[PGR] Arcade Race Level 3 San Francisco 1600 K aaaargh!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SijmeZ, 20 mei 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk weten jullie allemaal hoe kut deze level is van arcade race, en ik kan hem maar niet krijgen!!! Ik heb het met de Speedster geprobeerd (1451 K), met de Porsche GT2 (1448 K), met de Porsche Carrera GT (1456 K) en met nog vele anderen, maar ik ken het maar niet krijgen!!!! Need help plz, kheb al Wouters handleiding doorgelezen maar het lukte niet (ook niet met Exige, had ik iets van 1280 K geloof ik). Heeft iemand tips voor me, niet dat ik zo nodig de Subaru WRX of de Aston Martin moet maar ik heb de Kudos hard nodig voor de F50 (ik heb nu 160.000 K, heb de Kudos challenge uitgespeeld heeft iemand trouwens ook nog tips voor het halen van meer Kudos in Kudos challenge, behalve dan overal alles verbeteren). Hopelijk ken iemand me helpen :confused:

SijmeZ

Laatst bewerkt: 20 mei 2002
  2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook een keer een thread over geopend

klik

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    arcade is ez, heb ff snel met skyline 1707 neergezet, en dat kan ik zonder veel moeite wel verbreken

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon met de Exige, en je moet niet constant zo snel mogelijk willen rijden, gewoon ook op rechte stukken beetje 'fishtailen', zwiepen over de baan.. flinke combos haal je dan

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kop dicht wouter, en als je me door deze uitspraak een warning of ban geeft kom ik je persoonlijk in mekaar slaan :D

exige is een klote wagen, niet gebruiken, met de skyline of lancer heb je veel meer controle en scoor je meer kudos

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Skyline en Lancer zijn 4 wiel aangedreven, betekend veeeel meer grip en stabiliteit, dat is niet iets dat je wilt als je kudos wilt scoren. Met de Exige hoef je maar n klein beetje gas te geven na een bocht en je zwiept zo door naar de volgende, ook kanje op een recht stuk gewoon door blijven zwiepen om een zo groot mogelijke combo te behalen, met een Skyline lukt dat dus gewoon niet :)

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zekers wel, en zeker in de bochten is de skyline top, je moet gewoon niet te veel remmen zodat je gaat slippen, maar een soort van zijwaartse slide maken terwijl je vooruit rijd, dan hou je het heel lang vast en tellen de kudos door, en op rechte stukken is het ff slingeren voor de kudos met de skyline, echt ez

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ok ik heb het dik gehaald (1897 K) en heb ff heel arcade uitgespeeld, de enigste auto die ik nu nog moet is F50. ik heb nu 170.000 K en alle modes uitgespeeld, behalve medal pursuit dan. wanneer krijg je eigenlijk kudos challenge level 13???? heeft iemand nog tips voor het halen van meer kudos of is het gewoon standaard overal sneller en beter rijden voor het halen van meer kudos.

Ik heb hem trouwens gehaald met de Carrera Gt, slipt ook wel lekker af en toe.

Laatst bewerkt: 21 mei 2002
  9. nees

nees n33s

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch dat ik het met wouter eens ben, je kunt gewoon veel meer kudos halen met een exige dan met een skyline. Door de vierwielaandrijving van de skyline krijg je hem gewoon niet zo lekker aan het slippen als een exige, wat als je hem echt een beetje onder controle kunt houden een werelds karretje is. :9

10. MacNappy

MacNappy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het dus eigenlijk nog niet helemaal uitgespeeld, dat heb je pas gedaan als je alles goud hebt, voor die level 13 te halen moet je op de andere 12 levels minstens zilver halen...voor rally paintjobs moet je in die level 13 alles goud halen...voor infinite jokers met je op de 13 levels alles goud hebben...

Laatst bewerkt: 29 mei 2002
  11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ja ja ik weet het, maar ik noem het uitgespeeld als ik de mode "klaar" heb, dus alle races een medaille. goud of zilver halen noem ik verbeteren van challenges. kheb nou 186.000 K, heb alle kudos challenge levels "verbeterd" naar goud of zilver, behalve level 11 (2 nog steeds brons ja ik weet het ben een amateur) en 12. beetje pittig!

Deel Deze Pagina