Bestaat ea tax nog wel? Wow.. Net vanuit divisie 2 > 3 door disconnects, hele server is verkloot haha Ze hebben echt geen flauw idee wat ze aan het doen zijn bij EA
Kijken voor hoeveel de duurste bin weggaat en daar dan onder zoeken,wel rekening houden met die 5% ging vanmiddag al stuk moeilijker als vanochtend,nog 700k(dat duurt ong een week)dan heb ik dit team Neuer Pisczek Boateng up Alaba Bernat Sif Muller Schweini Gotze up Robben Sif Auba If Ribery Of zouden jullie voor Robben Reus If Ribery gaan? Wil ook wel graag x toty Kroos proberen maar die is zo erg gezakt dat ik die nog niet kan vinden op transfermarkt
Alle high rated spelers verdwijnen zo langzamerhand van de markt. Op ps3/4 is er geen eens meer een Ronaldo te koop.
Ook besloten om 3x 50 packs te openen kreeg Felipe Luis,Sturridge en Neymar up,toch ruim 400k winst.Heb nu al genoeg coins om if Ribery aan mn team toe te voegen
Welke aanval heeft jullie voorkeur? Robben Sif Auba If Ribery of Robben Reus If Ribery Waarom kun je trouwens die hele dure spelers nergens vinden?
Omdat niemand ze verkoopt in die belachelijke range. Dus ze zijn extinct geworden. EA Sports It's not in the game.
Dus zo willen mensen hun statement maken?maak me.niet zo druk om die pricerange heb nu een team wat 1st onmogelijk was met.4ifs,If Gotze,If Ribery Sif Auba en Sif Muller en verder ook nog Neuer en Robben,heerlijk teampje zo
Heb veel potjes met Neuer gespeeld maar wat een klote keeper is dat. Blij dat ik nu Liga BBVA/ Barclay en Bundesliga heb. Afscheid genomen van Neuer en Courtois erin gezet. Wat een baas. En vele male goeiekoper als Neuer. Maakte echt zoveel fouten en hielt bijna niks buiten. Alleen als ie een goeie dag had.
Het gaat niet om een statement maken. Maar de range slaat nergens op. Totaal niet marktconform zoals het eerst was. Dat je een minimum en maximum instelt is prima, maar zorg dan wel dat die afgesteld is op de huidige markt en niet de combinatie van 3 markten, waardoor elke markt mis grijpt.
Dus omdat het nergens op slaat willen mensen hun spelers niet meer te koop zette?De huidige markt was ook dikke onzi,was If Ribery 7mil,heb hem nu voor 3,3