to Quickmatch into Ranked servers as an addition to the Official preset available in the past.
    • Premium Playlists: Three new playlists are added catering to various play styles and including maps from all expansions and base game combined.
    We believe these updates and changes will make Battlefield 4 even more enjoyable in multiplayer, and we’d like to thank you once again for suggesting these tweaks to us. Keep the feedback coming, whether it’s for these updates or anything else, and thanks for reading.


    Volledige PDF

    http://static.cdn.ea.com/battlelog/customcontent/winterpatch/Patchnotes_WinterPatch.pdf
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Super! Vooral Squad Obliteration en Premium Playlists zijn goede toevoegingen (netcode improvements zijn gewoon nodig). Nu dus playlists met zowel premium als base maps door elkaar en verdeeld in The Battlefield, Close Quarters Combat en Large Scale Battles.

    En dit <3:
    SOLDIER TRAVERSAL AND COLLISION

    Significant improvements have been made to how the soldier traverses the world. Walking over small objects, inclines and lips is now handled gracefully by the engine – it really has to be played to feel the immense difference this makes!


    En geen Ace 23 AEK-971 buffs zo te zien? Al met al weer een flinke patch. Zou om half 4 vanmiddag live moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2015
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het was iets van de laatste paar maanden, het eerste jaar was dit nog geen issue. Pas toen ze de player movement van BF3 naar BF4 hebben gekopieerd is dit probleem ontstaan (oktober vorig jaar na de fall patch). Neemt niet weg dat het ontzettend irritant was en dat dit het enige was wat echt gefixt moest worden(!) De rest van de updates zijn bonus in mijn ogen.

    Ik ben vanavond zeker wel even online voor de nieuwe playlists en misschien squad obliteration.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zelf nooit veel last van gehad. Maarja, ik speelde dan ook altijd op Europese servers. Mooi dat dit nu verder verbeterd is.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft niks met servers te maken. :)
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wel met de afstand tot de server en de beschikbare upload bandbreedte.

    Mijn ping was altijd 30ms, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat heeft, evenals de vereiste 1Mbit upload en perfecte 0% packet loss. Deze update moet die marges groter maken.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heeft niks te maken met dat je op bepaalde plekken altijd vastzit. Maakt niet uit welke server EU of niet. Ik heb 20 ping naar servers en op Lockers bij B vlag zit ik altijd vast als ik niet spring. Zelfs in een lege server.
    Ze hebben toen de movement van BF3 in de game gestopt maar niet goed de collision aangepast voor bepaalde objecten.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het ergste vond ik nog dat op en van bepaalde trappen af moest springen. Wie springt er nou van de trap af als je bij de laatste trede bent? Of waarom moet je die eerste trede opspringen en kun je die andere 20 gewoon oplopen?

    @xboxlol er zijn inderdaad ook netcode patches, maar die hadden niets met dat springen over kleine randjes te maken. Ook broodnodig, maar minder storend.
     
  12. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer zijn de servers weer beschikbaar?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu. Xbox One is net als laatste geupdate. En alles komt weer langzaam online. :)
     
    XLNC vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Speelt lekker weg, alleen jammer dat je nu niet gelijk kan spawnen bij iemand die in combat is.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben de 3GB nu ook aan het binnen halen. Gaat nie zo snel nie.

    Vind je? Ik stoorde me er juist aan dat wanneer je bijvoorbeeld een Scar-H hebt en 1 enemy tegenkomt waar een hele squad op spawned. Ook voelde het altijd een beetje cheap als je spawnd en direct een kill kunt maken zonder er iets voor te doen. Suppression van LMGs wordt op deze manier ook weer een stuk nuttiger.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is dan niet meer mogelijk.

    [​IMG]
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, maar de keren dat het zo uitpakt zijn ook op 1 hand te tellen :+.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Gelukkig want het was altijd erg irritant als er net op het laastst nog iemand uit de tegenstander zijn kont spawnde.

    Weet iemand als de map rotation voor de nieuwe premium playlists?
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die nieuwe hitmarkers zijn sowieso wel fijn. Voor een headshot kan me niet zoveel boeien, maar een aparte kleur voor de killshot is wel fijn. Verder nog niet blijven hangen achter een drempel ofzo :). Ook squad obliteration lijkt op het eerst oog wel vet.

     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina