Mwa crota 3 kwartier. Verbaasde mij eerlijk gezegd wel. Moest daarvoor ook wel vol er voor gaan en scheelde echt niks, maar toch wel gehaald. Was wel een goed idee om ze een guide te laten zien over wat je bij crota moest doen. Grappige was nog dat ze er nu al helemaal kapot van waren even verteld hoe lang ik de eerste keer bij crota vast zat. Sommige hebben nog niet eens zoveel uur in de game gestopt.
Jammer dat er niet meer van die oude shots zijn! Ziet er best leuk uit @Maddmonkey ... waarom kwel je jezelf toch zo? Wel een beetje je "cool" kunnen houden?
Crap, twitter media wordt NIET ondersteund door tapatalk. Moet ik het bekijken via de browser.... Bah.
Je bent denk niet de enigste... Word t ook zat hoor... Mja van de week maar is ff gta opstarten en kijken of die heists een beetje leuk zijn.
Gister weer 2 x VoG HM gedaan. Vielen weer een x aantal Fatebringers. Maar uiteraard niet voor mij. Nog 1 kansje deze week. Ben benieuwd...
Ben echt Destiny moe. Dacht doe even de weekly's maar na een keer was is er wel weer klaar mee. En is ook niet zo dat ik die coins nodig heb. Hopelijk gaat het niet te lang duren totdat de DLC komt.
Idem. Vraag me elke week af waarom ik het nog speel. Nu waren deze Weekly en NF zo gebeurd, daar niet van. Crota word een sleur en is ook ontzettend saai.. De coins? Nah. De Xur Exotics? Ook niet. Help altijd wel mee als het nodig is maar vraag me af hoelang ik nog blijf spelen. Ik raak geïrriteerd als een Raid of Strike niet gelijk goed gaat... mede omdat ik er gewoon snel doorheen wil. De uitdaging en lol van weken geleden is weg... Nieuwe content is dringend nodig. Heel dringend. Heb het nu onderhand wel gezien...
Alleen de raid op normal wil ik nog wel opstarten nu daarna is mijn destiny mood ook direct weg. Ach, ik vermaak mij ondertussen echt wel met andere games
Heb helaas niet zon grote backlog om te spelen. Hardline komt er en ik koop Titanfall terug... Zou graag een nieuwe platformer willen. Beetje zoals Shadows of Mordor. De Raid wil ik met alle plezier doen. Alhoewel ik wel merk dat ik gefrustreerd raak als het niet goed gaat. Beetje als jou ... Gewoon kut als je met ervaren mensen Atheon doet en er constant wat gebeurd waar niemand iets aan kan doen.
Ach, die Borderlands bundel komt aan het einde van deze maand ook uit, lijkt me een prima tijdsbesteding tot de nieuwe Destiny DLC. Uiteindelijk loop je nu nog een beetje te grinden voor een paar wapens en tsja gewoon meh.
Het is inderdaad grinden, voor wapens, rep en shaders. Voor wapens valt bijna niet te grinden, want Exotics zijn uiteraard random. Ben gister zelf begonnen aan Shadow of Mordor, beetje Destiny ernaast maakt het allemaal wat leuker. Templar die extra teleports doet, die extra containment shields doet terwijl je geen enkele Oracle hebt gemist of gezien. En bij Atheon ging ook alles kut, soms heb je van die dagen... Denk dat het het beste is, voor een hoop mensen, als Destiny een beetje op de achtergrond komt. Best leuk, om ff snel de raids / weekly / NF's te doen, en om op vrijdag ff te checken wat Xur verkoopt. Maar veel meer is er niet te doen. Als je (bijna) alles al hebt / hebt gedaan, merk je pas hoe weinig er eigenlijk in de game zit...
Precies. Had het ook voor de eerste DLC, al kwam Crota vrij snel daarna, maar nu zit ik al weken niks te doen...alleen je maatjes helpen. Paarse bal/engram? Vroeger werd je er blij van, maar je weet nu al meteen dat je het uit elkaar gaat trekken, wat het ook is. Tis toch crap vergeleken met wat je al hebt. Dinsdag nog effe een NF gedaan...maar was gewoon geïrriteerd toen we klaar waren. Niet omdat het slecht ging, maar gewoon omdat ik voor niks aan het spelen was. Spel meteen uitgezet en gaat niet meer aan tot de volgende DLC. (of om Crota flawless te doen voor de Trophy)
En dat maakt het allemaal nog veel erger 3x die universal remote in 2 weken tijd... Het is random maar het slaat nergens op, en ach we hebben zo vaak deze discussie gehad maar op een gegeven moment verlang je toch echt naar meer content.
Bungie loopt de dataminers te trollen, kennelijk. http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2yu2cm/misc_bungies_xur_changesno_land_beyond_troll/