[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Halo 4 op Legendary gedaan op de Xbox 360, was ook goed te moet ik zeggen.

Gisteren ook het 2e level van Halo: CE op Legendary gedaan. Heerlijke muziek ook damn. Lang geleden!

Sjasb0 vindt dit leuk.
  2. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Gister potje coop gedaan halo 4 halverwege het level met die mammoth laad gewoon niks meer in en rijd je met de mammoth gewoon de afgrond in omdat er geen level meer is maar 1 grote leegte. Waar normaal zand enzo zou zijn.

Servantes vindt dit leuk.
  3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bah, aub geen Flood meer...nooit leuk gevonden.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Flood hoeft van mij ook niet, dat is nu klaar. Al hoop ik wel op veel betere vijanden want dit was in deel 4 echt helemaal niks.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Flood vond ik ook wel prima, maar niet in Halo 5, het verhaal van Flood is voorbij. Meer Forerunners!

Sjasb0 vindt dit leuk.
  6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind de Forerunners als vijand nog wel wat zwakjes tegenover de Flood. De Flood was erg Lovecraftian-achtig. Tot nu toe zijn de Forerunners meer een soort standaard bad guys met wat geavanceerde wapens die wraak willen nemen.

Ook dat de covenant geallieerd met ze zijn, waar is de enemy of everyone type vijand?

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Komt wel weer denk ik. Als het goed is zijn die Prometheans van H4 beperkt tot Requiem (zie Halo wikia), en Requiem gaat kaput (Halo: Escalation, comic -serie). In the Outer-colonies wordt nog altijd gevochten met Covenant, en die hebben ook nog altijd een oorlogje onder elkaar.

8. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks voor je uitleg wb deadzone, even gegoogled, interessant. Wat de oorzaak ook moge wezen ik hoop dat de aiming in H3 iig zsm gefixed gaat worden. Heb van 343 nog geen bevestiging gelezen dat ze ervan op de hoogte zijn/ het überhaupt op een 'te fixen lijst" hebben gezet. Dat de dedis er zijn merk ik wel, maar speel er in de praktijk te weinig over.

Al met al zo na een ruime week na de patch nog steeds blij met de release daarvan. Desondanks had ik nu al wel nieuwe info verwacht over waar ze nu mee bezig gaan. Totale stilte, op de twitter kanalen van enkele 343 members na. Denk dat het nu nog wel weer een tijdje kan duren voor er nieuwe fixes/ updates komen. 4 maanden....4 MAANDEN en nog steeds de zaken niet op orde. belachelijk.

9. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    :) herkenbaar, hangt een beetje van het moment af maar wordt af en toe flink met de grond gelijk gemaakt. Met name in Halo CE.
    Soms meer aan het respawnen dan aan het spelen :cool:

de ranking verdient idd prioriteit!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Thank you for your support, patience and engaged feedback since we launched Halo: The Master Chief Collection.

Our most recent content update has normalized and improved matchmaking and the in-game experience for the majority of fans. We at 343 are continuing to work to improve that experience with theMaster Chief Collection. Your passion for Halo is what has fueled our team these past months and inspired the project in the first place.

We have another content update coming in April (we’ll be doing some things on the server side to help improve the experience between updates), and we’ll provide more details as we get closer to launch. We have an ongoing commitment to our fans to make this experience the best it can be. We want fans playing and enjoying this collection for years, and you’ll continue to see improvements to the experience in the coming months to support that goal.

Halo 3: ODST
    and Relic on the WayWhich brings me to Halo 3: ODST campaign and the Halo 2: Anniversary multiplayer map of Relic. We’re really excited about how these are coming together to expand whatHalo: The Master Chief Collection offers to fans. Below you can see a little sneak peek of our latest progress. Additionally, our test and community teams have been running daily playtests on Relic to hammer on the map as much as possible. As we finish things up, we’ll be sharing much more and providing details on launch dates soon.

In closing, thanks again for hanging in there with us. Your comments of support (and frustration) were all heard and kept us burning the midnight oil.

11. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dikke BS. Fijn dat Dan Ayoub (executive producer MCC) na 4 maanden complete radiostilte eindelijk wat van zich laat horen, maar wat ik lees is exact dezelfde crap die we de laatste maanden al te horen hebben gekregen. "continuing to work to improve" - "another content update coming and we’ll provide more details later". same old same old!! Een nieuwe update in april dus met totaal geen zicht op wat daar in gaat komen...tja de patch van februari kwam in maart. met een beetje pech komt de nieuwe content update dus begin mei. Hoe is de MCC hun highest priority als ze zo traag als slakken bezig zijn met het compleet maken van de MCC?!?! Gaat echt nergens over, gewoon politiek/ misleiding

truth

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien gewoon een andere game gaan spelen. Shit is broken. Volgens mij gaan al je 29 post over hetzelfde. :p

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb 10 minuten naar deze video gekeken, me telkens afgevraagd "waarom zet ik dit niet af?"
    Waarom heeft deze jongen 1h10min nodig om zijn punt te maken? Talking about frustration...

14. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Vandaag de game maar gehaald voor €28,- nog nooit echt serieus een Halo game gespeeld

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    jaloers, veel plezier!

reatrix vindt dit leuk.
  16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gister potje H3 gedaan... tering wat een lag! 8)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zonde, van zo'n iconische game.

Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nogal ja...

Als dit nou eens goed zou lopen, dan denk ik niet dat ik een Xbone lang kan weerstaan...Halo blijft vet.

Maar dan moet het wel goed draaien.

Ben bang dat het ook echt niet meer goed gaat komen met deze titel.
    Tegen de tijd dat ze dit draaiende hebben zijn de meesten alweer verder gegaan...

Snap ook niet dat ze aan remakes van ODST werken, terwijl wat er nu is niet eens normaal loopt.
    Zorg eerst dat deze shit goed loopt voordat je nog meer content gaat toevoegen (waarvan het maar de vraag is of dat wel goed zal draaien...)

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat? Still lagging?

20. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb gisteren 3 uur online H2A gespeeld en heb misschien 2 potjes lag gehad. Ik heb het idee dat die lag vooral komt door de lage populatie. Het rankingsysteem werkte zelfs gisteren, het moet niet gekker worden.

Deel Deze Pagina