1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Gisteren Never Alone zitten spelen, kreeg gewoon helemaal geen achievements 8) De One en xbox.com geven wel aan dat er problemen zijn met die app, dus ik hoop dat ik ze later allemaal nog krijg.
     
  2. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik zal je vertellen dat ik gister Titanfall max level bereikte en 2nd gen pilot werd. Helaas kreeg ik de 'maxed out' en de 'my generation' achievements niet. Vanochtend starte ik opnieuw op en kreeg ik de 'my generation' wel maar de max level niet niet :mad:
     
  3. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
  4. Hansii87

    Hansii87 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    "Mijn laptop is verbonden aan mijn router, mijn xbox via een ethernet kabel vanuit mijn laptop"

    Ik neem dus aan dat direct op de router verbinden geen optie is? De laptop is zeker ook wireless verbonden aan de router?



    Ik kon niet zo snel een uitgeschreven versie vinden van wat ik zocht, dus dan maar een filmpje.
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Lijkt me wel ja. Laptop aan WiFi, Xbox aan laptop, wat de Xbox eigenlijk alsnog draadloos maakt.

    Gaat het om een Xbox One of Xbox 360? Xbox One heeft namelijk van zichzelf al een prima WiFi ontvanger. Als het netwerkstructuur euvel is opgelost kunnen we denk ik werken aan het open zetten van je NAT.
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Eindelijk maar toch gaat een goede vriend van me ook een One kopen.

    Kunnen wij daadwerkelijk alle spellen spelen van elkaar als we elkaars One als home instellen?
    En kun je dan ook echt beide tegelijk online spelen met dus eigenlijk maar 1 exemplaar van het spel?

    Zal vast weleens ergens behandeld zijn maar ben druk aan het pokeren zodoende dat ik het hier even snel vraag :)
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, dat kan. Op de console die je instelt als home console kan iedereen gebruik maken van je digitaal gekochte games. Op andere consoles moet je daarvoor ingelogd zijn.

    Het enigste nadeel is als je internetverbinding eruit ligt je dus niet je eigen games kunt spelen, omdat jij niet ingelogd bent en je eigen Xbox niet als home console staat ingesteld.

    Verder kun je jouw home console maar 3x per jaar wijzigen.

    EDIT: om je games te spelen zonder internetverbinding moet je zowel op je home xbox zitten als ingelogd zijn met jouw gamertag (offline ingelogd uiteraard). Als je gaat gamesharen zit je dus in principe vast aan 'always online', dat is het nadeel.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Nou heb ik ooit GTA5 voor een prikkie gekocht waarbij ik een account moest installeren, deze zal dan waarschijnlijk niet meer bruikbaar zijn lijkt mij? (aangezien de account van mijn maat op mijn xbox komt)

    Always online is niet zo'n probleem, we hebben ook dezelfde connectie dus altijd samen storingen :p

    En Destiny en BF4 heb ik fysiek gekocht, deze zou ik dus niet kunnen delen?
     
  10. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg al een paar weken als ik 12 maanden Gold wil nemen een foutmelding, een andere code, voor gewoon geld werkt wel, wellicht ligt het aan Microsoft zelf... iemand een idee ?? Er wordt gezegd dat er een fout is ik later opnieuw moet proberen....
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2015
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    @Suikoden1991 Kun je je probleem is duidelijker formuleren? Snap niet echt wat je nou al geprobeerd hebt en hoe je je Gold verlengt.

    De opties die het meest gebruikelijk zijn;
    1. Automatisch verlengen via Creditcard/Paypal. Duur, maar je hebt er geen enkel omkijken naar, er wordt gewoon ieder jaar 60 euro afgeschreven.
    2. Losse redeem kaart kopen, waarvan vaak een lekkere aanbieding van te scoren is, waardoor je zo'n 30-40% goedkoper uit bent.
     
  12. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi Froggle, ik ben nieuw hier en weet niet hoe hier alles werkt, zou jij me kunnen zeggen hoe ik hier een afbeelding kan invoegen ? dan post ik die hier en misschien wordt dan voor jou of voor anderen hier, de situatie al duidelijker !


    en nog dit, ik heb nog nooit een Gold abo genomen, dit zou het eerste zijn, dus van verlengen is geen sprake ! :p en de manier waarop is met een code spciaal voor een jaar Gold.

    ik heb de invoeg functie gevonden, ongeveer dit scherm krijg ik

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2015
  13. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    de foutcode, die ik krijg heb ik steeds krijg is 0x8015400C, als ik naar Xbox. com ga krijg ik dit te zien:

    Error 8015400c occurs when you use Xbox 360

    Problem
    You see the following error code when you try to access Account Managementon your Xbox 360 console or when you try to download your gamertag to your console.

    8015400c

    This means there’s an issue with your Xbox Live account that requires you to contact Xbox Support.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2015
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zoals de melding al zegt, moet je contact opnemen met MS. Zij kunnen je vast verder helpen.

    Mocht je dat om een of andere reden niet willen, dan is het enigste wat je kunt proberen je wachtwoord te wijzigen van je Microsoft account. Ik heb wel vaker dit soort meldingen gezien bij mensen en het betekent dat er aan MS zijn kant iets niet goed gaat met de authenticatie. Je wachtwoord veranderen vernieuwd zeg maar je authenticatiegegevens aan hun kant, waardoor dit probleem nog weleens verholpen zou kunnen zijn.
     
  15. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    oké, ik zal dat morgen eens proberen, ik heb al contact opgenomen en ze gingen het eens bekijken maar ik kan altijd eens het ww veranderen :V
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou dan wel je wachtwoord gewoon via een PC veranderen en niet via de Xbox zelf. Mocht het dan nog niet werken dan kun je daarna nog altijd proberen je profiel te verwijderen van de console om deze vervolgens opnieuw te downloaden.
     
  17. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    oké, ik probeer het vandaag nog, ik hou je op de hoogte of het gelukt is !
     
  18. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    het ww veranderen heeft niets uitgehaald, ik zal dan maar mijn profiel eens verwijderen zoals ge zegt ....
     
  19. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas, ook dat tweede heeft niets uitgehaald, ik denk wel dat ik weet waar de fout ligt, ik heb ook een xbox 360 en daar kan ik niets via de store kopen, zelfs geen demo afhalen, hij begint dan te zeiken dat mijn creditcard gegevens niet gevonden zijn maar ik heb nog nooit iets gekocht via een kredietkaart ook staat er letterlijk dat mijn account gelocked is om aankopen te doen (staat bij mijn in het Engels).... als ik de pre paid code ingeef op de 360 zegt hij eerst dat er een fout is met de servers, ik krijg dan foutcode 807B01F7..... enkel de eerste keer dat ik dat probeer, daarna altijd een andere uitleg zoals op de One en foutcode 80154003021 (ofzoiets) ik hoop dat die gozers van Twitter Xbox mij kunnen helpen, anders zie ik mij genoodzaakt hem te verkopen want dit duurt al anderhalve maand....
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou gewoon terugbellen. Ze mogen je niet met dit probleem laten zitten. Gewoon Xbox support bellen.
     

Deel Deze Pagina