1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ook niet. Had wel een paar games gekocht nog voor ik de console besteld had.... Maar kan het me niet herinneren. :+

    en ach ik wil toch alleen de SPs nog eens doen.
     
  2. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Alweeer?! Vanavond maar checken dan...
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Zijn die gasten nu nog bezig die matchmaking goed te krijgen?
     
    Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  5. Turtle Boy 77

    Turtle Boy 77 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    4
    ben hem nu ah downloaden, ben benieuwd!
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens de halo subreddit werkt het nu. Dus ik ga er vanuit dat het nu prima is, aangezien die gasten al zeikte als de menu animatie niet soepel liep. :+

    Ook is het saven in de campaign gefixt en de hit detection in Halo 2 is verbeterd. BTB is nu wel tijdelijk 14 Players aangezien er nog steeds het probleem is dat de mappen niet laden bij 16 spelers. Dit wordt vermoedelijk in de volgende update aangepakt.
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Net zowaar een potje snel gevonden en praktisch zonder lag gespeeld. Ik ben blij!
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nou werkt goed... eerste potje meteen game over na het starten! 8)
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb 3 potjes gespeeld en alle 3 perfect. Zou het dan toch? Ben wel echt te slecht geworden. 3 keer flink negatief, hoewel 1 potje gelijk tegen een pro player.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    2e potje werkte hier ook en ja... totaal lag-vrij en soepel qua framerate. Alleen jammer dat iedereen uit het andere team er vandoor ging. :+
     
  11. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Nu 6 potjes en allemaal vlekkenloos. 2 potjes met maat en ook vlekkenloos. Mooi clipje opgenomen. Lethal, voeg me anders even toe.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee man, dat is de intro van Halo 2 Anniversary. Maar wellicht wel bedoeld als voorproeffillmpje van 5 idd.

    En we zien daar de Spartan Hunter en ook The Arbiter. Hij zegt....''He used to be my ally...'' zoiets. Dus ik vraag me af of Arbiter zich gaat keren tegen Chief nu. Gisteren Halo 3 uitgespeeld en dan zijn die twee gewoon....allies. In 4 komt hij niet voor, dus ik ben benieuwd wat de deal is.

    Zodirect met Halo 4 op heroic beginnen. Heb echt genoten van de Halo en Halo 2 campaigns, 3 blijf ik wel de mindere vinden.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Leuk dat het na 4 maanden wel blijkt te werken, maar het feit dat ik te druk ben met een andere game en niet eens de moeite wil nemen om Halo TMCC op te willen starten zegt mij genoeg.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was ook mijn plan niet, maar ik was toch wel benieuwd en het is eindelijk "echt" gefixt! :D
     
  15. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Geen idee waar jullie het over hebben, de game is nog steeds niet ''gefixt'' maar enkel wat meer speelbaar nu. Het enige wat ze echt hebben gefixt is de Halo 2 hit registratie en het is nu weer wat makkelijker om games te vinden (solo, in een party nog steeds een ramp), daarnaast zijn er wat fancy achtergrondjes toegevoegd. Deze game heeft nog steeds niet de echte Halo experience, met een fatsoenlijk werkende ranking system, fileshare, matchmaking en forge.
     
    Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    je moet Halo Nightfall even checken ;)
     
  17. Turtle Boy 77

    Turtle Boy 77 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    4
    positief verrast! De patch heeft zeker een positieve uitwerking gehad. Mooi dat, dat ook nog mogelijk blijkt met 343i! Heb sneller macthes, maar ben met name blij dat ik tot nu toe in H2 niet meer in het 4 seconden respawn scherm heb vastgezeten, de verbeterde hit registratie van H2, en dat de anti-aim in H1 is aangepakt.

    Gefixed is de MCC bij lange na nog niet:
    - H3 aiming klopt niet, frustrerend om H3 te spelen.
    - Ranked playlists.
    - Dedicated servers.
    - Oneven teams
    - Matches die voortijdig eindigen (ivm host die quit....hoezo dedis :))
    - etc etc

    For once een stukje progressie maar ze zijn er nog lang niet. Ze beloven verdere fixes, ik hoop dat ze daar nu eindelijk eens vaart mee gaan maken. Dit duurt allemaal echt veels te lang
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De deadzone in H3 klopt inderdaad niet, maar die hebben ze er maar even snel ingegoten na al die klachten over 'diagonaal lopen'. Heeft er mede mee te maken dat de deadzone van je sticks niet meer geregeld wordt vanuit de controller firmware maar vanuit de Xbox zelf (daardoor is deze ook instelbaar bij bijvoorbeeld Forza Horizon 2). Bij Halo 3 waren ze het in eerste instantie 'vergeten' toe te voegen. o_O

    Dedicated servers zijn er zeer zeker wel, alleen lijkt de matchmaking de helft van de tijd hier geen gebruik van te maken en valt deze terug op een P2P host. Dat de matches eindigen komt omdat de code van de PC builds is gebruikt en die hadden geen host migration (in tegenstelling tot de Xbox builds). Opzich, zodra zowat alle matches op dedi's draaien wordt dit natuurlijk een non-issue.

    Ik zou nog wel graag een fix willen zien van de surround mixing in Halo 3. De directionele geluiden kloppen niet en DNR lijkt volledig afwezig, waardoor voetstappen even luid zijn als granaat explosies. 8)
     
    Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Vergeet het toch, bij halo 4 had de ene map wel voetstappen en de andere niet en zo kan ik nog 50 dingen opnoemen. 343i heeft al lang bewezen dat ze geen kaas hebben gegeten van het maken van games.

    Ze KUNNEN het gewoon niet!
     
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik ben echt enorm slecht geworden in deze game, maar er zijn mensen die er al helemaal niks van kunnen.... 90% van mijn teammates. Deze game werkt weer, maar nu nog de ranking fatsoenlijk, want continu tegen hoge ranks spelen is niet bepaald leuk.
     
    Turtle Boy 77 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina