1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    vond de patch die vandaag te download was okay... alleen wel heeeeeel erg laat na release zeg... beetje mosterd na de maaltijd.

    Jungle voor een mappack lijkt mij inderdaad ook niet verkeerd!
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tja, wat is laat? Battlefield 4 is voorlopig nog wel even één van de mooiste games op de next gen en sowieso de beste first person shooter op dit moment. Een Call of Duty of Titanfall gaat daar weinig aan veranderen en games als Halo 5 en Rainbow Six Siege moeten je ook maar net liggen. Er zijn op dit moment dagelijks misschien nog wel meer mensen online dan tijdens de launch (logisch met alle problemen van toen). De game is nog lang niet dood in ieder geval, al zal de playerbase met Hardline wel wat af gaan nemen natuurlijk.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Een losstaande map, geen pack.

    Ik vind die community map maar hypocriet. Ze hadden gewoon de modding tools er in moeten houden en dan komen er vanzelf parels uit waar de besten samengebundeld kunnen worden tot een gratis mappack ipv dit.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Heb het even geprobeerd. En ik vind een headshot marker wel fijn zoals in Hardline. Killshot weet ik niet echt nog. Meestal weet ik toch wel wanneer ik een kill heb en dan volledig vertrouwen op een marker heb ik niet echt nodig imo.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb toch wel met enige regelmaat dat ik stop met schieten omdat ik ergens anders op dat moment punten voor krijg en dan denk dat ik de kill heb gemaakt. Ben dus wel blij met een aparte hitmarker kleur voor de kill (denk ik want ik heb het nog niet geprobeerd :+)
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb het gevoel dat die 'kill confirm' hitmarker wel 1 of 2 kogels scheelt bij mij (die ik anders te lang doorschiet). Ook spelen we regelmatig battles op unranked servers waar je die punten niet verschijnen in je kill log. Zoals Tim al zegt speel ik ook nog wel een beetje op die punten, dus voor battles is het helemaal fijn om een aparte hitmarker te hebben.

    Lees dat er nog wel wat probleempjes met de patch zijn, vaker connection lost en een extreem donkere thermal vision op voertuigen. Heb hier zelf nog geen last van gehad omdat ik toch altijd met zoom speel. Volgens fora is zoom overigens gebuffed door die HFU cone. Als je nu zoom gebruikt maak je optimaal gebruik van deze onderstaande update:
    [​IMG]
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Weer een prima patch van Dice. Gisteren 3 potjes gespeeld en 3x met verschillende foutcodes is het spel gecrashed :mad:
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Lees al wel veel meer over de crashes, maar dat is voornamelijk op pc. Heb zelf in ~20 games nog nul problemen gehad en ben ook nergens meer blijven hangen. Op welk platform speel je?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteravond paar potjes gespeeld en die liepen gewoon probleemloos! Ging allemaal erg smooth.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    PS4

    Samen met 2 vrienden gespeeld en die hadden er geen last van. Voor de patch was het op een hand te tellen hoe vaak de game in 300+ uur is gecrashed. Dus moet wel iets met de patch te maken hebben
     
  12. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo BF spelers! Ik ben sinds kort overgestapt van COD naar BF! Maar ik ben nog noob en heb paar vragen!

    Ik open battlepacks en daar zitten items in! Dogtags/200% point up ofzo/ attributen voor me wapens! Maar me vraag is zodra ik dit geopend heb waar kan ik ze dan selecteren? Vind dit persoonlijk best onoverzichtelijk bij BF of is het wennen? Want me dogtags staan niet bij onderdeel dogtags! Wat je denk van wel?? Wie o wie kan me aub helpen
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Geef het in ieder geval even de tijd om aan BF te wennen, het is wat minder action packed dan CoD. Als noobie is het misschien wel slim eerst een paar potjes TDM te spelen alvorens je Conquest in duikt.

    De boosts staan in-game onder je startknop rechtsonderin. Op battlelog of bij het soldier menu kan je je unlocked (dus niet je afgepakte) dogtags selecteren om te dragen en de wapen unlocks komen bij je loadout menu te staan. Het is niet zozeer onoverzichtelijk, maar gewoon uitgebreid. De 200% boosts kun je het beste bewaren tot een dubbel XP weekend. Die gaan dan namelijk dubbel op (100% + 200% * 2 = 600%).
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2015
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik weet niet hoe het met de console gebruikers zit maar ik denk dat Battlelog de makkelijkste manier is om je loadout te veranderen.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tijdens het gamen is het ingame makkelijker aan te passen.

    Blijf het trouwens raar vinden dat je je loadout niet tussen rondes in kunt aanpassen
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat is raar want dat kan op de PC wel.

    Je kan het wel aanpassen via Battlelog tijdens de match (via mobiel of tablet) toch?

    Waarom krijg ik trouwens gigantisch veel Battlepacks 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2015
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja via Battlelog idd. Maar in BF3 kon je dat gewoon ingame doen. Maar ze wilde iets teveel Battlelog pushen helaas en hebben dat er toen uitgehaald.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Raar dat het dan op de PC niet is, al zou je dat dan wel met een simpele alt+tab kunnen doen.
     
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb 't spel pas 2 weken maar toch maar meteen premium gehaald. Nu alles aan 't downloaden en zo spelen!
    Is premium het eigenlijk waard en zitten er nog leuke maps tussen?
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De wapens zijn sowieso wel nice (AR-160, F2000, MPX, SR-2, Deagle, GOL, AWS etc). Ook vind ik de game mode Chain Link wel leuk om te spelen, een soort infantry based mini-conquest. Mijn favoriete DLC map is sowieso Propoganda.
     
    Smirnoff vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina